13

105 8 7
                                    

Wróciliśmy z Rosją do domu. Byłem zmęczony cały tym dniem, więc poszedłem do swojego pokoju. Zacząłem ściągać moje niewygodne ciuchy w tym mój stanik push-up. Tak, wiem, zapomniałem wspomnieć, że takowy noszę.

Gdy już zostałem w samej spódnicy, drzwi od mojego pokoju zostały otworzone. Ujrzałem w nich Łotwę. Wyglądał na upitego.

-LicIAaa~~ JesTeŚ trANsEm hihIhI~~?- spytał chwiejnie wchodząc do mojego pokoju.

-T to nie tak..... Z resztą co ja się bachorowi, i to jeszcze pijanemu, będę tłumaczył??!

-PiJanEmUuu~~? JesTEm bArDzO TrzEźwY, a Ty jEstEś TranSiKiem cZy nIe?!

-Nie, nie jestem!!!

-Ale tO niC zŁegO w ByCiu TraNsIkiEm :3

-Wypierdalaj ty mały alkoholiku!!!- krzyknąłem, nie będąc świadomi jakiego słowa użyłem.

-I dLaczEgO mNie oBraŻaSz trAnsIku?? Już ŚwiAt Wie, żE jEsTem MałYm geJuszKiem tO nIech sIę tEż dOwiE kIm Ty jeSteŚ ( ͡° ͜ʖ ͡°).

-P proszę nie mów o tym Rosji....!!!

-ObrAżaSz mNie, wIęc mU pOwiEm -.-!!- po tych słowach Łotwa zaczął iść w stronę gabinetu chwiejnym krokiem.

-I co teraz? I co teraz?!- zacząłem rozmyślać.- Jeśli Rosja się o tym wszystkim dowie, będę skończony!!! Choć w sumie Łotwa jest pijany... może mu nie uwierzy i to on oberwie za alkoholizm....??

Z nerwów szybko przebrałem się w piżamę i szybciej położyłem się spać. Jakąś niedługą chwilę potem zasnąłem.

                                       ***

Obudziło mnie pukanie do drzwi. Nie wiedziałem, która godzina. Nic nie ogarniałem, a na pukanie rzuciłem tylko krótkie „proszę".

-Rosyjka chce abyś do niego przyszła.- powiedziała Ukraina otwierając drzwi.

-N no dobrze, zaraz wstaję....- odpowiedziałem lekko przerażony.

Zacząłem się szybko ogarniać, bo może Rosja ma po prostu inną sprawę? Może Łotwa tego mu nie wygadał??

Kiedy już się ogarnąłem na tip top ruszyłem w stronę gabinetu Rosji. Oczywiście nie kryłem mojego przerażenia i w duchu modliłem się, aby nie zwalniał mnie z pracy.

                                      ***
Zapukałem do pokoju Rosji i po usłyszeniu odpowiedzi wszedłem do pokoju. Większy naród siedział przy biurku z dość pogardliwą miną, a mi kazał stać.

-Powiedz mi Liciu, jesteś chłopakiem czy dziewczyną?!- zapytał dość głośno.

-N no dziewczyną....- odpowiedziałem spoglądając mu w oczy z małym uśmieszkiem.

-Dziewczyną, да?? To ściągnij spodnie ^J^!

-W wolałabym nie....

-Szybko, albo ja to zrobię!!!- znów na mnie krzyknął.

Stałem tylko nieruchomo pod ścianą nie wiedząc co ze sobą zrobić.

Nim się obejrzałem czułem już przez spodnie zimne ręce Rosjanina na swoich biodrach.

-N naprawdę p proszę tego nie robić.....!- powiedziałem zdenerwowany

-To sam czy tam sama to zrób.- odpowiedział mrugając okiem.

Powoli zacząłem zabierać jego ręce z siebie, ale on mocniej złapał za mają dolną część i pociągnął mocno w dół. Niestety ściągnął mi nie tylko spodnie...

-No no~ spodziewałem się tam czegoś mniejszego ( ͡° ͜ʖ ͡°).- stwierdził lekko się śmiejąc.

Po tych jego słowach cała moja twarz oblała się mocnym rumieńcem.

-Ciekawe jakiego on ma?? Chwila o czym ja właśnie pomyślałem?!

-I co dalej uważasz, że jesteś dziewczyną, да??

-J już nie....- odpowiedziałem już moim normalnym głosem.

-Dlaczego przez tyle jebanego czasu mnie okłamywałeś?!- popchnął mnie na ścianę i z całej siły ścisnął mój podbródek unosząc go do góry.

-P p przepraszam....- starałem się coś powiedzieć.

-Chuja mnie twoje przepraszam!!!!- wziął w drugą rękę kran i uderzył mnie nim solidnie w brzuch.

Do moich ust dostało się trochę krwi, jednak nie mogłem je z siebie wypluć ze względu na ściśnięty podbródek. Jej smak był okropny.... dodatkowo wiedziałem, że to tylko początek tortur Rosji....

-Słuchaj za nim cię uderzę po raz kolejny może mi powiesz łaskawie czemu mnie okłamywałeś ^J^??- zrobił tę swoją słodką minkę.

Starałem się coś powiedzieć, ale było mi dość ciężko. Popatrzyłem tylko na większy kraj błagalnym, pełnym bólu wzrokiem, aby puścił mój podbródek. Tak też zdobił.

-W więc mi po prostu bardzo zależało na pracy u u Pana..... Pewnie Pan by mnie nie przyjął jakbym był chłopakiem prawda....?- musiałem zacząć nieco grać na emocjach.

-Może i racja, ale w sumie dobrze się spisywałeś, a z chłopakiem nigdy nie próbowałem ( ͡° ͜ʖ ͡°)~- zaczął zjeżdżać niżej swoją ręką po mnie.

Teraz to wiedziałem, że będę mieć przesrane do kwadratu....

Pokojówka LiciaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz