A male angel

57 4 0
                                    

- Lukas kom och mot min mor... Säger jag och han börjar gå mot oss. Min mor har armen om mina axlar och jag är super orolig för vad han kommer att säga när min mor ger honom erbjudandet... Om han inte säger ja kommer vi aldrig någonsin mer kunna kyssa varandra, jag skulle aldrig höra hans hjärtslag när han har mig i sina armar och jag skulle aldrig få röra honom och känna fyrverkerierna inuti... Nu har Lukas kommit fram till oss och min mor drar in honom i en kram.

- Lukas jag är Diane och jag är Linas mor och jag har en fråga till dig... Säger hon när hon har släppt honom. Hon tänker fråga om han vet vad jag och hon är...

-Lukas tror du på Änglar? Frågar hon och jag ser på Lukas som ser helt neutral ut för att han vet vad han ska svara.

- Ja det gör jag. För jag älskar en... Er dotter... Jag älskar henne av hela mitt hjärta. Svarar han och ser på mig.

- Okej då har jag tre följdfrågor till dig. Är du redo att ge upp allt för min dotter? Frågar hon och det är de här frågorna jag har fasat över.

- Jag gör vad som helst för henne. Svarar han. En fråga avklarad två kvar.

- Hur gammal är du Lukas? Frågar hon det här har med kvävningen att göra.

- 16 och ett 1/2 år gammal. Svarar han vilket betyder om han svarar ja på nästa fråga kan han bli en god ängel om min mor förändrar honom.

- Vad bra okej sista frågan. en människa och en ängel är inte tillåtna att leva tillsammans för det går emot naturens balans därför har vuxna goda änglar med tillgång till magin som jag. Ett sätt för att kunna göra så du och min dotter kan vara tillsammans och om du svarar ja på den här frågan så kommer du imorgon vara en god ängel och kunna vara med min dotter för alltid. Lukas Summera skulle du vilja bli en manlig ängel? Säger hon och nu var den ute frågan jag väntat och fasat för...

- Som jag svarade på den första frågan om jag skulle ge upp och göra vad som helst för din dotter. Om det betyder att jag är bunden till din dotter för alltid och gör det säkert att hon blir god så svarar jag ja... För att jag älskar henne.
Svarar han och den stora orolighets klumpen i min mage löses upp till inget. Han försäkrade just att jag skulle bli god och kunna leva med honom för alltid. Jag kastar mig i hans armar och han kramar mig så hårt och viskar i mitt öra:

- Jag älskar dig så mycket.

- Jag älskar dig mer. viskar jag tillbaka...

---------------------------------
Så himla ledsen för det korta kapitlet men är lite trött och kom inte på nåt mer just nu...

Bad Or Good??Where stories live. Discover now