5.

56 3 0
                                    

„Donesl jsem vám čaj, teď mě omluvte," přišel jsem ke dveřím a snažil se Biena nějak obejít, abych se dostal ven. To dělá schválně, zablokoval mi cestu a ví, že ho nijak nemůžu požďuchnout aby uhnul a uvolnil mi průchod. Nesnáším ho!

„Biene, já musím jít!" snad mu tykání osvěží mysl a donutí ho, aby mi umožnil odchod.

„Ne Danieli, nikam nejdeš, potřebuji s tebou něco prodiskutovat," tak teď se nám rozjel! Nejdříve ignoruje, pak ještě štve a nakonec si hraje na toho hodného, který má velmi důležitý námět na povídání. Potřebuji, aby tu teď někdo byl, aby mě zadržel a nedovolil mu něco udělat! Chyťte mě někdo!

„Promiň, ale teď mám práci, jak vidíš, jsem neustále na nohách a volného času mám fakt velmi málo," odporoval jsem. Schyluje se to k hádce. Já se nechci hádat! Hlavně ne s ním!

„Jo, a na Linu čas máš, že?! Povídat si s ní, nechat se manipulovat a obalamutit jejím kouzlem! Proč se s ní směješ? Proč to tak nemůže být i se mnou?!" vyjel na mě. Jeho hladká tvář se zkřivila a naskočilo na ni mnoho starostlivých vrásek. Abych byl přesnější, žárlivých. Naše princátko žárlí.

„Do toho ti nic není. Jestli ti tolik vadí, že si s ní povídám, měl jsi mě tehdy nechat tam hnít a umírat!" když on na mě, tak já na něj. Při zmínce o tom vězení se stáhl, zakousl do rtu a odvrátil pohled. Ha! Mám triumf!

„Nemohl-"

„Své řeči si nech pro sebe!" přerušil jsem ho a bylo mi jedno, jaké zákony chování služebnictva k pánům porušuji, nebo jaký trest mě dostihne. Vážně nechci slyšet ty jeho řečičky o tom, jak moc ho trápí, když nemůže zachránit svého přítele a podobně.

Popravdě, dostávám strach. Jeho smutný výraz nabyl inteligence a lstivosti v mnohem větší formě.

Neuplynula ani menší chvilka ticha a on se na mě vrhl. Doslova vrhl. Řeči si nechal pro sebe, ukázal mi, co chtěl říct. Ověsil se okolo mého krku a dlaněmi hladil tvář, jazykem zkoumal zákoutí mých úst. Pak jeho ruce sklouzly dolů na záda a přejížděly mi po páteři, tak jemně, tak ohleduplně. Poddal jsem se mu. Nemohl jsem skoro dýchat. Nebylo kdy se nadechnout. Převládlo u nás vzrušení a tak jsme s přitisknutými rty navzájem ochutnávali. Proč jsme jenom od sebe drželi tak velký odstup? Proč? Vím proč!

Ruce jsem dal před sebe a zatlačil na jeho hruď, naposledy přejel jazykem po tom jeho. Zadýchaný, stejně jako on, jsem naproti němu hleděl a snažil se ovládnout.

„Ne... Nemůžeme," vydechl jsem, ale ani nevzhlédl. Stačilo, že jsem cítil na sobě jeho pohled a přivádělo mě to do rozpaků.

„Odlož na chvíli všechny pravidla, všechny úvahy, moudrost a poddej se, vím, že cítíš to stejné jak já," špitl a byl tam cítit ten škemrající podtón.

„To nejde!"

Protestuji, při tom jsem zvedl hlavu, mé černé vlasy mi spadli do čela a do obličeje. Pak ale... zadrhl jsem se. Neměl jsem mu kouknout do očí. Neměl jsem. Nikdy. Kvůli tomu, kvůli těm očím jsem podlehl. Byl v nich cit, četl jsem v nich, viděl v nich odraz svých pocitů a také jeho, jako bych měl možnost hledět do duše.

V té chvíli mě tělo neposlouchalo. Udělalo pár kroků k němu, dlaní jsem nejdříve pohladil tu jemnou dětskou pokožku od čela až k bradě, nadzvedl ji a vtiskl své rty na jeho. Hra začala od začátku. Ověsil své ruce okolo mého krku a těsně se ke mně přitiskl. Byl to nádherný pocit. Ruce přejížděli sem a tam, každý dotek, každý teplý výdech, jehož vůni jsem cítil, vzájemné rychle pulzující srdce. Zajel jsem prsty do jeho vlasů. Jsou tak jemné, ještě jemnější než kdy předtím.

NeušlechtilýKde žijí příběhy. Začni objevovat