Денят, както всеки друг ден в училище, минаваше бавно и досадно. Кой каза, че живота на остров е винаги вълнуващ? Да, има плажове, нонстопен сърфинг и гмуркане, но животът на един тинейджър съдържа и училище, а то оди до драма и домашни.
Тесния кръг от приятели седеше на масите в двора на училището и обядваше, макар, че докато другите се смееха, един от членовете витаеше в облаците... или е по-подходящо да се каже, че плуваше с делфините.
– Да! А домашното на господин Барт направо ме уби! - оплака се Моника и всички кимнаха като Роджър за малко не се задави на сандвича си.
– Мога да потвърдя! - обади се Лейла - Видях я как се търкаля по пода в стаята си, изцапана с химикалка по цялото си лице!
– Хей! - скара и се сестра и, след което и тя се засмя.
– Беше ужасно! - каза Кийт и погледна към Амели, която се беше загледала към океана в далечината и изобщо не обръщаше внимание на разговора - Нали Ами.
– Мхм. - отговори тя без дори да чуе въпроса.
– Радвам се, че си съгласна да кандидатстваш за групата на математическите мажоретки на луната. - каза Кийт като другите на масата се опитаха да не се смеят.
– Разбира се... Ъммм. Какво? - отвърна тя, най-накрая обръщайки се към групата си приятели и се хвана за челото - Домашното на господин Барт! - сети се тя и погледна към Роджър - Какъв е шанса да ми помогнеш, ако ти дам десет процента отстъпка от следващата ти покупка на Amelie Ocean Jewelries.
– Ами, писах това домашно четири дена. - каза той и момичето прехапа устни.
– Двайсет процента? - пита тя с надежда - Трийсет?
– Дадено. - въздъхна той и и подаде домашното си - Но ако те хванат... - започна той.
– Откраднала съм го от шкафа ти. - довърши тя започнатото от него изречение и стана с домашното в ръка - Ясно. Ще се видим в час! - извика тя и се запъти към библиотеката, а приятелите и се засмяха.
– Как може да е толкова разсеяна? - пита Лейла и отпи от лимонадата си.
– Да не си е харесала някой? - пита Моника и Кийт за малко да не се задави на водата си.
– Кой? Амели? Вие сериозно ли? Вероятно просто мисли как след училище ще ходи да се гмурка или може да има някакви семейни проблеми. Днес е наказана без телефон. - обясни момчето с русата коса и близначките кимнаха.
DU LIEST GERADE
Тайната на Малакаи
AbenteuerЕдин остров. Една буря. Един живот. Как може една буря да променени нечий живот толкова много? Как може една буря да донесе толкова щастие и тъга едновременно? Амели е островно момиче. Винаги е била, но какво ще стане като острова се промени?