На острова беше слънчево. Птичките пееха, вятъра полюшваше нежно палмите, а вълните се удряха в скалите до брега, формирайки бяла пяна по повърхността на водата. Сърфистите, чиито крака бяха полепнали с пясък, се надъхваха един друг като поемаха буйната вода със своите дъски. Едно русо момиче, с кафяви корени и мокра коса до кръста, излезе от океана с дъската си и отиде при приятелките си недоволна.
– Не мога да повярвам на тази спирала! - оплака се тя, тъй като спиралата и се беше разтекла около очите - Пишеше, че е водоустойчива!
– Дръж! - провикна се едно слабо момиче с черна вълниста коса, вързана на две опашки и метна една спирала към русокоската - Нова е!
– Дори не те познавам. - каза русото момиче гледайки към спиралата в ръката си и чернокоската се усмихна.
– Не ти и трябва. - усмихна се момичето с черната коса и продължи надолу по плажа, стигайки до една маса за пикник - Хей! - поздрави тя и всички на масата се усмихнаха.
– Амели! - извика едно момче с тъмно кафява коса и я прегърна.
– Хей Кийт. - поздрави го тя и извади една малка кутийка за бижута от джоба си и я подаде на едно от момичетата на масата - Заповядай Джули. Извинявай за забавянето, но ми отне много време да намеря от този вид миди. - каза Амели и Джули се усмихна.
– Няма проблеми! Блгодаря! - отвърна Джули и подаде на Амели двайсе долара.
– Та, хора. Мислех си.... - започна Амели, сядайки на ръба на масата и всички погледи се отправиха към нея. Това бяха едни от най-близките и приятели. Кийт, най-добрия и приятел още от детството седеше най-отляво на кръглата маса. Моника и Лейла, или както всички ги наричаха, "близначките", бяха точно срещу него. С тях се познаваха от основното след като Амели се застъпи за тях пред гадняра на училището. С Роджър се бяха запознали на плажа преди седем години, когато Амели се учеше да сърфира, и си останаха близки приятели и до сега. Джули, момичето, което си купи бижу преди малко, беше мажоретка в гимназията и факта, че с Амели бяха близки приятелки беше невероятен. Според нея мажоретството не е истински спорт, а е начин на красиви момичета да се показват пред красивите и популярни момчета от футболния отбор. Най-в дясно седеше Нолита, най-най-най добрата приятелка на Амели. Въпреки, че с нея бяха страшно различни, те споделяха невероятна връзка, която никой не можеше да обясни.
YOU ARE READING
Тайната на Малакаи
AdventureЕдин остров. Една буря. Един живот. Как може една буря да променени нечий живот толкова много? Как може една буря да донесе толкова щастие и тъга едновременно? Амели е островно момиче. Винаги е била, но какво ще стане като острова се промени?