Луната огряваше острова и леките вълните се удряха във верандата на семейство Колман. Цялото семейство спеше. Цялото освен Амели. Часът беше четири и половина и тя се приготвяше за деня. Беше се гримирала, среса си косата, обу си виолетовия бански и си облече дънковите къси панталонки и широка жълта тениска с надпис Paradise. Тя седна на бюрото си и направи две гривни, след което ги опакова и прибра в едно от чекмеджетата. Затваряйки го, то запецна и тя се наведе да го оправи. Размести малките кутийки вътре и попадна на някакво старо тефтерче.
– Странно. - каза си тя и го извади развръзвайки въженцето, което го държеше затворено. Амели разлисти страниците и попадна на една детска карта, рисувана от самата нея - Разбира се... - прошепна тя и грабна най-близката си чанта, пъхайки тефтера вътре. Тя слезе тихо по стълбите и грабна няколко фенерчета от шкафа до вратата, оставяйки бележка, че излиза за малко на кухненския плот. Слънцето още не се беше показало, а Амели беше прекосила част от острова, отправяйки се към къщата на най-добрия си приятел. Пристигайки там тя взе няколко малки камъчета в ръка и почна да ги хвърля едно по едно по прозореца на Кийт, но той така и не се показа. Амели изсумтя и си постави чантата на пясъка до къщата, след което се съблече по бански и скокна в студения океан. Пое си въздух и като свикна с температурата на водата, се гмурна и насъбра няколко по-големи миди, след което метна и тях по прозореца на приятеля си. Той си показа главата и погледна към Амели учуден.
– Защо не спиш? - пита той разтърквайки очи и тя приглади черната си коса назад.
– Имам план. - отговори тя и той се почеса зад врата.
– Какво? - пита объркан и Амели въздъхна.
– Просто събери Роджър, Джош и Джули и ме чакайте на тайното място след половин час. - отвърна тя и заплува към брега.
– Не мога Ами. Трябва да помогна на майка ми. Ако не виждаш верандата ни е счупена. - каза той посочвайки с поглед към дървената тераса малко над водата.
– Кийт, познавам те и ти не си сръчен. Ще е по добре, ако не и помагаш. - отвърна момичето и извади една хавлия от чантата си - Ще се видим след половин час. - добави и си прибра дрехите в торбата, запътвайки се към следващата къща. Кийт се облегна на перваза и въздъхна с лека усмивка.
– До след половин час. - каза той тихо, въпреки че знаеше, че тя няма да го чуе и отиде да се преоблече. Слънцето започна да се показва като Амели стигна до дома на близначките. Тя почука на вратата и зачака отговор. След като не получи такъв, започна да звъни на звънеца и изведнъж дървената врата се отвори и зад нея се показа един леко пълен мъж на около 40.
ESTÁS LEYENDO
Тайната на Малакаи
AventuraЕдин остров. Една буря. Един живот. Как може една буря да променени нечий живот толкова много? Как може една буря да донесе толкова щастие и тъга едновременно? Амели е островно момиче. Винаги е била, но какво ще стане като острова се промени?