Седмицата минаваше както всяка друга. Амели се мъчеше да намери правилните миди, за да изпълни поръчките си навреме за танците, а поради грубото и държание, майка и я държеше изкъсо. Петъкът най-сетне настъпи и алармата в седем и половина зазвъня из цялата двуетажна стая. Ако не беше надута на макс, шанса Амели да се събуди бе нула. Дните, в които тя си лягаше рано бяха редки, а сега с толкова много неща на главата и, почти нямаше ден, когато тя да си легне преди три сутринта. Амели отвори очи и се прозя широко, след което седна от към дясната страна на леглото и си потърка лицето.
– Амели! - чуха се виковете на майка и пред вратата на стаята - Училище!
– Будна съм! - извика тя и стана от леглото. Качи се по стълбите към втория етаж на стаята си и влезе в банята, където си взе един душ и се преоблече от розовата си пижама, в едни скъсани дънки, бяло потниче, стигащо до пъпа и и си наметна едно голямо за размера и дънково яке. Обу си кецовете и слезе на първия етаж, за да се гримира и да си вземе раницата. Като беше готова, отключи вратата на стаята си и си пое въздух - Хайде пак. - каза сама на себе си и тръгна надолу по стълбите, като се сети, че е забравила нещо и се върна обратно. Метна чантата си на пода до вратата и и се втурна към бюрото си. Отвори две от чекмеджетата и ги изпразни, пъхайки малките, красиво опаковани кутийки в една плажна чанта и слезе в кухнята, забравяйки раницата си горе.
– Най-накрая стана! - възкликна Уестън и Амели му се намръщи и грабна една ябълка от купата с плодове на плота.
– Закъснявам за училище. - каза тя и се запъти към вратата водеща до плажа.
– Защо не отидеш с колелото? - пита доведения и баща и тя врътна очи.
– Амели, закуси нещо. - скара и се майка и.
– Или поне си среши косата! - засмя се Реймънд и Амели докосна един кичур от къдравата и коса и въздъхна.
– Хей, оставете я! - обади се изведнъж Джоан и Амели се обърна към него - Мога да те закарам до училище, ако искаш. - предложи той, но Амели поклати глава.
– Имам среща с Кийт на плажа. - излъга тя и излезе на дървената веранда. Лекия сутрешен бриз я погали по лицето и тя се усмихна, след което тръгна по плажната линия към училището. Подмина централния плаж излизайки на пътя, мина кръстовището, зави на дясно и се озова в двора на гимназията, където безброй ученици си говориха, развълнувани от танците тази вечер. Амели поклати глава и влезе в сградата, сядайки на един от футьойлите в атрюма. След няколко минути Нолита влезе през вратата и Амели я пресрещна с усмивка - Ноли! - поздрави я тя и извади една зелена кутийка на бели точки обвита с бяла панделка, от торбата си.
ESTÁS LEYENDO
Тайната на Малакаи
AventuraЕдин остров. Една буря. Един живот. Как може една буря да променени нечий живот толкова много? Как може една буря да донесе толкова щастие и тъга едновременно? Амели е островно момиче. Винаги е била, но какво ще стане като острова се промени?