Шестимата приятеля се върнаха в къщичката на дърво и погледнаха към Роджър в очакване. Никой не би предположил, че той би бил човека с план, но ето че той беше единствения достатъчно спокоен, за да му хрумне.
– Е? - пита Амели и той кимна.
– Вярно. Така. Мисля, че ако сверим твоята карта на Малакаи с оригинална модерна карта, тогава ще имаме точните локации. - започна той.
– Тогава защо говореше за главната земя? - пита Кийт и Роджър се почеса зад врата.
– Нолита казва, че на острова няма нито една модерна карта, която можем да ползваме, а тъй като няма интърнет... Нямаме много опции. - каза той и затвори кафявия тефтер.
– С Лейла сме ходили в библиотеката на главната земя и знаем, че там има модерна карта за всеки малък остров. - каза Моника и Лейла се усмихна.
– А на нас точно това ни трябва. - добави тя.
– Значи ще ходим на главната земя. - каза Амели и се изправи от барбарона си.
– Супер! Чия лодка ще вземем? - пита Роджър и Амели отвори уста да каже нещо, но Нолита я прекъсна.
– Вие сериозно ли планирате да отидете на главната земя, без разрешение и то след буря? - пита тя със сериозно изражение и двамата с Амели кимнаха - Невероятно.
– Или главната земя с моята лодка... Или самолет към Канада. - каза Амели и Ноли погледна към Кийт, който само вдигна рамене - С лодка към главната земя ще е! - шестимата слязоха от къщата си на дърво и се върнаха по домовете си, за да си приготвят необходимия багаж за пътуването, като се разбраха да се срещнат на пристанището, от където Амели щеше да ги вземе с лодката. Тя прекрачи прага на къщата, напълни чантата си с бутилки вода и метна два макета чипс, за приятелите си, след което излезе на верандата и огледа периметъра за лодката. Тя трябваше да е паркирана там, но сега я нямаше. Това щеше да е проблем...
– Хей шампион! - поздрави я Сантиаго усмихнат и тя се обърна към него изненадана.
– Сантиаго... Да знаеш къде е лодката ни? - пита тя и наклони глава.
– Закарах я в сервиза. Бурята и изигра подъл номер. - отговори той и погледна към доведената си дъщеря - За какво ти е?
– Ъмм.. Имах оборудване за гмуркане и една торба миди там. - каза момичето размахвайки ръце и той кимна.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Тайната на Малакаи
AventuraЕдин остров. Една буря. Един живот. Как може една буря да променени нечий живот толкова много? Как може една буря да донесе толкова щастие и тъга едновременно? Амели е островно момиче. Винаги е била, но какво ще стане като острова се промени?