"biz solmuş bir çiçeğe mi su döktük bunca zaman?"
Hislerini terk eden bir bedene sahipti Yoongi.
Ve her şeyin düzeldiğini düşünerek yeniden ümitlenen Jimin vardı.Yoongi alttan alan ve düzelen kişi olmak istemişti. Hiçbir şey veremediği sevgilisine yeni bir hayat,yeni bir ümit vermek istemiş fakat kendi kalbine hançer saplamayı göze almıştı. Kokuları onu iyice terk etmiş şimdiyse içtiği çayın kokusunu bile alamıyordu. Hislerini bile kaybetmiş gibiydi.
Jimin evine yeniden huzur gelmiş gibi hissediyordu. Neredeyse bir aydır Yoongi onunla ilgileniyor,kokular hakkında konuşmuyor veya onu terslemiyordu. Uzun zamandır özlediği gibi kocasıyla sevgisini paylaşıyor, geziyor-tozuyordu.
Jimin'in enerjisi fullenmiş ve yeniden hayata başlamıştı. Yeniden sabahları erken kalkıyor;düzenine göre hayatına devam ediyordu.
Fakat,
Yoongi bitkindi.
Yorgundu ve halsizdi
Hayatı bitmiş gibiydi. Sanki hayatının son anlarına gelmiş gibiydi. Sahte gülüşler yolluyor,içten olmayan iltifatlar ediyordu. Insanlar ona deli demesin diye güzelce rol oynuyordu dış dünyaya.Her gün akşam oluyor ve iki bencil aşıkta aynı yatakta bir oluyordu. Sabah kalktıklarında ise biri yeniden parçalanıyordu.
Uzun bir sessizlik ve huzur kırıntıları ile yaptıkları kahvaltılardan birini yaparken ve Jimin mutlu olduklarını sanarken ciddi bir şekilde konuştu Yoongi.
"Uzun zamandır seni mutlu etmek için dayandığım bir görevim vardı Jimin.
Umarım aklında az da olsa iyi bir koca, güzel bir eş ve seni mutlu edebilen biri olarak kalabilmeme yetecek şeyler yapabilmişimdir. Fakat her insan kötüdür ve her insan kötü anılara sahiptir. İkimizin ortak olarak büyüttüğü ve solmasın diye kendimizi paraladığımız bir bitki vardı ama fark ettin mi bilmiyorum. Biz zaten solmuş bir çiçek için kendimizi yıprattık. Seni bilmem ama ben çok yoruldum,kalbim yoruldu. Hep güzellik ve mutluluk ile kal sevgilim. Öteki hayatında yeniden beni bul ve bir balo salonunda dans edelim."Beklemeden kapıya giden ayaklar,
yediği yemek masasında ağlayarak kalan minik bir beden.
ve solan bir başka bitki daha.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ölüm nasıl kokar,yoonmin ✔︎
FanfictionÖlümün kokusunu alamıyor musun? "Bunun için Tanrı'ya küsmelisin çünkü seni de diğerleri gibi normal yaratmış. Bir avuç gözyaşı ve umutlardan ibaretsin." •Smells like,yoonmin Algosia © 2020,Aralık