Johnny dhe miku i tij kishin dale per nje shetitje buze detit.Ishte pasdite dhe dielli nuk ishte edhe aq i nxehte.Ecnin ngadale dhe kembet i puthiteshin lehte ne reren e lagur te bregut.I kishin shume qejf shetitje dhe kishin bere te tilla shpesh kur ishin te vegjel.Ne fakt miku i Johnnyt nuk ishte thjesht nje mik,ai ishte kusheriri i tij te cilin e kishte konsideruar gjithmone si vellain e vogel.Djali brun qe u shfaq aq papritur ne hotel quhej Hair.Nuk kishte ardhur per ndonje plan te caktuar,por ku i dihej ndoshta Johnny e perfshinte disi.
"Pra me trego,"-nisi Johnny biseden,"Si te shkoi rruga?"
"Mire.E lodhshme pak.Kusheriri i kishte pergatitur te gjitha,por kishte harruar te me dergonte ndonje mjet.Erdha me 3 autobuza deri ketu"Johnny ia plasi te qeshures.
"C'thua more kusheri?Me fal,por hoteli ka shume pune ti e di.Ku ta kem mendjen me pare?"-ia ktheu Johnny dhe ne ate moment Hairi hyri ne temen kryesore.
"Ku ta kesh mendjen te punet apo te Heneza?"-iu drejtua Hairi,"Keshtu quhet ajo apo jo?"
"Po.Henez!"-ia ktheu Johnny dhe qetesia e pershkoi ne nje moment.Johnny nuk ishte aspak nje person i qete e aq me pak serioz.Kohet e fundit ishte bere me i ndjeshem.Kush do e besonte valle? Fundja c'lidhje ka Johnny me ndjenjat dhe dashurine? Por edhe ai e ka nje zemer ndonese shumicen e rasteve vepron me mendje.
FLASHBACK**
"Hair c'po ben?"-tha Johnny nga njera ane e telefonit.Po fliste me kusheririn e tij me te afert.Ndante cdo gje me te dhe kesaj here kishte vertet nevoje te flisnin.
"John! Une po luaj ne kompjuter.C'ben ti?"-ia ktheu Hairi gjithmone i gatshem per te degjuar bemat e radhes te ashtuquajturit zotit Johnny.
"Shok kam nevoje per ty.Do vish per ca pushime nga hoteli im kete vit?"
"Goxha shperblim.A i kam te gjitha te perfshira?"-tallej Hairi.
"Patjeter mo shpirti vellait,vetem hajde...me duhet ndihma jote!"-i tha Johnny.
"Meqe zoti Johnny qenka teper i emocionuar dhe oferta nuk eshte e keqe do e marr parasysh.Do e mendoj"
"Hair mos u tall! Te ta them shkurt.Me pelqen nje vajze" Nga ana tjeter e telefonit u degjua nje e qeshur e madhe.Sigurisht askush nuk i merrte seriozisht dashurickat e Johnny.Fundja asnjehere ne asnje rast nuk kane qene te verteta.
"Qe kur keshtu?Neser?"-kjo ishte nje menyre e te thenit,qe kjo dashuria qe thoshte Johnny do mbaronte direkt te nesermen.
"Quhet Luna.Une e therras Henez,se ashtu me pelqen.Eshte mese e sigurt,qe ajo me urren.Doja ndihmen tende"
"Te urren? Po kjo a s'eshte sherbyesja qe ke pasur ne hotel?"
"E njejta eshte dhe vazhdon te jete edhe kete here te hoteli i ri ne Bodrum.Eja ketu!"
"C'mund te beje une?Fundja ajo te urren"-ia preu shkurt Hairi.
"Duhet ta besh te qeshe,te gezoje,te perjetoje caste te lumtur qofte edhe si shoke.Nuk e shoh dot fytyren e saj te trishtuar,pavarsisht se shumicen e rasteve une jam shkaktari.Ajo me urren dhe cfaredo qe te beje ajo do ate pasanikun.Nuk ka vlere.Thjesht dua qe ta beshe te qeshe,Hair"
"Qe kur Hairi ka nje shkop magjik dhe i ben njerezit te qeshin me magji? Johnny thirri mendjes"-ia ktheu Hairi kete here serioz.
"Hair e dime te dy se c'ndikim pozitiv ke ti tek njerezit.I ben te qeshin,i gezon edhe nese nuk jane aq te afert me ty...Nuk do ndodh gje.Mos e bej te dashurohet me ty!As ti mos u dashuro me te! Thjesht beje te lumtur qofte edhe si shok.Lumturia e saj eshte shume e rendesishme per mua,ndonese une nuk di te sillem mire me te"
"A nuk e ben pasaniku te lumtur?"
"Hair provoje njehere! Pasaniku eshte i levizur dhe do e lendoje...Ajo s'eshte vajze qe gezohet me para.Ajo eshte ndryshe.Dua te them...Luna ka nje zemer shume te mire dhe nuk i meriton keto qe i ndodhin.Eja njehere te une dhe flasim me gjate.Si thua?"
"Une do vi,shok.Por ashtu si dashuria,as lumturia nuk vjen papritur.Lumturine ia uroj cdokujt,aq me teper njerezve qe e kane zemren e mire,por nuk te premtoj dot"
"Po flas budallalleqe apo jo?"-Johnny i thirri disi mendjen edhe pse serisht kjo ishte ajo gje qe donte.
END OF FLASHBACK**
"Epo te pergezoj zoti Johnny! Qenke vertet nje burre i marrosur ne dashuri..."-qeshi Hairi dhe te dy mbyllen telefonin.Pas disa ditesh Hairi do te nisej per te hoteli i Johnnyt per ta ndihmuar me 'planin'.
**********
Johnny dhe Hairi po vazhdonin shetitjen nderkohe qe aty prane pane Lunen.Bene si bene dhe u ndane nga njeri-tjetri per te mos e kuptuar qe njiheshin.Johnny hyri ne det te lahej,nderkohe qe Hairi vazhdoi shetitjen.Luna dhe ai u perplasen me shikime,por nuk zgjati shume pasi Luna nuk e njihte.Nderkohe kjo e fundit ishte perhumbur ne mendime dhe as qe e vuri re se ke pa saktesisht.
YOU ARE READING
The Lucky Girl 2...|✔️
RomanceKur je prane dikujt qe e adhuron e gjithe bota doemos qe xhelozia do ze vendin e pare.Por cfare ndodh kur xhelozia i kalon kufijte dhe shkaterron gjithcka? Luna dhe Colton rikthehen me historine e tyre te dashurise,por kesaj radhe me nje problem.Pse...