"Colton u lodhe zemer?"-pyeti Luna nderkohe qe pergatiste darken.
"Pak,shpirt.Ti si kalove sot?"-ia ktheu ai nderkohe qe hoqi atletet dhe shkoi ne tualet per te lare duart.
"Te pelqejne?"-pyeti Luna nderkohe qe pa Coltonin qe po perziente makaronat ne pjate pa futur asnje ne goje.
"Po,shume te mira"-tha ai shkurt.Me pas mori pjaten dhe u ngrit.E vuri ne lavaman dhe iu drejtua Lunes :
"Luna duhet te flasim!"-tha Colton me ne fund.
"Ka ndodhur gje zemer?"-pyeti ajo e shqetesuar.U ngrit nga tavolina dhe te dy shkuan drejt dhomes se ndjenjes ku u ulen ne divan perballe njeri-tjetrit.
"Me thuaj Colton!"-tha Luna.
"Shkova tek fotografi sot dhe me thane se setin fotografik do e bejm ne Bodrum"-nisi te fliste Colton.
"Edhe? Zemer te thashe qe s'ka problem.E lame kete bisede njehere"
"Luna s'po me kupton.Ne Bodrum! Jo ketu.."-tha Colton me pas dhe Luna e pa e habitur.
"Por,perse?"-pyeti Luna.
"Se di.Une u thashe se s'do largohem pa ty.Nese ti s'je me mua atehere nuk ka sete fotografike"
"Zemer s'ka problem,une..."
"Shpirt nuk jane pak dite.Eshte e gjithe vera...S'mund te rrime larg njeri-tjetrit dhe ti e di shume mire kete" Luna heshti per nje moment.
"Nuk do shkoj asgjekundi pa ty.Do punosh dhe ti me mua"-Luna u kthye duke e pare ne sy e habitur.
"C'pune mund te beje une? S'kam as trup modeleje,s'jam as..."
"Sherbyese.Ata me thane qe t'i te punosh si ndihmese ne hotel,ne set e gjithcka do zhvillohet atje" Luna s'po i besonte vesheve.
"Dhe ti pranove?"-pyeti ajo.
"Jo.Doja te flisja me ty me pare..e di shume mire qe kete bisede e kemi bere edhe me pare.Une me shume se ty s'dua te kesh nje pune te atille,por..."
"Por ti e do ate pune apo jo? Colton une nuk kam turp te punoj.Kam punuar edhe me pare.Nuk do me gjeje gje nese e bej serisht.Do me duhet ta le butikun per pjesen e mbetur te veres.Ne fakt Colton s'kishe pse te flisnim fare.Nese eshte per te miren tende,nese ti e do shume kete pune une do te te mbeshtes.Une do jem me ty gjithmone.S'ka rendesi se si"-Colton u prek shume.E terhoqi afer vetes dhe e perqafoi fort.Ndoshta u detyrua te bente dicka qe nuk e donte,dicka qe nuk ia falte vetes per menyren se si ishte sjelle me te dikur,por ne fund te fundit Luna po e bente per te.
"Pastaj ti do jesh i rrethuar nga modele me rroba banje a me dekolte e sigurisht qe une do jem aty duke sherbyer pijet e padashje ndonje kokteil do i beje pis zonjushat pasanike.Mos kujto se shpetove"-u tall Luna.Colton qeshi.
Telefonoi fotografin per te rejat e fundit dhe Luna la per nje kohe punen e saj.Nisja behej pas dy ditesh,por pergatitjet filluan qe ne ate moment.
Pas dy ditesh...
Gjithcka ishte gati.Luna dhe Colton ishin te fundit qe erdhen ne aeroport,por fatmiresisht nuk e humben avionin.U bashkuan me pjesen tjeter te grupit,ku Luna u prezantua.Ne sendiljet perbri tyre ishte zonjusha bukuroshe,Parisi.
"Zogj si je?"-u hodh ajo duke ngritur vetullen.E sigurisht Colton po behej gati te shihte nje perleshje ironish mes dy vajzave.
"Mire ti?"-tha Luna me nje buzeqeshje te shtirur.
"Shkelqyeshem! Colton je gati?"-dhe i shkeli syrin Coltonit.
"Po"-tha ai.Luna e pa me inat.I beri me shenje dhe Colton qeshi.Te dy kthyen koken nga dritarja per te soditur nje pamje te mrekullueshme te detit ne ate lartesi.Dukej si parajse.Te jepte nje adrenaline te papare.Te krijonte deshiren te hidheshe nga avioni drejt e ne det si parashutistet.E sigurisht per kete bisede diskutuan dhe Luna me Coltonin gjate udhetimit shoqeruar me nga nje gote shampanje.
Mberriten ne Bodrum pas 2 oresh.Bodrumi ishte nje vend fantastik me ca shtepi te bardha me bojeqielli karakteristike.Me ballkone te mbushura me lule,njerez neper rruge,femije qe luanin e shume gjalleri.Ishte vertet nje vend i kendshem.Hoteli i tyre ishte me nje pamje fantastike nga deti.Gjithashtu ishte nje hotel sa i thjeshte aq edhe luksos.Te krijonte nje ndjesi shume familjare.Madje kishte edhe pishine.Colton dhe Luna u akomoduan ne hotel ne dhomen 403.
Sapo hyri ne dhome u hodh siper nje shtrati teper te rehatshem e te madh.
"Juh Luna! Prit moj vajze se sa erdhem...ne darke"-qeshi Colton dhe si shperblim per humorin qe beri mori nje jastek kokes.Colton u hodh gjithashtu ne shtrat e si dy femije te llastuar filluan te luanin me njeri-tjetrin.
P/S: Parti eshte per gocat qe me kerkojne shpesh update
InaQershori livefordreams111 martina_tonelli sabiskuqi faleminderit shumm♥♥
BINABASA MO ANG
The Lucky Girl 2...|✔️
RomanceKur je prane dikujt qe e adhuron e gjithe bota doemos qe xhelozia do ze vendin e pare.Por cfare ndodh kur xhelozia i kalon kufijte dhe shkaterron gjithcka? Luna dhe Colton rikthehen me historine e tyre te dashurise,por kesaj radhe me nje problem.Pse...