💚🧡❤

506 46 47
                                    

- Co wy na to aby rozmaicić sobie troche ten nowy rok szkolny?—złotowłosy szybkim krokiem zrównał się z idacymi przed nim przyjaciółmi.

Chłopcy razem zaczynają już ostatni rok w akademi.

-Jeśli znowu wyciagniesz tą gume co razi prądem to ja dziękuje za taką adrenaline, Bro! — Kirishima odwrócił się w kierunku zadyszanego Denkiego.

-Nie! Tym razem mam lepszy pomysł!— Kaminari zrobił obrót zatrzymując się przed dwójką przyjaciół — Co powiecie na mały zakładzik w tym roku?

-Nie zakładaliśmy sie o nic od czasów podstawówki— Midoriya spojrzał zaciekawionym wzrokiem na złotowłosego— Jak dla mnie może być!

-A ty Kiri?— Denki spojrzał błagalnym wzrokiem na przyjaciela.

-Jako mężczyzna oczywiscie, że przyjmuję twoje wyzwanie, Bro!— wykrzyczał dumnie czerwonowlosy, ukazujac swoje szpiczaste zęby w wielkim uśmiechu.

-A więc.. O co sie zakładamy?— spytał Izuku kierujac wzrok za Kaminariego.

-To jest narazie nie ważne! Ważna jest nagroda!— krzyknał złotowłosy— Co macie, chłopcy?

-Mam tylko 1500 jenów na obiad—westchnął Izuku przegnądając swój portfel.

-Ja mam dużo oszczędności na karcie!—uśmiechnął sie Eijiro, podnosząc do góry karte kredytową w swojej dłoni.

- U mnie jakieś 3000 sie znajdą— odparł Denki zamyślając sie na chwile— Zwycięzca dostaje... 14000 JENÓW*!

Obaj chłopcy stali zaskoczeni odpowiedzią przyjaciela.

-Zgoda!— wykrzykneli niemal, że równo i staneli w niewielkim kole.

-To o co sie zakładamy?— spytał Kirishima wędrując wzrokiem po zamyślonych twarzach przyjaciół.

-Coś hardkorowego, coś co powinno być godne takiej nagrody!— krzyknął Denki z uśmiechem na twarzy— Pierwszy raz? Segz?~

-Raczej nie!— Czerwony na twarzy Izuku pokręcił głową na zaprzeczenie— Uprawianie seksu za pieniądze ma juz swoja własną nazwe i nie zamierzam sie w to pakować!

-Okej to może jakieś podrywanko? Coś w tym stylu?— Kaminari poruszył znacząco brawiami przypatrując sie zniesmaczonym miną swoich przyjaciół.

-Aż tak ci na tym zależy?— spytał Kirishima podnosząc jedną brew do góry.

-No tak!— wykrzyknał zadowolony Denki— Jesteśmy juz w tym wieku, że fajnie by było sobie znaleźć jakąś loszkę... LUB FACETA!— wyprostował przypominajac sobie o orientacji czerwonowłosego —  i dostać do tego jeszcze hajs!

-Dobra, ale trochę uważam to za niesprawiedliwe...—odparł zmieszsmy Eijiro.

-Nie martw sie! Ja i Izuku też bedziemy podrywać gachów dla zabawy!— Denki uśmiechnał sie szeroko klepiąc rekinozębnego w ramię.

-C-co?!— wyjąkał Midoriya.

-Wkońcu jesteśmy Bi... No i wtedy bedzie bardziej sprawiedliwie, co nie?— sprostował Kaminari odwracając wzrok na Izuku.

-Chodziło mi bardziej o niesprawiedliwe "podrywanie"— mruknał Eijiro.

-Masz absolutną racje!— krzyknał Denki— Musi być jeszcze trudniej!

-T-trudniej?!— Kiri wbił swój zdezorientowany wzrok w złotowłosego za to Izuku z lekko smutną a zarazem wystraszoną miną przyglądał sie czubką swoich czerwonych butów.

\YOU KNOW? WE'LL BE A COUPLE\ [Traffic Light Ships]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz