Yarenünal00:
"Gel desem gelirmisin? Ay yüzlüm"
2978 Beğeni 2603 yorum
Yorumlar;
Selimacar00:Hepsi geçicek birtanem dayan❣❤
Mertilhan57:Üzgünüm😔😭❣❤
.
.
.
.
Elifilhan89:Allah rahmat eylesin kuzum😔😭❤💗💗
_________________________________________Yaren'in ağzından;
Eve girdim kapıyı araladım evde çıt ses yok. Duvarlar üzerime üzerime geliyordu. Annem kendi odasında yatıyordu.
Bende yukarı kata kendi odama çıktım. Beren'in odasından;-Özür dilerim, benim hatam,özür dilerim benim yüzümden.
Diye sayıklamalar geliyordu.
İçeri adım attım.
MERT, oradaydı.
Elinde Beren'in doğum gününde giyeceği kıyafetleri vardı.-Ne alaka Mert, hem senin burada ne işin var. Dedim
-Yaren, sana anlatmam gereken şeyler var.
-Anlat, dinliyorum.
-O gün ...
-Hangi gün Mert, konuşsana
-O gün Beren'in doğum gününde gelen mektup var ya hani.
-Ee
-O mektupu ben Beren'e verdim.
-Neeeeee Sen bunu nasıl yaparsın bunu bana aileme nasıl yaparsın Beren bunu öğrendi ve canına kıydı. Beren senin yüzünden öldü. Sen katilsin pislik herif. Allah belanı versin senin.
Sana evimizi açtık hiç utanmadınmı?
Annem sana oğlum dedi çocuğum dedi.
Evladı yerine koydu. Sen onun elinden evladını aldın. Utanmadınmıbunu yaparken. Sana diyorum konuşsana aptal konuş- Ben bilemedim Yaren, kendini öldüreceğini bilemedim. Düşünemedim. Özür dilerim nolur beni affet.
-Özürünü kabul edersem Beren geri gelicekmi? Konuşsana sana dedimki eğer özürünü kabul edersem Beren geri gelicekmi?
-Hayır. Ama en azından bu vicdanla yaşamam.
-Ya benim vicdanım, benim vicdanıma ne olucak bende annemde vicdan falan kalmadı. Bizim vicdanımız,kalbimiz paramparça oldu. Sen bizim kalbimizi toprağın altına gömdün. Beren'le birlikte bizide gömdüler o gün.
-Özür dilerim Yaren.
-Özür dilemee.
Diye bağırdım. Yere çökmüş ağlıyordum. Kardeşim dediğim insan beni ikinci kez şaşırmıştı. Toparlanmam lâzımdı. Hemen çantamdan telefonu çıkardım ve hızla rakamları tuşladım.
155
-Alo ***mahallesi ***sokak kat:7 ye acil gelir misiniz?
Ağlamaktan konuşamıyordum.-Hanımefendi iyi misiniz?
-Değilim, şu anda bir katille baş başayım acele edin.
Dedim ve telefon kapandı.
Mert;
- Ben katil değilim Yaren senin kadar bende üzgünüm halime bak.-Sakın ama sakın benimle kendi acını kıyaslama.
-Kardeşini ben öldürmedim o kendini boğdu ben sadece doğum gününde giyeceği kıyafetlerin üzerine mektupu koydum. O mektupu görünce kendini boğmuş.
-Allah'ım birde kardeşimin nasıl öldüğünün özetini geçiyorsun bana.
Polisler geldi.
Ben;
-Polis bey, tutuklayın bu pisliği kardeşimi öldürdü.Mert;
-Hayır ben yapmadım bunun sorunlu kardeşi gerçeklerle yüzleşemedi için kendini boğdu. Ben sadece gerçekleri anlattım ona.Ben;
-Sensin sorunlu,aptal.Polis;
-Derdinizi karakolda anlatırsınız.
Dedi. Ve Mert'e ters kelepçe takıp arabaya bindirdiler bende arkalarından gittim.
Annem herşeyden habersiz;
-Nolmuş Yaren ne oluyor burdaMahalledeki bütün komşular camdan polis arabasına bakıyor. Kulaktan kulağa fısıldaşıyorlardı.
Çok geçmeden Selim'de geldi.
Selim;
-Yaren ne oluyor burada.
Ben;
-Annemin yanında dur.Selim;
-Tamam da çok bekletme ara beni.Ben;
-Tamam birtanem merak etme.
_________________________________________Çok yorucu bir gündü şuan karakolun bahçesinde Selim'le oturuyorduk.
Annem,ben ve Selim
Annem ve Selim uyuya kalmışlardı.
Daha doğrusu anneme sakinleştirici vermiştik ve haplarla bir şekilde uyuttuk.
Annem gerçekleri duyunca dayanamadı. Uykuya dalmadan önce Beren'i sayıklayıp durdu.Instagrama attığım son gönderide Mert'in yazdığı yorum demekki bu yüzdenmiş.
Çok şaşırdım Mert'in bunu yaptığına hâlen daha inanamıyordum.
Mert,herşeyi anlattı ama bunu neden yaptığını anlatmadı.Neden yapmış olabilir kafamda bir sürü soru var.
Benim ve Mert'in ifadesi alındıktan sonra karara varıldı.
Kararnamede:
-Suçlu tutulan Mert İlhan'in ifadesi alındı fakat Mert İlhan'in katil olmadığı göz önüne alınarak , Beren Ünal'ın intiharına ben sebep oldum demesiyle Mert İlhan'a 1 yıl 7 ay hapis cezası verilmesi uygun görülmüştür.Bu kadar mı benim kardeşim artık yok onun yüzünden ve o sadece 1 yıl 7 ay mı hapiste kalıcak. SAÇMALIK.
Mert'i, **** cezaevine kapattilar.Mert, son sözünde:
-Buradan çıkıcam ve siz gününüzü göreceksiniz. Dedi.Ablam sana verdiğim sözü yerine getiyorum bak görüyor musun?
_________________________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESRARENGİZ
Fiksi RemajaAnne:Kızım hazır mısın? Yaren:Hazırım anneeee Anne:Gel artık geç kalıcaz bak Yaren:Geldimm Yaren aşağı inerken annesi dış kapıdan içeri girerek valizleri almaya yeltendi. Duraksadı. Yaren'in üzerine oturduğu güzel elbisesi,çantası, hafif de...