1 (karşılaşma)

26 7 11
                                    

"anne! anne!"

"zıkkım! zıkkım!"

"anne ben okula kalkacam." yahu ben nediyorum ya! okula KALKACAM ne?

"ha ha ha ha tamam kızım okula kalk." tomom kozom okolo kolk. çok komik.

"gülüüyorsun da kahvaltı hazırmı?"

"kahvaltını okulda yap kızım. bu gün çok işim var."

"ne işin var Anne? "

"işim? "

"evet anne kendin dedin ya."

"yok ben öyle bir şey demedim sen yanlış anladın. " yav he he he he he ha. annemin biraz hafıza problemi var. iki saniye önce dediği şeyi hatırlamaz.

yine her zaman ki gibi berbat, vahşet, öküz bir okulun yolunu tuttum. bu okul lanetli diyorlar. anlamadım ama çok şikayet varmış.

(2 saat sonra)

sonunda iki saat geçirebilmiştik. nede olsa ders başladımı zaman geçmek nedir bilmiyor.

teneffüs de okulun kantininde oturdum. arkadaşım Tuğçe yanıma gelip :

"kanka! kanka! kanka! yav kanka!"

amma sinir bozucu şey yeminlen.

"ne var! ne var! ne var! yav ne var!"

"kanka şehire sis çökmüş kimse kimseyi göremiyormuş. "

"öff desene okulda fazladan kalcaz. " işte bu tuğçenin sabrını taşırmıştı.

"yav ben sana diyorum ki şehire sis çökmüş! sen neyini anlamıyorsun? izin vermiyorlar! şehirde sokağa çıkma yasağı var!!!"

"ya bu devlette kafayı yedi! sırf sis olduğu için sokağa çıkma yasağımı olur?."

"kanka vallahi sakın bahçeden dışarıya çıkma. kaybolursun."
Yav Tuğçe de amma boş yaptı. Tatmin olsun diye :

"Tamam kanka tamam."
Dedim

oda yanıma oturdu bende kantinden iki çay alıp geldim. Tuğçe yine hesabı bana kesti.

Bir anda çay üstüme döküldü. Benden çok sanki tuğçenin üstüne döküldü.

"Ya! Kanka vallahi, billahi, tillahi senin kadar Sakar birisi görmedim dünyada."

O da bana yardımcı olmaya çalışırken onun çayı da benim üstüme döküldü.

Bende aynı rahatlıkla oturmaya devam ediyordum.

"Kanka ben kendimden Sakar insan gördüm. ODA SENSİN!!!"

Bu sefer rahatlığımı bozup tuvalete koştum. Tuğçede arkamdan bağırmaya devam ediyordu.

"Kanka ya kanka yardıma ihtiyacın varmı?"

"Tuvaleti başıma geçirmene gerek yok kanka."

Ayy Tuğçe Yaktın beni yeminlen. Hayır bir de beyaz üstümü giymiştim şimdi ne yapacağım. Mecbur eve gidicem.

Şimdi ben bu maldo naldo ya mesaj atmasam okulu yıkar yakar.

Ben: "kanka ben eve gidip gelcem. "

♡♡tuğçe: "saçmalama vallahi okulu başınıza yıkarım."

♡♡tuğçe: "hem neden gidiyorsun?"

Ben: "bu benim hobim. sisli havalarda dışarıda gezmeyi çok severim."

Ben: "kanka çok ciddiyim okulu ayağa kaldırırsan seni boğarım."

sisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin