(Yağızın anlatımıyla)
Mezarlığa geldiğimde kimse yoktu. Ece! Ece! Beni hani bekleyecekti. Ya kendisine bir şey yaptıysa.
Off ece...
"Ece neredesin?"
Kimseye ece kayboldu diyemem. Çünkü herkes eceyi ölü diye biliyor. Allah'ım bana yardım et.
Bilmiyorum nereye gitti bu kız. Bir saniye yerde ecenin telefonu burada. Allahım nasıl konuşacaktım ben.
Ecenin telefonunu aldım. Şifre vardı. Şifresi basit olmalıydı. Doğum tarihi evet o olmalı.
"12.01.2001"
Şifre doğru çıktı. Şimdi hemen onun yakınlarını bulmam gerek. Rehbere girdim ve son aramalara baktım. Bu kim ya tolga diye kaydedilmiş. Hemen mesajlara girip okudum. Ve ecenin adına bir mesaj yazdım.
☆☆Ben:"tolga ben birkaç saat daha yokum."
Tolga: "ne oldu ece bir problem mi var?"
☆☆ben: "yok tolga. Birkaç saat bensiz dayanamazmısın?"
Tolga: "evet canısı. Seni her geçen saniye daha fazla özlüyorum. :-):-) manyakmısın kızım seni niye özleyeyim. Birkaç saat diyorsunda ne zaman gelirsin?"
☆☆ben: "bilmem. Hadi bb."
Tolga: "bb."
Telefonu cebime attım. Demek ki daha evine gitmemiş. O zaman hakan onu kaçırmış. Hakan'ın mekanını ne yapcam. Off...
Geçen sefer ece ve tuğçeyi götürdükleri depoya ilerlemeye başladım.
(Yarım saat sonra)
Sonunda depoya varmıştım. Şimdi geriye oradan eceyi çıkarmak kaldı. Sessizce kapıyı araladım. Hakan yoktu ama ece bir sandalyeye bağlı durumdaydı. Yanında ise ecenin iki katı boyunda iki adam vardı. Allah yardımcım olsun.
İçeriye yavaş bir adım atıp görüş alanıma giren her yeri inceledim. Adamların arkasından dolandım. İlk adamın kafasına yanımdaki saksı ile vurdum. Adam kafasını tuttu. Ve yere yığıldı. Diğeri daha arkadaşının yanına yetişemeden kafayı kafasına gömdüm sonra ensesine elimdeki saksı ile vurdum. O adam da aynı şekilde yere yığıldı.
Arkamı döndüğümde eceyi daha yakından izledim. Gözyaşları çok belli ediyordu kendini. Ağlamıştı. Allah biliyor ya eceye ne yaşattıklarını. Eceyi kucağıma aldığımda irkildi. Ama öylesine yorgundu ki sadece ağzından acı bir inleme çıkmıştı sonra tekrardan gözlerini kapamıştı. Gerçekten ece harika bir kızdı.
Dışarıya çıktığımda etrafı iyice bakındım. Sonra tekrardan yoluma devam ettim. Ece kucağımda kıpırdamaya başladı. Demek ki uyanıyordu. Ama yanılmıştım ece uyanmıyordu sanki kâbus görüyordu. Ağzından çıkanları net duymaya başladığımda olduğum yerde durdum.
"Olmaz... bana... Bu... ben... evlenemem... Hayır... rahat bırak beni..."
Öyle bir an yaşıyordum ki nerdeyse ece kucağımdan düşecekti. Ecenin telefonuna mesaj gelmişti. Eceyi yanımdaki banka uzandırdım.
Gizli numara: "basıldın. Arkana bak"
Mesajı okumam ile arkama dönmem bir olmuştu. Lan bu hakan.
"Naber genç."
"İyidir senden MORUK!"
"Birazdan geberip gideceksin."
"Hadi bakalım ilk önce acaba kim geberecek."
Hakan'ın konuşmasına izin vermeden üzerine yürüdüm. Yalnız Hakan'ın yanındaki adam bana yumruk attı. Bende aldığım darbe ile geriye sendeledim. Ama bu sefer ki hamleyi ben yapacaktım. Adamın kafasına müthiş bir şekilde vurdum. Adam hafif sarsılırken bir tekmeyi de karnına geçirdim. Adam yere yapıştığında diğer adamları bekletmedim aynı hızla onları da alt ettim. Zaten en fazla beş kişilerdi. Hakan pisliği adamlarını kaybedince kaçtı. Aslında onla oğraşırdım ama ece benim için daha değerli.
Eceyi bu sefer kucaklamak yerine uyandırmaya çalıştım.
"HAYIIIIRRRRRR!!!"
Ece bu şekilde bağırarak uyandığında nefes nefeseydi.
"Ece benim korkma. iyimisin?"
"Yağız hakan beni zorla evlendirmeye çalışacak yardım e..."
Neden sustuğunu anlamıştım. Benim ile ilgili gerçeği öğrendiği aklına geldi.
"Sen benden ne istiyorsun?!!!"
"Ece sakin ol."
"Dil kurşun olursa ilk önce yüreğe saplanır. Dost düşman olursa ilk önce geçmiş hesaplanır. Anladınmı beni. Senin geçmişini hesapladığımda sınıfta kalıyorsun."
"Ec..."
Sağ tarafımda hissettiğim acı ile ilk başta hafif bir şekilde inledim. Sağ omzum karıncalanmaya başladığımda son duyduklarım ecenin sesiydi.
"HAKAAAN!!!!"
♡♡♡
Evet canlarım bu yolda bu zamana kadar bana destek olan arkadaşlarıma teşekkür ederim...
Evet şimdi ben böyle konuşuyorum ama finale girmedik
Ben bu bölümü @dilay_xx e iltifat ediyorum onun sayesinde böyle bir kurgu ortaya çıktı ona bir teşekkür borçluyum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sis
Mystery / Thriller"anne! anne!" "zıkkım! zıkkım!" "anne ben okula kalkacam." yahu ben nediyorum ya! okula KALKACAM ne? "ha ha ha ha tamam kızım okula kalk." tomom kozom okolo kolk. çok komik. "gülüüyorsun da kahvaltı hazırmı?" "kahvaltını okulda yap kızım. bu g...