"Ya bak beni sinir etme! Tuğçe dünya bol beleş insanlarla dolu. Herkese güvenemessin!"
"Ece sen de görsen sende aşık olursun."
"Ya Tuğçe kes sesini! Ben evlenmeyeceğim. Kariyer yapacağım."
"Yav he he!"
Tuğçe iyiden iyiye saçmaladı. Ben direkt onu bırakıp sınıfa koştum.
Gerçekten saçmalamada üstüne yok.
(Yağızın anlatımıyla)
Ya off benim sınıfım kaçıncı katta ya. Öküz gibi bir o yana bir buyana gidiyorum. Öküz Buğra sağ olsun beni bırakıp kaçtı. Şerefli işte ne olacak.
Islık çalıp koridorda dolaşmaya başladım.
Okul kravatını gevşetip, iki düğmemi açtım. Vallahi müdür beni yakalarsa biterim. Elim cebimde dolaşırken karşıma bir anda okulun müdürü çıktı.
"Harika! Harika! Harika!"
"Kes lan iç ses!"
Harika müdür beni yanına çağırdı. bari buğraya mesaj atayım. Beni kurtarsın.
☆☆ben: "lan Buğra müdür beni çok pis yakaladı. ikinci kattayım kurtar beni!"
♣♣Buğra öküzü: "banane"
☆☆Ben: "buraya yetişmen için on saniyen var olacaklardan ben sorumlu değilim."
♣♣ Buğra öküzü: "on saniyem başladımı. Hayır başlasada bir şey fark etmez çünkü tam karşındayım. "
Öküz öküz.
Hoca bir güzel kafama yapıştırdı. O sırada etrafa toplanan herkes gibi buğrada sırıtıyordu.
(Ece'nin anlatımıyla)
Bir anda sınıfın önünde müdürün sesini duydum. Müdür sabah beni kurtaran çocuğu dövüyordu.
Müdür tam elini kaldırmış tokat atacakken önüne ben geçtim. Müdür bana bakıp:
"Çık şuradan ece!"
"Hocam benim hatrım için."
Müdürü elini sert bir şekilde indirip müdür odasına geçti.
"Çok şorodon oco!"
Bu sefer iç sesime tamamen katılıyorum.
Çocuk bana bakıp sonra etrafındakilere baktı. Sonra bir anda kolumu tutup boş bir koridora soktu. Ben ise çok rahattım.
"Senin derdin ne kız!?"
"Kız değil ece."
"Her neyse ne ela..."
"Ela değil ece! "
"Tamam her neyse ne eda..."
"Ya ismim e-c-e"
"Ya tamam! Off! Adın her neyse! Bana bak sen neden herkesin karşısında beni savundun! Eğer bana aşık oluyorsan olma çünkü ben sevilecek bir adam değilim!"
Sonra yanımdan çekip gitti.
Ayy sanki çok da tın
"Yürrü kereste müdürü! Sanki çok yakışıkl..."
Bir anda üzerime yürümeye başladı. Sonra beni duvara sıkıştırıp.
"Ne dedin sen!"
"Ben bir şey demedim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sis
Mystery / Thriller"anne! anne!" "zıkkım! zıkkım!" "anne ben okula kalkacam." yahu ben nediyorum ya! okula KALKACAM ne? "ha ha ha ha tamam kızım okula kalk." tomom kozom okolo kolk. çok komik. "gülüüyorsun da kahvaltı hazırmı?" "kahvaltını okulda yap kızım. bu g...