Episode 4

232 31 0
                                    

Jimin PoV 

Μετά το χτεσινό ξενύχτι πίστευα πως θα πέρναγα μια ήσυχη μέρα αλλά έπρεπε να πάω στην εταιρία να δω τα χαρτιά για την νέα συνεργασία που θα κάνω για κάτι υφάσματα .Το σπίτι μου είναι κανά μισάωρο με το αμάξι δεν ξέρω αν είνω κοντά ή όχι εμένα καλά μου φαίνεται ,μου αρέσει να οδηγάω χαλαρώνω.

Λίγο κοντά στην εταιρία είδα ένα αγόρι να περπατάει στον δρόμο χωρίς να τον νοιάζουν τα αυτοκίνητα.Από ότι κατάλαβα ήταν ο ίδιος με της προάλλες ευτυχώς κατάφερα να σταματήσω πριν τον πατήσω .Κατέβηκα από το αυτοκίνητο και πήγα μπροστά του .Του πήρε λίγο χρόνο να καταλάβει πως δεν τον πάτησαν.

Με κοίταξε και του φώναξα ''ΠΑΣ ΚΑΛΑ;;!!ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΕΙΧΑ ΠΑΤΗΣΕΙ''

Τα μάτια του έκλεισαν και έπεσε στην αγκαλιά μου 

(...)

Υ :''Ποιός είσαι εσύ;;;!!''

J :''Αυτός που δεν σε πάτησε !''

Υ :''Ξέρεις ήθελα να με πατήσουν !''

J :''Κρίμα δεν θέλω να τρέχω στα δικαστήρια ''Δεν μίλησε ,γύρισε το κεφάλι του και άρχισε να κλαίει 

J :''Ότι και να έχεις η αυτοκτονία δεν είναι η λύση''

Υ :''Αν κρίνω από το ντύσιμο και το αμάξι σου για εσένα σίγουρα ,δεν έχεις εσύ προβλήματα''

Δεν είμαι το άτομο που θα έλεγες πως πέρασε ωραία τα νιάτα του ή την ζωή του .Κόπιασα για να πετύχω ότι πέτυχα δεν καθόμουν

Αλλά τον έβλεπα πως είναι χάλια και δεν απάντησα

Υ :''Θέλω να πεθάνω! Η ζωή μου είναι σκατά..Μόλις με έδιωξαν από μια πολύ καλή δουλειά για ένα άτομο που δεν ξέρει που πάνε τα τέσσερα και το νοιάζει να μην χάσει πόντο το καλσόν...Η αδερφή μου είναι στο νοσοκομείο γιατί ο άντρας της θέλει να της πάρει τα παιδιά επειδή την υπερασπίστικα....Δεν τρώω για να έχουν να φάνε τα παιδιά...Και χρωστάω τουλάχιστον 10.000 στον κολλητό μου που αν ήταν άλλος θα μου τα ζήταγε αλλά είναι τόσο καλός που μου τα χάρισε...''

Εντάξει..Περνάει χάλια ...Αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι ..Πρέπει να προσπαθήσει όπως και εγώ και τα κατάφερα

Υ :''Και μιλάω για τα προβλήματα σε ένα άτομο που με έβρισε και του είπα πράγματα που μόνο ο κολλητός μου ξέρει...''

J :''Να σε πάω σπίτι σου;...''Τι λες ρε βλάκα ...Πες όχι παρακαλώ...

Υ :''Όχι ευχαριστώ...Ελπίζω να μην σε ξαναδώ ...''Ευτυχώς

My Idiot C.E.O {Yoonmin}Where stories live. Discover now