Episode 7

226 31 6
                                    

Ένα καταπληκτικό τραγούδι από τον MAX feat. Yoongi



Τέλεια εκτός από τον κολλητό μου τωρα έγινα ρεζίλι και εγώ.. Επίσης αν το μάθει ο Nam είμαι νεκρός. Καλύτερα να πάρω τηλέφωνο την αδερφή μου να της πως πόσο την αγαπώ και να αποχαιρετήσω τα ανιψακια μου... Θα μου λείψουν...

Έκατσα στην καρέκλα, άνοιξα τον υπολογιστή και περίμενα τον Jimin να εμφανιστεί ώστε να μου δώσει να κάνω κάτι για να φαινόμαι απασχολημένος ή τουλάχιστον να είμαι.

Μετά από λίγα λεπτά ο Jimin εμφανίστηκε. Μόλις με είδε μου χάρισε μια πονηρή έκφραση και τα επόμενα δευτερόλεπτα έσκασε στα γέλια.

J :'' Έγινες λιιιγο ρεζίλι" είπε ενώ με κοίταζε

Y :" Αν θες δώσε μου καμιά δουλειά να σιγουρευτώ πως την έφτιαξες μόνος σου την εταιρία όλη την ώρα λουφαρεις "

Τα χαρακτηριστικά του σκληριναν και μπήκε με φορά στο γραφείο του, επέστρεψε με μια τεράστια στιβα από χρωματιστους φακέλους

J :"Αυτά τα θέλω συμμαζεμενα και σε σειρά μέχρι αύριο, επίσης θέλω τις αναφορές και τις διατάξεις για το καθένα ξεχωριστά "

Y :"Μάλιστα" είπα και χαμηλωσα το κεφάλι μου

Μόλις μπήκε ξανά στο γραφείο του ξεκίνησα την δουλειά που μου έβαλε να κάνω.

(...)

Ν :"Καλά πόσο μαλάκας πρέπει να είσαι;;!! "

Εμφανίστηκε ο Namjoon μπροστά μου ενώ είχα μείνει να τον κοίτα μιας και μπροστά μου βρισκόταν ο υπεύθυνος της εταιρείας υφασμάτων.

Ν :" Θα περάσω αργότερα"

? :" Όχι δεν χρειάζεται έφευγα τώρα" έτσι και ο Jimin ήταν εδώ θα είχα απολυθεί και εγώ και ο Namjoon την ίδια στιγμή.

Υ :" Καλά είσαι παπαρας;"

Ν :" Όχι εσύ είσαι, ο Jin ήρθε μαζί με τον Taehyung και μου είπαν πως θέλουν να βγούμε όλοι μαζί για να περάσουμε καλά και να ξεχάσουμε τα θέματα μεταξύ μας" Εγώ που κολλάω σε όλο αυτο;

Υ :"Εγώ γιατί να έρθω; Βασικά γιατί να γίνει αυτό; "

Ν :" Λες να με γουστάρει ο Jin; "είπε καθώς το χαμόγελο του έφτασε μέχρι τα αφτιά του και τα λακκάκια του έκανα μια θεαματική είσοδο.

Υ :" Σε 100 και βάλε χρόνια ίσως λέω ίσως να έχεις 0,001% πιθανότητες να νιώσει κάτι σοβαρό για εσένα "Γέλασε ειρωνικα και έκατσε στην καρέκλα μπροστά μου

My Idiot C.E.O {Yoonmin}Where stories live. Discover now