Episode 14

278 27 6
                                    

Να ξεκαθαρίσω κάτι από την μεριά των συγγραφέων (γιατί έτσι θεωρούμαστε ακόμα και αν κάποιοι από εμάς δεν είναι επαγγελματίες και δεν πληρώνονται ) ,αφιερώνουμε κάποιον σημαντικό χρόνο σε όσα γράφουμε ενώ θα μπορούσαμε να κάνουμε κάτι άλλο. Μέχρι τώρα δεν έχω λάβει μηνύματα που να με έχουν προσβάλει ή να δείχνουν πως μισούν την ιστορία μου ,αλλά αυτό το κείμενο δεν αφορά εμένα μέχρι στιγμής . Αυτό που θέλω να πω είναι πως η εκτίμηση και ο σεβασμός είναι δωρεάν και δεν κοστίζουν .Δεν είναι ανάγκη να κάνετε θετικά σχόλια αν δεν σας αρέσει μπορείτε απλά να το αγνοείται .Αυτά ήθελα να πω και ένα τεράστιο ευχαριστώ σε κάποια άτομα που με έκαναν χαρούμενη  με όσα μου είπαν όσο έκανα αυτό το διάλλειμα. Ειλικρινά σας ευχαριστώ πολύ ,αυτο το κεφάλαιο είναι αφιερωμένο σε εσάς .  

ΚΑΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ 💖💖💖

Yoongi PoV

Πρέπει να είναι από τα καλύτερα πρωινά ξυπνήματα που έχω κάνει και σαν sleeping king μπορώ να πω πως είναι ελάχιστες οι φορές που το έχω πει αυτό .

Με το που άνοιξα τα μάτια μου χθες είδα τον κοιμισμένο Jimin να ροχαλίζει με κάπως μελωδικό τρόπο θα έλεγα ...Τα μαλλιά του έπεφταν ανακατεμένα στο πρόσωπο του και φαινόταν λες και χαμογελούσε .Δεν μπορούσα να συγκρατηθώ ,το χέρι μου ακούμπησε την μύτη του και χάιδεψε το πρόσωπό του .

J :'' Μπορούσες να με ξυπνήσεις με καλύτερο τρόπο''

Υ :'' Όπως;''

J :'' Με ένα φιλί καλύτερα;''

Υ :''Χααχααχ...''Με τράβηξε απαλά από τον γιακά και με φίλησε

Jk :'' Φεύ-...ΙΟΥΥΥΥΥ''

Ταράχτηκα και κρύφτηκα κάτω από το πάπλωμα .

Jk :'' Μπορείς να μην κρύβεσαι γιατί σε έχω δει ;''

Υ :''Συγγνώμη με τρόμαξες''

Jk :''Εγώ φεύγω ,φρόνημα ''

J :''Ηλίθιε..''

Η πόρτα έκλισα και ο Jimin σηκώθηκε από το κρεβάτι.Με κοίταξε ,γέλασε και μου έκλεισε το μάτι .

J :'' Πάμε να φτιάξουμε να φάμε κάτι ''

Y : ''Όχι δεν θα προλάβω έχω πάει αρκετά πίσω την δουλεία και θα πάω να δουλέψω ''

J :'' Μα είναι η πρώτη μέρα μας μαζί ...''

Υ :'' Θέλω να ξεκαθαρίσω πως στην δουλεία δεν είμαστε πέρα από αφεντικό και υπάλληλος και πως η δουλεία είναι πάνω από όλα ,δεν θέλω κάποια ιδική μεταχείριση επειδή είμαστε μαζί ''

My Idiot C.E.O {Yoonmin}Where stories live. Discover now