Episode 16

131 18 1
                                    

Jungkook PoV 

Όσο περνάει ο καιρός τόσο περισσότερο βαριέμαι στο σχολείο ,τίποτα το καινούργιο τίποτα το ενδιαφέρον αλλά και στο σπίτι το ίδιο.Έχω να δω τον Jimin πάρα πολύ καιρό τώρα...

Τουλάχιστον ήρθε η ώρα να σχολάσω και να πάω σπίτι μου να κοιμηθώ..

Στην είσοδο με περίμενε ο  Taehyung

Ju:''Τι κάνεις εδώ;''

T:''Ήρθα να σε πάρω για να πάμε για φαγητό''

Ju:''Δεν έχεις δουλειά τέτοια ώρα;''

T:''Έχω αλλά μιας και ήμουν εδώ κοντά είπα να έρθω μπας και σε γλυτώσω απο την διαδρομή''

Δεν ξέρω αν το έκανε γι'αυτό αλλά δεν με ένοιαζε ,θα περνούσα λίγο χρόνο μαζί του και ας λέει ότι θέλει ο αδερφός μου.

(...)

Καθίσαμε σε ένα μαγαζί κοντά στην εταιρία του αδερφού μου και περιμέναμε για να παραγγείλουμε

?:''Γειά σας ,τι θα θέλατε;''

Τ:''Αν είσαι ελεύθερη το τηλέφωνό σου''ΧΕΛΟΟΥ ΜΠΙΓΚ ΜΠΟΙ ΑΙ ΑΜ ΧΙΑΡ ΜΕ ΒΛΕΠΕΙΣ;;;!!!

?:''Συγγνώμη αλλά αυτό δεν είναι στον κατάλογο ''Μπράβο κοπέλα μου μπράβο 

Τ:''Καλά τότε..Μια μεγάλη μερίδα bibimbap''

?:''Ωραία ,ευχαριστώ και καλή όρεξη''

Τ:''Μας την έκοψες''

?:''Συγγνώμη ,τι είπατε;''

Τ:''Τίποτα''

Ju:''Καλά μιλάμε είσαι αγενέστατος''πήρα τα πράγματα μου ,σηκώθηκα να πάω να πληρώσω και έφυγα

Όσο και να μου αρέσει δεν μπορώ να παραβλέψω ότι φλέρταρε με την σερβιτόρα και μετά της μίλαγε και άσχημα ,δηλαδή ποιός νομίζει ότι είναι;!

Τ:''JUNGKOOK''

Ju:''ΑΣΕ ΜΕ''

T:''ΣΟΥ ΜΙΛΑΩ ΓΑΜΩ ΜΗΝ ΦΕΥΓΕΙΣ ΕΤΣΙ''Είπε και μου τράβηξε το χέρι

Εκείνη την στιγμή ένιωσα λες και μου βγάζουν τον ώμο από την ένταση.Ήθελα να κλάψω που με αγνόησε και έπρεπε να κάνω ολόκληρη σκηνή για να με προσέξει.Δεν ξέρω γιατί μου αρέσει γιατί τον αγαπάω και σκέφτομαι μόνο αυτόν και τίποτα άλλο...Απλά δεν ξέρω..

Τ:''Ηρέμισε εντάξει;Ηρέμισε..''Αρχίζει..

Τα δάκρια άρχισαν να τρέχουν ενώ συνέχισε να μου κρατά το χέρι και να με κοιτάει χωρίς να κάνει τίποτα ...

Η:''ΑΣΤΟΝ''άκουσα μια φωνή να λέει και κοίταξα πίσω μου,ήταν ο Hoseok 

Hoseok PoV

My Idiot C.E.O {Yoonmin}Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon