Yoongi : Είναι 21 ετών ,έχει σπουδάσει διήκηση επιχειρήσεων σε αγγλικό πανεπιστήμιο με πλήρη υποτροφία αλλά λόγο της εμφάνισης του δεν βρίσκει δουλειά. Αγαπάει πολύ την αδερφή του και τα ανίψια του. Παιδικός φίλος του Namjoon .Για να ξεσκάει όταν βρίσκει χρόνο (σπάνια ) παίζει basket .
Jimin : Είναι 25 χρονών ,φίλοι του ο Jin και οTaehyung ,όταν ήταν 17 οι γονείς του τον έδιωξαν από το σπίτι μαζί με τον αδερφό του επειδή τους είπε πως εκτός από κορίτσια του αρέσουν και αγόρια .Τα επόμενα χρόνια έφτιαξε μια δικιά του εταιρία και μέσα σε 3 χρόνια έγινε η νούμερο ένα στην Κορέα .Ο Jungkook είναι ο μικρότερος αδερφός του .
Taehyung : Είναι 25 χρονών ,Διευθυντής στο τμήμα marketing , δεν έχει ερωτευτεί ποτέ,λατρεύει το sex και δεν πάει με άτομο πάνω από μία φορά.
Jungkook : Είναι 18 ,λατρεύει το basket και τον χορό ,πάει στην τελευταία τάξη του λυκείου ,ο Jimin είναι το πιο σημαντικό άτομο για αυτόν .Είναι ερωτευμένος με τον Taehyung και ο κολλητός του είναι ο Hoseok.
Jin : Είναι 26 ετών .Δουλεύει ως διευθυντής στον οικονομικό τομέα της εταιρίας ,του αρέσει να τραγουδάει και να περνάει καλά με τους φίλους του .
Namjoon : Είναι 23 χρονών .Ακατάστατος και ατσούμπαλος αλλά στην δουλειά του είναι συνεπής και οργανωμένος ,είναι γραμματέας του Taehyung και κολλητός του Yoongi .Όταν έχει πρόβλημα ο παιδικός του φίλος είναι εκεί για να τον βοηθήσει.
Hoseok : 20 ετών .Διάσημο μοντέλο στην εταιρία του Jimin,κολλητός του Jungkook από το σχολείο.Έχει τρομερή αυτοπεποίθηση και καταφέρνει πάντα αυτό που βάζει στο μυαλό του.
Wendy : Μεγαλύτερη αδερφή του Yoongi ,26 χρονών με δύο παιδιά. Ο άντρας της την παράτησε για μια πλούσια μικρότερη της. Έχει δύο παιδιά.
Yeona & Geun : Είναι 7 και αυτός 5 ,τα παιδιά την Wendy ,που προσπαθούν να την κάνουν να γελάει και να είναι ευτυχισμένη
ESTÁS LEYENDO
My Idiot C.E.O {Yoonmin}
FanficΟ Yoongi παλεύει για να ζήσει σε έναν κόσμο που δεν τον αποδέχεται και προσπαθήσει να φροντίσει τα ανίψια του και την μεγαλύτερη αδερφή του . Έχει ξεχάσει να ζει για εκείνον και κάνει τα πάντα για να βοηθήσει τους άλλους και μετά τον ίδιο. Από την...