Ο Namjoon με κοίταζε και δεν μίλαγε, ο Jimin τους πρότεινε να κάτσουν μαζί μας και ο Jin δέχτηκε ενώ ο Namjoon προσπαθούσε να αποφύγει την συζήτηση .
Υ :''Πάω για λίγο έξω ,Namjoon δεν έρχεσαι λίγο για παρέα;''
Ν :''Ν-Ναι..Έ-έρχομαι''
Πρέπει να μου το είχε πει ,είμαστε τόσα χρόνια φίλοι και δεν μου έχει κρύψει τίποτα. Γιατί τώρα;
N:'' Yoongi ..Ξέρω τι θα πεις αλλά θα στο έλεγα..Αλήθεια...Απλά ήθελα λίγο χρόνο ''
Υ :'' Σε ανάγκασε; Σε απείλησε;Πες μου θα σε βοηθήσω''
Ν :''Όχι...Όχι ...Μου αρέσει ,τον αγαπάω πως το λένε ..Νιώθω εγώ όταν είμαι μαζί του''
Υ :''Μας δουλεύεις ;Απλά σε κοροϊδεύει για να περάσει τον χρόνο του''
Ν :''Έχει αλλάξει ...Όλη μέρα είμαστε μαζί ,ξέρω τι κάνει και ξέρω πως του αρέσω''
Υ :''Είμαι φίλος σου αν νιώθεις πως ότι λες είναι αλήθεια τότε θα είμαι μαζί σου ,αλλά να ξέρεις πως αν γίνει το οτιδήποτε δεν θα κρατηθώ''
Δεν ξέρω τι συμβαίνει και το τι θα γίνει στο μέλλον ,η αλήθεια είναι πως ανησυχώ...Είναι ο κολλητός μου και τον ξέρω χρόνια όχι απλά έναν δύο μήνες...Ο Tae..Είναι πως να το θέσω;Κάπως περιέργος και όχι τόσο να τον εμπιστεύεσαι..
N :'' Μάλιστα...Καλά ..Ας πάμε για τώρα μέσα και μετά θέλω να σου ζητήσω μια χάρη...''
Υ :'' Μόνο αν μπορώ αλλιώς...''
Ν :''Μπορείς μια χαρά''
Επιστρέψαμε στο τραπέζι και η βραδιά κύλισε ομαλά..Χωρίς τίποτα το περίεργο
J :'' Όλα εντάξει με τον Namjoon ;'' Ο Jimin μου με ρώταγε και εγώ δεν μπορούσα να απαντήσω δεν μπορούσα να ανοίξω το στόμα μου ούτε καν να κουνήσω το κεφάλι μου ,οι σκέψεις δεν με άφηναν
Μετά από αυτό δεν ξανά μίλησε μέχρι που φτάσαμε σπίτι μου και εγώ κατέβηκα και μαζί μου και αυτός.
Υ :''Έγινε κάτι;..''
J:'' Ναι...Έφυγες χωρίς φιλί''
Υ :''Συγγνώμη μωρό μου δεν έχω πολύ όρεξη ''
J:''Όλα εντάξει αλλά πρόσεχε μην μου πάθεις κάτι''
Y :'' Κοίτα ..Το ξέρεις πως δεν πολύ συμπαθώ τον φίλο σου και δεν τον εγκρίνω για τον κολλητό μου αλλά εσύ δεν μου φταις σε τίποτα..Συγγνώμη''
Ο Jimin δεν απάντησε απλά χαμογέλασε και με πήρε μια γλυκιά αγκαλιά, γέλασε και με οδήγησε στην πόρτα ,μου είπε καληνύχτα και έφυγε για το σπίτι του.
VOUS LISEZ
My Idiot C.E.O {Yoonmin}
FanfictionΟ Yoongi παλεύει για να ζήσει σε έναν κόσμο που δεν τον αποδέχεται και προσπαθήσει να φροντίσει τα ανίψια του και την μεγαλύτερη αδερφή του . Έχει ξεχάσει να ζει για εκείνον και κάνει τα πάντα για να βοηθήσει τους άλλους και μετά τον ίδιο. Από την...