New Book

437 28 5
                                    

Λοιπόν ελπίζω να απολαύσετε αυτή την νέα ιστορία που γράφω,δεν ακούω πολύ Bts αλλά τους λατρεύω όλους τους και μου αρέσουν μερικά από τα τραγούδια τους .Πιστεύω πως τους γνωρίζω πολύ καλά ακόμα και αν δεν είμαι Army λόγο των κολλητών μου που είναι army και θέλω να με βοηθήσετε να τους μάθω καλύτερα ,αν έχετε κάποια ιδέα ή συμβουλή θέλω να μου στείλετε .

Επίσης θέλω να πω πως αυτό το bulling που γίνεται σε πολλά kpop idols δεν το καταλαβαίνω ,από την στιγμή που λες πως σου αρέσει ένα group πρέπει να αγαπάς όλα τα μέλη του ακόμα και αν δεν σου αρέσει εξωτερικά ή τουλάχιστον αν σου αρέσει μόνο το ένα μέλος να μην μισείς και να κρίνεις τα άλλα .

Όλα τα μέλη των BTS είναι καταπληκτικοί καλλιτέχνες και ακόμα πιο απίστευτοι άνθρωποι γιατί αφιερώνουν τουλάχιστον τα μισά τους χρόνια για τους Fans τους και δεν τους αξίζει η κριτική από άτομα που δεν έχουν περάσει ούτε τον μισό τους πόνο ή την μισή τους κούραση και αυτό ισχύει φυσικά για όλα τα kpop groups.

Αυτά είχα να πω καλή ανάγνωση

Το βιβλίο είναι Vkook,Namjin,Wendy x Hoseok αλλά κυρίως Yoonmin

Είμαι περίφανη που είμαι κυρίως Exo-l και σέβομαι τα άλλα συγκροτήματα που ακούω ή ασχολούμαι γενικότερα .

Βάλτε το ταλέντο πάνω από την ομορφιά...

Γειά καλή ανάγνωση 💖💖💖💖

My Idiot C.E.O {Yoonmin}Où les histoires vivent. Découvrez maintenant