Episode 13

217 25 4
                                    

Wendy PoV

Τι ευγενικός που ήταν εκείνος ο νεαρός ,θα ήθελα να ζητήσω να μου πει το όνομα του αλλά μάλλον θα με περάσει για καμιά που την πέφτει στον κάθε πελάτη...Αφού του άφησα τον χυμό του αποφάσισα να πάω να κάνω ένα τσιγάρο μιας και έχω διάλλειμα .

Καθώς κάπνιζα ένιωσα ένα χέρι να με κρατάει και γύρισα να δω ποιος είναι.

W :''ΕΣΥ!!;;;''

Junsu :'' Τι έγινε Wendy ; Τα παιδιά μου; Ελπίζω να μην τα έχεις σε εκείνη την τρώγλη ακόμα ..Αλλά τι λέω ,δεν έχει σημασία θα στα πάρω όπου και να τα έχει γλυκιά μου ...''Πρέπει να κάνω κάτι 

 Πήγα να τον χαστουκίσω αλλά μου έπιασε το χέρι και άρχισε να το σφίγγει με δύναμη .

W :''Με πονάς !''

Junsu :''Δεν πειράζει..Ας πονέ-''

Η :''Συγγνώμη αλλά η κοπέλα μου είπε πως την πονάτε και δεν σας έμαθαν πως δεν κάνει να ακουμπάμε έτσι μια κυρία;''

Junsu :''Χαχαχαχ ...Ο Jung Hoseok τα έχει με την γυναίκα μου ''

W :''Δεν είμαι γυναίκα σου έχουμε χωρίσει ''

H :''Γλυκιά μου σε παρακαλώ πήγαινε μέσα έχεις δουλειά θα σε ψάχνουν ''Είναι τόσο καλός που ακόμα και ψέματα να το κάνει νιώθω πως το εννοεί

Έκανα ότι μου είπε αλλά συνέχισα να ανησυχώ

Hoseok PoV 

H :''Για να εξηγηθούμε ,αν την ξανά ακουμπήσεις θα σου σπάσω τα πόδια και θα στα δώσω να τα φας και για το αν είναι κοπέλα μου ή όχι μπορείς να το καταλάβεις ,άντε στα τσακίδια τώρα''

Του είπα και τον άκουσα να με βρίζει ενώ έμπαινε στο αμάξι του. Γύρισα μέσα και την πλησίασα 

Η :''Συγγνώμη δεν ήθελα να εμπλακό απλά δεν μπορούσα να σε βλέπω να πονάς ..Είμαι ο Hoseok ''

W :''Wendy ''είπε σιγανά 

Η :''Πρέπει να φύγω και αν με χρειαστείς σε τίποτα αυτό είναι το τηλέφωνό μου ,θα χαρώ να τα ξανά πούμε Wendy ''την κοίταξα όσο πιο γλυκά μπορούσα και βγήκα από την καφετέρια .

Yoongi PoV

Έτρεξα πίσω στην εταιρία και περίμενα το ασανσέρ ,ανέβηκα στον όροφο και μπήκα με φόρα στο γραφείο. Καθόταν στην καρέκλα και υπέγραφε κάτι χαρτιά, μόλις με είδε πετάχτηκε από την καρέκλα και με κοίταζε.

Τον πλησίασα και τον έσπρωξα ώστε να κάτσει στην καρέκλα και έκατσα από πάνω του.

My Idiot C.E.O {Yoonmin}Where stories live. Discover now