^
|
|
Dla takiego pracownika przychodziłabym do star bucksa kilka razy dziennie xD
.
.
.
.
#dzień później-Ale nie dotykaj !- warknął technik kryminalny gdy staliśmy nad ciałem 8 letniej dziewczynki poćwiartowanej na kawałki.
- Nie będę - mruknąłem i kucnąłem aby lepiej się przyjrzeć zwłokom .
- Zwyrol - powiedział jeden z policjantów , który zabezpieczył miejsce zderzenia.
- Nie do końca – powiedziałem i wskazałem na głowę dziecka - Widzisz ? -zapytałem pokazując na ranę postrzałową - Morderca nie pociął jej gdy jeszcze żyła , najpierw ją bezboleśnie zabił . On próbuje tylko wyglądać na zwyrola - dodałem i palcem wskazałem na jedną z części nogi dziewczynki - Skóra nie jest poszarpana ,więc morderca nie używał piły ani niczego podobnego. Dodatkowo są wszytkie części ciała ,ale brakuje palca wskazującego- stwierdziłem przeskakując wzrokiem po poćwiartowanemu dziecku - Krew jest jeszcze świeża i nie zdążyła wyschnąć więc te zwłoki leżą tu może dopiero od godziny .
-Czyli morderca dalej gdzieś tu jest ? - zapytał Kōame stojąc obok mnie .
-Tak - oznajmiłem nie odwracając wzroku od ciała.
-Kazać przeszukać najbliższe opuszczone budynki ? - zapytał jeden z policjantów.
-To i tak nic nie da skoro nawet nie wiemy jak wygląda - odpowiedziałem po czym wstałem.
- Myślę , że została zamordowana kilka dni temu a poćwiartowana może z godzinę albo dwie wcześniej - stwierdził Kōame przyglądając się zwłokom.
-Hmmm.....racja - przyznałem po czym spojrzałem na technika .- Tamashī
może już jej dotknąć ? - zapytałem pochylając się nad ciałem.-Skoro musi... - mruknął niezadowolony mężczyzna po trzydziestce .
- Tamashī !- zawołałem a chwilę później przede mną pojawił się niski czerwonowłosy chłopak - Wiesz co robić - powiedziałem i wskazałem na zwłoki.
-Okej - oznajmił po czy podszedł do ciała dziewczynki i dotknął jej oczu.
Przez chwilę wszyscy staliśmy w ciszy nieruchomo czekając aż chłopak wykona swoją robotę.
-Ostatnią rzeczą jaką widziała były czarne glany . Ostatni dźwięk jaki uslyszała było uderzanie butów o podłogę a ostatnie słowa jakie padły z jej ust brzmiały ,, niech ktoś mi pomoże " odczytałbym więcej ,ale jej wspomnienia miały nałożoną jakąś dziwną blokadę - stwierdził łapiąc się za kark.
-Więc morderca był przygotowany na to ,że możemy wykorzystać kogoś z darem przeszukującym wspomnienia - mruknąłem niezadowolony.
-Czyli ,że przestępca ma dar związany z pamięcią? - zapytał Kōame .
- Niekoniecznie - odpowiedziałem kierując swój wzrok na czarnowłosego chłopaka - Do zablokowania wspomnień można wykorzystać akupunkture albo mógł ją po prostu czymś mocno uderzyć . - stwierdziłem - Ale jedno mnie zastanawia - powiedziałem zamyślony .- Wczoraj zabezpieczyliśmy szkołe , bo wiedzieliśmy o tym ,że dzisiaj prawdopodobnie pojawią się te zwłoki. Tego miejsca pilnowało około 10 policjantów cały dzień i noc , więc jakim cudem ciało pojawiło się w centralnym miejscu tej szkoły? ? -zapytałem kierując swój wzrok na Kōame .
-Logicznym rozwiązaniem jest to że jego quirk jest związany z teleportacją - oznajmił chłopak i złapał się za głowę.
- Bardzo możliwe , chociaż jakoś nie chcę mi się w to wierzyć - stwierdziłem cicho - Dar teleportacji jest bardzo rzadki , w Japonii odnotowano tylko dwa takie przypadki + Kurogiri czyli trzy - powiedziałem przeczesując palcami swoje włosy.
CZYTASZ
,, Zmiana planów" ~ Izuku ~
AdventureTo był przerażający widok. Wprawił mnie w osłupienie. Chcę o tym zapomnieć ale ilekroć tylko zamykam oczy znów widzę ten okropny obraz. Nie jestem Bogiem ale i tak wymierze karę człowiekowi który to zrobił. Kim tak naprawdę jest bestia ukrywając swo...