Це був би звичайнісінький шкільний день, якби не шкільний танець до "останнього дзвінка". Останній дзвінок, щоб ви розуміли, за півроку. Всіх попросили залишитися після уроків та підійти до Актової зали. На диво, прийшли всі. Оскільки Ерену не було з ким залишити Іруму (брата), хлопчик пішов з ним. Молодший братик тихенько сидів на підлозі з рюкзаками, спостерігаючи за своїм братом, який, як завжди, був окремо від усіх.
— Так, а у вас дівчаток менше... - сказала дівчина-хореограф, після того, як усіх порахувала.
— Можемо когось поставити як дівчину, - крикнув хтось із натовпу підлітків і всі засміялися. Всі, окрім Ерена та Леві, вони ніби не від цього світу.
— Леві-кун, може ти будеш як дівчина? - засміялася подруга сіроокого, штовхаючи його в плече.
— ...
Хореограф довго бігала очима за підлітками, а потім почала ставити пари. В цей час Ерен відійшов до свого брата, а коли повертався назад до всіх, залишився тільки Леві. Дівчина, надувши губи, переводила погляд то на Ерена, то на Леві, про щось думаючи. Коли в їй щось спало на думку, вона поставила Аккермана до шатену, дивлячись хто з них вище. В принципі вони були одного зросту, але Ерен виявився вище.
— Хто із вас двох хоче бути дівчиною? - запитав хореограф, через що всі почали сміятися. Єдиним, хто здивувався – був Ерен.
— Цікаве питання, - почав Леві.
— Леві, ти будеш нею.
Всі засміялися ще більше. Шатена реально здивувався.
Спочатку дівчина показувала весь танець, а вже потім почала навчати своїх учнів. Вона показала як стати, після чого почала ходити і дивитися, чи правильно вони стали. Шатена було дуже ніяково, оскільки.. це Леві. Ну типу..— Ні, Ерен, ти маєш за зап'ястя взяти. - Хореографка підійшла до хлопців і пересунула руку шатена на праве зап'ястя Леві. - Ось так, молодці.
— Стисни нормально, ну, - попросив сіроокий, після того як дівчина відійшла.
— Та'.
На сьогодні, в принципі, все. Всі тільки ознайомилися, подивилися, що буде, спробували та їх відпустили, чому підлітки були тільки раді, бо це було нудно, але й водночас трохи смішно. Через хореографію Ерен не встигає тепер на роботу. Йому доведеться запізнитися на півгодини. Тож брати поспішають до закладу, де працює шатен. Воно недалеко, тому якщо поспішити, то можна запізнитися не на 30 хвилин, а 15-20. Працює він офіціантом у кафе, до речі. Воно нещодавно відкрилося і хлопчик не пропустив можливості попрацювати там, гроші йому не завадять. Прибули вони за 20 хвилин, чому його менеджер особливо радий не був. Хлопчик посадив свого молодшого братика біля віконця і дав йому телефон, щоб він глянув на мультики. Сам зеленоокий пішов перевдягатися. Форма була в принципі звичайною, але вона відкривала перемотані зап'ястя хлопця. Вже виходячи переодягнутим, він підійшов до менеджера. Той його одразу почав лаяти. Так вийшло, що під час всього цього до кафе зайшла невелика компанія із 5 осіб. З класу Ерена був лише один - Леві, інші лише друзі самого Леві. Аккерман звичайно ж не залишив його без свого холодного погляду та обдарував його ним.
— Прошу вибачення, Нанакі-сан. - вибачився підліток перед своїм начальником і пішов до тієї компанії, взявши блокнот із папірцем. - Вже визначись із вибором? Може, підказати?
— А що ви можете запропонувати? - поцікавилася дівчина, що сидить поруч із брюнетом.
Єгер потягнувся до меню, що лежало біля дівчини, показуючи їй смачний десерт. Сіроокому відкрився вид на його порізане зап'ястя, але він нічого не сказав. Та й не повинен, вони ж навіть не спілкуються, що вже там до друзів. Хлопчик став у вихідне становище, очікуючи, що виберуть інші.
— Вибачте, а можна когось? - крикнув чоловік із сусіднього столика.
— Так, одну хвилину! - відповів Ерен і знову повернувся до компанії.
Всі зробили свій вибір і Єгер зміг піти до сусіднього столика. Чоловік сидів, мабуть, зі своїм другом. Не сказати, що вони були найприємнішими клієнтами, але й відмовлятися приймати замовлення шатен у не мав права. Ерен навіть не підозрював, що його смачна дупа зможе зіграти з ним такий злий жарт, як цей: чоловік, без жодного сорому, схопив Єгера за його 5-у точку, на що шатен мало не підскочив.
— Попрошу прибрати руку з мого заду, - милий хлопчик змінився на грубого і зовсім не привітного. Чоловік звичайно ж прибирає руку, провівши по ній рукою, - Майте повагу до молодших. Та й це вам не те місце, щоб поводитися так зневажливо.
За цим всім спостерігав Леві, його погляд змінився на похмурий, але не більше.
Що в голові того Леві? От чесно. Він завжди такий неемоційний, аж до нудоти. І фіг зрозумій про що його думки, навіть незрозуміло: сподобався ти йому чи йому блювати від тебе хочеться?
Ерен записав їх вибір і пішов на кухню, щоб віддати замовлення. Перше, що Єгер поніс за стіл до тієї компанії - соки та коктейлі, але на шляху його відвернув брат, щось запитуючи. Шатен йому тут же допоміг і вирушив далі відносити замовлення. "Він так піклується про свого брата", - подумав Леві, а через секунди дві додав: "Аж нудить". Що було дивно, то це те, що він навіть не зводив з Ерена погляд. Це трохи напружувало, на справді. І знову перед очима брюнета з'являються ці порізи. Він ніби в докір на них дивиться. Розставивши всі напої, Єгер йде далі. Так і пройшов цей дивний день. О 10-й вечора брати тільки повернулися додому і одразу за дз. Підліток швидко впорався з нею і пішов допомагати Ірумі. Там дз затягнулося на цілих дві години. Після того, як Єгери помилися, старший брат пішов укладати молодшого. І через пів години Ірумі спав, а Ерен зміг заснути лише через годину.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я не гей, мій хлопець - гей
Random9 клас, 1 семестр. Життя Ерена вмить починає змінюватися, після переходу до старшого класу. Через шкільний танець, який вони танцюватимуть наприкінці року, хлопцю довелося стояти у парі зі своїм однокласником Леві Аккерманом - дівчат не вистачило...