Часть 2

975 65 23
                                    

Ранок. Ерен Єгер збирається зі своїм братом до школи. Вчорашній день був досить дивний, тож сподіваємося, що сьогоднішній день буде кращим. Після закінчення навчального дня весь клас знову йде на хореографію. На подив брюнета, його партнер міцно тримав зап'ястя.

— Так, хлопці та дівчата, тепер беремо свого партнера за талію і нахиляємося убік, - сказала дівчина вголос наступні дії і стала їх показувати.

Ерен поклав свої руки на талію Леві, виникло відчуття, що брюнет підтримує себе у формі, хоча хто зна, може це й так. Всі дев'ятикласники стали повторювати рухи. У когось виходило, у когось ні. Дивно взагалі те, що Єгер з Аккерман входили в одиницю тих, у кого це виходило.

— Ти якийсь хрупкий, бісить. - сказав Леві, коли його почали нахиляти убік, з-за чого він ледве не впав. - БліІін. Їж більше, а?

— А тобі яка різниця? - Зеленоокий глянув на цей похмурий погляд з усмішкою. Мабуть, він даремно так огризнувся. Варто було промовчати, алк пофіг.

— Єдине, що мене зараз цікавить - як би швидше це закінчити, щоб ти прибрав свої руки від мене. - паралельно брюнет сильніше стиснув шию шатена, змушуючи того тихо айкнути. - Як лярва.

— Ти про мене? Тут я тебе тримаю за талію, як-

— Я не про тебе.

Обидва глянули на однокласницю, яка намагалась скрито підстелитися під однокласника. Той самий випадок, коли реально "підстилитися".

— Це у тебе фантазія розігралася.. - відповів хлопець.

— Давай спробуємо навпаки?

— ? А, давай..

Тепер Леві тримав Ерен за талію, але не довго: коли він нахиляв його, то спеціально відпустив і Єгер впав.
Дівчина-хореограф одразу підбігла до хлопців, намагаючись допомогти Ерену встати. Виявилося, що він не лише спиною вдарився, а й головою. Хлопець сів навколішки, тримаючись за потилицю. Вчитель питав скільки пальців бачить, а зеленоокий відповідав 5, хоч той показував 3.

— Аккерман, відведи Єгера до медсестри, - попросив учитель, піднявши Ерена з підлоги.

— Тц.

Леві підняв свого друга, кладучи його руку собі не шию. Перед тим, як вийти з Актового залу, Ерен попросив свого брата почекати його тут. Брюнет вивів його з приміщення і повів його довгим коридором.

Я не гей, мій хлопець - гейWhere stories live. Discover now