І ось друзі підходять до круїзного лайнера. Він досить високих розмірів. На щастя, обидва знали окрім рідну японську ще й англійську мови, що їх дуже врятувало на реєстрації. Хлопці мали простору каюту в світло-ніжних тонах. Там було всього одне ліжко, диван з маленьким столиком та телевізор. Ну і невелика ванна кімната.
— Давай сьогодні залишимось у номері і нікуди не підемо? Хіба що поїсти.. - запропонував Ерен, завалюючись на ліжко.
— Допоможи розібрати речі.
— Ну~ Полежи зі мною.
Леви-чан зітхнув і ліг до свого друга на ліжко, залишивши одну ногу бовтати десь унизу.
— Правда добре? Я дуже мріяв про таке... - Єгер прикрив очі і замріявся, приймаючи той факт, що це за правду.
— Тобі подобатися?
— Так.. Особливо з тобою)~
Леві ледь усміхнувся, але Ерен цього не помітив, бо лежав із заплющеними очима, взявши свого друга за руку. Несподівано для себе, Леві розуміє, що його член починає потихеньку вставати, через брудні думки.
— Я зараз повернуся, - сказав підліток на ім'я Леві, встаючи з ліжка.
— Нооо, полеж зі мною, Леві-тян, - але Ерен не збирався його відпускати так просто.
— Ерен, відпусти.
— У тебе що, встало, що тобі так терміново? - прям в точку, Єгер.
Погляд старшого трохи здивувався, але за секунду прийняв своє вільне становище. Хлопець не став нічого відповідати, лише сів на ліжко, даючи зрозуміти правильну відповідь.
— Серйозно?
— Так, Ерене, серйозно.
— Давай допоможу? Ми ж друзі.
— ..Шо
Шатен підвівся на лікті, так само тримаючи друга за руку, він тягне його на себе, чим змушує його теж лягти і підвестися на лікті. Можливо, Ерену зараз випав шанс побачити нові емоції Леві-куна, окрім звичайного неемоційного Аккермана. Він лягає на бік біля брюнета, його рука плавно спускається на пах друга. Не дивлячись на те, що підліток чіпав себе лише один раз, він знав як принести безліч задоволення. Рука залазить під спортивні шорти, після Ерен починає пестити його через тканину своїми пальчиками. Він перевів свій погляд на обличчя Леві, але воно, як і раніше, було холодне і прикрите руками. Тоді підліток став інтенсивніше пестити. Дихання сіроокого почастішало, але на жаль, рум'янцем він не вкрився, що трохи засмутило його, так званого, друга. Член Леві вже порядком стоїть і йому хочеться якнайшвидше відчути справжні дотики руки Ерена. І ось Єгер засовує руку під гумку боксерів, брюнет відкидає голову назад і ледве відкриває свій рот. Рухи вгору-вниз змушують його щоки покритися рум'янцем. Його вираз обличчя залишається тим самим. З кожною хвилиною Ерен починає набирати темп, іноді зменшуючи його, - він і сам ненароком почервонів. Від основи до голови, від голови до основи. Секунда за секундою, хвилина за хвилиною. І ось минає 20 хвилин, Леві виливається у руці свого друга. Підліток падає на ліжко до Акермана, тільки-но розкидаючи руку в бік.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я не гей, мій хлопець - гей
De Todo9 клас, 1 семестр. Життя Ерена вмить починає змінюватися, після переходу до старшого класу. Через шкільний танець, який вони танцюватимуть наприкінці року, хлопцю довелося стояти у парі зі своїм однокласником Леві Аккерманом - дівчат не вистачило...