Аккерман вирішив не будити свого друга і сам сходив за його братом. А вже потім вони поїхали додому. Під'їжджаючи до будинку, Леві помітив машину – батько вдома. Що ж, гаразд.
— Ірума, буди свого брата, - і брюнет вийшов з машини.
Ірума взявся виконувати прохання куна. Леві думав, що вдома лише батько, а й мати теж. Всі троє зайшли до хати. Аккерман роззувався, а брати лише поруч стояли. Ерен посміхаючись дивився на батьків, нахиливши голову в знак вітання.
— Леві, з ким це ти? - здивувалася жінка.
— З другом і його братом, - холоднокровно відповів сіроокий і подався на кухню, віддавши Іруму в руки Єгера.
— Другом? - ще більше здивувалася жінка.
— Так, Мірай, з другом, - вже будячи на кухні відповів брюнет.
— Добрий день, я – Ерен Єгер, а це мій брат – Ірума Єгер. Дуже приємно познайомитися. А ваш син не казав, що в нього така гарна мама, - обсипав шатен Мірай компліментами.
— Дякую, мені дуже приємно, - посміхнулася Мірай.
У Леві аж язик засвербіло сказати «Вона мені не мати», але він промовчав. Ні, вони з ним добре поводяться, просто Леві не сприймає їх як батьків.
— Леві, а чому ви не в коледжі? - запитав батько суворим голосом.
— Пробач, Тецу, просто нам стало там нудно, - Ерен здається вперше посміхався вибачення свого друга, хоч і не щирі, але все ж таки. - Ми підемо до кімнати.
Леві, Ерен та Ірума пішли до кімнати на другий поверх. Вона попросила не зачиняти двері. "Дивна", - подумав брюнет і зачинив двері до своєї кімнати.
— Давайте подивимося мультик? Будь ласка, - попросив молодший Єгер.
— Ми можемо тобі увімкнути мультик, а самі щось інше подивитися. Так, Леві? - запропонував Ерен і сів на ліжко до свого брата.
— Все одно.
Ерен помітив, що настрій Леві став гіршим після того, як вони зайшли до будинку. Ні, взагалі в нього завжди такий настрій, але зараз зовсім ніякий. Хлопчики сіли на ліжко і почали дивитись якийсь мультик. Брати сміялися, а Аккерман щось гортав у телефоні. Під кінець мультика Ірума заснув і Ерен повернувся до свого друга.
— Що робиш? - мило запитав шатен.
— Нніічого, - потягнувши дві літери (ні) відповів брюнет, відкладаючи телефон убік.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я не гей, мій хлопець - гей
Random9 клас, 1 семестр. Життя Ерена вмить починає змінюватися, після переходу до старшого класу. Через шкільний танець, який вони танцюватимуть наприкінці року, хлопцю довелося стояти у парі зі своїм однокласником Леві Аккерманом - дівчат не вистачило...