Часть 7

662 53 22
                                    

І хоч вони й дружать досить довгий час, Леві так жодного разу і не розповів свою проблему. Він просто не міг. От не міг і все. Ерен іноді й справді дивувався його байдужості: налякав – нуль емоцій, пожартував – нуль емоцій, та хоч здохни блять – по.ху.й. Ну, похуй голосно сказано, проте сльозу він точно не пустив би. Ок, це дивне порівняння.

— Ерен, нам треба іти, - Леві відштовхнув від себе друга і подивився в ці зелені, наповнені наївністю очі.

— Давай прогуляємось? М? Просто втечемо. Мені так добре з тобою, правда. Мені подобається прогулювати з тобою пари, - це все звучало не як для друга, а як для когось більшого. 

(У автора пісенька не на дружбу;-;, зрозумійте його)

Аккерман знову глянув на нього холодним поглядом. Навіть не думаючи, він погодився. Саме зараз йому хотілося все розповісти, але... Чи то сміливості йому не вистачає, чи впевненості - одне з двох. Єгер взяв свого друга за руку і потяг до виходу. Вони непомітно пройшли крізь вахтерки, швидко прямуючи до машини. Хлопці сіли в неї і, навіть не дивлячись на сніг, поїхали кудись у ліс до невеликого озера.

— Чорт, ми куртки не взяли, холодно дуже. - Ерен весь тремтів. Він тер долоні, а потім засунув їх між стегнами.

— Там плед у багажнику є, можеш дістати і взяти собі, - Леві оглянув підлітка з голови до ніг, про щось подумавши, а потім знову повернувся до дороги.


— А ти? Тобі шо, не холодно? Ну загартований. Жах! - Шатен ніби обурився і поліз назад у багажник, виставляючи свою соковиту паляницю. Леві лише глянув на це, але одразу відвів погляд. Жодного інтересу він не відчув. Ну дупа, як дупа, подумаєш. Шо, дупу ніколи не бачив? Звичайна дупа!

— Ммм, - ніби занив Ерен, - майже дістав.

Так як вони давно дружать, то це "ниття" для Аккермана нічого не означало. Та й для Єгера теж. Вони мають дружні стосунки. Дружній чай, дружні підкати, все по-дружньому у них. Всі гетеро так роблять.

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.
Я не гей, мій хлопець - гейWhere stories live. Discover now