Новий ранок. Ерен зі своїм братом уже виходять на вулицю, де на них чекав Леві у своїй машині. На годиннику 11:37, хоча хлопці домовилися на 30.
— Запізнюєшся, - нагадав брюнет, коли брати нарешті таки сіли на свої місця.
— Леві-кун, це все Ерен! Твій чоловік довго думав, що вдягнути! - Ірума зіпхнув усе на свого старшого брата, дивлячись на Акермана.
— Ірума! Який...чоловік?! Ти думаєш своєю головою? - старшого Єгера розлютила така поведінка молодшого брата, і тому він так накричав на нього.
— Чоловік, значить... - Леві усміхнувся та провів язиком по передніх зубах.
Ерену стало ніяково, але Аккерман швидко розігнав цю дивну атмосферу, говорячи про погоду. На місце вони прибули лише за півгодини. На годиннику на той час було 12:10. Хлопці купили квитки та пішли. Ірума завжди був між ними, тримаючи їх за ручки.
— Ерене, я хочу морозиво. Купиш? - запитав молодший брат і почав просити.
Ерен згадав про гроші у своєму гаманеці, а там...там залишилося всього 100 Єн. Що ж, на морозиво, звичайно вистачить, але зарплата у нього тільки через тиждень, треба ж якось протриматися. Ще за квартиру потрібно буде заплатити.
— Ти так сильно хочеш його?.. - запитав Леві після того, як подивився на Ерена.
— Так, - відповів хлопчик.
— Давай я тобі його куплю, - Леві байдуже запропонував, на що хлопчик зніяковів. Йому не хотілося, щоби хтось, крім його брата, за нього платив. Це як мінімум було б негарно.
— Ні, морозиво мені купить Ерен.
— Ірума правий, не треба за нього платити, я сам заплачу.
— Блять, Ерен, припини таким бути. Я куплю твоєму братові морозиво, потім віддаси, - здається, у когось урвався терпець, і якщо бути точніше, то у Леві.
Збоку це виглядало дивно, мабуть, але хлопці навіть не думали про таке. У Зоопарку час пролетів швидко, і вже о 3 годині Леві та два брати сиділи в машині. Акерман поїхав відвозити їх додому. Дорогою Ерен став засинати, а ось його брат бадьорком.
— Ірума, Ерен спав сьогодні вночі? - спитав Леві, не відводячи очей від дороги.
— Не знаю, але взагалі він часто не спить ночами.
Цікавитись чому - не було сенсу. Він приблизно знав причину, тож розумів Єгера. Леві часто думає про свої проблеми. Невеличкі, але це також проблеми. Одна проблема йому кожного дня не дає спокою. Він якраз про неї думає. Леві може дуже довго обговорювати свою особистість, але з думок його вивів Ерен, який почав дивно поводитися.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я не гей, мій хлопець - гей
Random9 клас, 1 семестр. Життя Ерена вмить починає змінюватися, після переходу до старшого класу. Через шкільний танець, який вони танцюватимуть наприкінці року, хлопцю довелося стояти у парі зі своїм однокласником Леві Аккерманом - дівчат не вистачило...