BÖLÜM.2

1K 145 107
                                    


PANKART AÇIYORUM !!!!!!!


SEVGİLİ OKUR ARKADAŞLARIM WATTPAD MALESEF KİTAPLARIMIZA, ÇEVİRİLERİMİZE HİÇ BİR EMEĞİMİZE SAHİP ÇIKMIYOR.. EMEK VEREREK ÇEVİRİ YAPAN, ÇEVİRMEN ARKADAŞLARIMIN.. HAYAL GÜCÜYLE DÜNYALAR YARATIP, GÜZEL ŞEYLER ORTAYA ÇIKARMAYA ÇALIŞAN YAZAR ARKADAŞLARIMIZIN.. HATTA BİZ YORUM YAPMAYI ÇOK SEVEN OKUYUCU ARKADAŞLARIMIZIN DAHİ YAZDIKLARI.. ÇALINMIŞTIR.. WATTPAD ADAM KAYIRMA !! PARALI YAPTIĞIN YAYINLARI SAKLAYIP, ÜCRETSİZ DEDİĞİN EMEKÇİLERİ GÖZ ÖNÜNE ATIP, BİZİM BİLGİMİZ YOK DEME..!! HAK YENİLMESİNE GÖZ YUMMA !! TASI TARAĞI TOPLAR GİDERİZ..!!




İlk kez Guanwai'ye gelen Shi Jie Yi, yabancı bir dünya'ya geldiği için bir tür endişe duyuyordu.

Vagonun penceresinden geniş bir görünüm aldığında, istisnasız, görebildiği tek şey sınırsız bereketli, mutlu kokulu çimlerdi. Zaman zaman, geçen bir dere ve ahşap bir kulübe gördü. İneklerin veya atların dinlenebileceği bir yer olduğu belliydi.

Cennet! Hayvanların insandan daha fazla olduğu bir yere gelmiş olamazdı, değil mi? Böyle güzel bir yerde nasıl yaşanmazdı?

O zaman, ne tür bir hayalet onu genç bir bayan olarak gizlemeyi kabul ettirmek için zaptetmişti? Eğer şans eseri Yun ailesinden kovalanırsa, o zaman ne yapardı?, seyahat masrafları için biraz parası bile yoktu. Jiangnan'a doğru uzun bir mesafe kat edebilir miydi? Onun üzerinde sahip olduğu tek şey, genç hanımının ona verdiği bir bilezikti, Jiangnan'ı iade etmesi için ne kadar para değerinde olduğunu bilmiyordu?

Aslında, Shi Jie Yi kalbinde bir umut ipliği tuttu, Eğer Yun ailesinin Efendisi yeterince yardımsever olsaydı, belki de saçaklarının ( evlerinde ) altında kalmasına izin verebilirdi, bu çıkmazdan vazgeçmekten başka çaresi yoktu, zaten durumunu zorla kabul etmek zorunda kalmışdı.

Sonuçta, o bir yetimdi, çünkü daha önce güvenecek kimsesi yoktu. Kaldığı her yerde aynı olurdu. Az önce Jiangnan'a dönmek için kovalanacağını düşünmüştü, Ling ailesi onu kesinlikle bırakmazdı. Şimdilik, sadece Yun ailesinin iyiliğine umut edebilirdi!

Şu anda, bir handa kalmak için yer ayarlandı, Yun ailesinden karşılama için kocanın gelmesini bekliyordu. Bu Hanın bu küçük kasabadaki tek Han olduğu söylendi, hala Yun ailesinin evine oldukça uzaktı.

Shi Jie Yi gergin bir şekilde parmaklarını dolaştırdı, sık sık sol bileğindeki bileziğe dokundu ve kendini cesaretlendirdi. En azından hala biraz parası vardı, güvenecek hiçbir şeyi yoktu. ( Ahh saftriğim ahh !!)

Ancak, çok uzun zaman olmuştu! Kocası onu almaya gelmeyi unutmuş olmalıydı! Dört saat olmuştu. Kırmızı bir kafa örtüsü giyiyordu, bu yüzden pervasızca hareket etmeye cesaret edemedi. Kocasını beklerken endişesinin yanı sıra sinirliliğinde, binlerce kesintinin ölümüyle karşı karşıya kaldı.

Son olarak, basamaklardan yürüme sesi geldi, ahşap kapının ' ya ' sesi açıldı. Shi Jie Yi, oturma duruşunu yoğun bir şekilde düzeltti, yüksek sesle nefes almaya cesaret edemedi.

Kırmızı peçesinin kenarından, bir çift siyah bot giyen bir kişinin yavaşça önüne yaklaştığını görebiliyordu.

Bir süre sessiz kaldıktan sonra adam nihayet elini uzattı, yavaş çekimde kafasındaki kırmızı perdeyi kaldırdı.

Yun Tian Yang, kırmızı peçeyi kaldırdıktan, dört saat geç kaldıktan sonra, hiçbir şey beklemeden ağır bir gelinin başlığını kaldırmasına izin vererek, bir çift kızgın kızgınlık gözü göreceğini düşündü. Tabii ki, kasıtlı olarak yaptı, gelinin öfkesini ateşlemek istedi.

Bununla birlikte, gördüğü şeyin, öfkeli bir yüzle somurtmak yerine, bir tuzağa düşmüş bir hayvanın zihni gibi, sonbahar öğrencileri gibi kaygı içinde bir çift çekingen göz olacağını asla düşünmezdi. Bu, son derece sevilen evcil hayvanları gibi Yun Tian Yang'ın kalbini ele geçirmesini sağladı.

Ling Shuang'ın ona böyle bir tepki verebileceğini tahmin etmediği, için kırgın olan Yun Tian Yang, kaşlarını gerginleştiremedi.

Shi Jie Yi, Yun Tian Yang'a bakmak için gözlerini çekingen bir şekilde kaldırdı, sözsüzce kaşlarını çattığını fark etti, endişeyle başını indirdi. Neden bir şey söylemiyor, kocası onun sahte olduğunu bilmiyordu! Neden kızgındı?

Yoksa yüzü çok çirkin olduğu için mi? Shi Jie Yi endişeyle içsel bir çöküntü kaygı yaşadı..

Sadece kısa bir bakış olmasına rağmen, kocasının aslında çok iyi göründüğünü de fark etmişti.. Gördüğü tüm insanlara kıyasla daha iyi görünüyordu, aynı zamanda uzun boylu ve büyük, kesinlikle bir tanrı gibi. Xiao Young Master'a derinden aşık olan genç bir bayanla karşılaştırıldığında bile, şimdiye kadar daha iyi görünen bir adama denk gelmemişti!

Genç bayan kocasının çok güzel olduğunu bilseydi, kesinlikle onunla evlenmediğine pişman olurdu! ( Kesin, ama ben ilerde her nedense, o zilli Bayanın senin başına iş saracağını düşünüyorum bu kuzum ! )

Yun Tian Yang, Shi Jie Yi'nin aklında ne tür rastgele düşünceler olduğunu hiç bilmiyordu, sadece sessizce onu inceledi.

Bu küçük şey kötü değildi. Dürüst olmak gerekirse, aslında çok güzeldi.. . O dile getirmedi ama şüpheli şekilde, böyle güzel bir küçük şeyin, düşmanca insanlarla dolu yabancı bir yere, evlenmek üzere gelmesi tuhaftı değilmi? Bu küçük şeyin cesaretine hayran olmalı mı, yoksa onun aptallığı tarafından şaşkın mı olmalı bilemedi!?

Dahası...o ... gerçekten küçük! Yardım etmedi ama açıkça ayağa kalkmasını istedi. Dikkatle baktı, sadece omzuna ulaşmaktaydı! Kuzeyden gelen kadınlarla karşılaştırıldığında, hala çok daha küçüktü, bir çeşit zarafete sahip gibi görünüyordu..

Belki de babası, Jiangnan'ın hanımına derinden aşık olmuştu, çünkü bu tür bir nedenden dolayı. Şu anda, Yun Tian Yang bir sebeple gelini olacak kişiye bakmaktaydı.. Özellikle, bu küçük şeyin çekingen ifadesi, gerçekten nadiren görünür bir şeydi..

Dürüst olmak gerekirse, Guanwai'nin bir numaralı güzelliği Lin Xi olarak bilinen, aynı zamanda bu kadar zarif ve hafif bir zarafete sahip olmasa bile, Kuzey bayanları cesur ve açık fikirli bir stile sahipti..

Bir bakışla, gizlice ona bakıyordu, sık sık kirpikleri titriyordu. Aşk gibi kırmızı ağzı açıldı ve kapandı, ama yarım kelime bile söylemedi, övgüye değer adil ve net eller bükülmüş ve dönmüşdü, görünüşte aşırı gergindi! Ne ilginç bir tepkiler vermekteydi.

Onun varlığının duygusunu güçlendirmek için, Yun Tian Yang iğrenç şekilde bir sandalye çekti, sonra onun gözüne bakarak, Shi Jie Yi önünde oturdu.

Bu eylem elbette istenen sonucu aldı. Shi Jie Yi'nin gözlerini endişeyle genişlettiğini, keskin bir nefes aldığını, tüm yüzün koyu kırmızı renkte kızardığını görebiliyordu.

"Ben senin kocanım, biliyor musun?"

"Ben...... Biliyorum......"Shi Jie Yi refleksin dışına geri eğildi ve geri küçüldü, mırıldandı ve cevabında usulca mırıldandı.

"Sana Ling Shuang mı deniyor?"

"......."Shi Jie Yi, cevap vermesi gerekip gerekmediğini bilmiyordu, uzun bir süre sonra nihayet tereddüt ederek başını salladı.

"Ben Yun Tian Yang."

"Ben......."Shi Jie Yi derinden iç çekti, sonunda hızlı bir şekilde söylemeye karar verdi, büyük cesaretleri yoktu, bunu tekrar tekrar yapmanın yolu yoktu. "Ben değilim......!"

Ama karşısındaki kişi ona sözlerini tamamlama şansı vermedi, Yun Tian Yang aniden vücudunu kaldırdı, ona bakarken daha da yükseğe yükseldi.

"Bizim giriş sadece bu noktaya kadar!"Yun Tian Yang açıkçası konuştu. "Bu evliliği neden kabul ettiğinizi bilmiyorum, ama gördüğünüz gibi, ben çok düşünceli bir adam değilim, aynı zamanda iyi bir koca olmayacağım. Jiangnan'ın yetenekli bilimsel iyi huylu ve kültürlü adamı gibi bir şey bekliyorsanız, o zaman muhtemelen büyük ölçüde hayal kırıklığına uğrarsınız, şansınız o kadar iyi değil.."

"Ben böyle birşey istemedim ama beklemediğin bir şey...... "Shi Jie Yi yumuşak bir sesle cevap verdi.

Daha önce olduğu gibi, Yun Tian Yang ona kendi konuşmasına dikkat ederek bitirme şansı vermedi.

"Yaşlı adam yüzünden seninle evlenmeyi kabul ettim. Ama kendi iyiliğiniz için, herhangi bir sevgi duygusuna sahip olmayan bir evliliğe düşmemek için eve dönerseniz daha iyi olur. Elbette, Jiangnan'a döndükten sonra, söylemek istediğin her şey sana kalmış.Ne kadar acımasız bir vahşi olduğumu söylemek de isteyebilirsiniz, sadece burada kalma."

Shi Jie Yi yüzünü kırıştırdı. Bunun üzerine Yun Tian Yang ısrarcı bir çaba sarf etti.

"Şimdi size söylüyorum, burada sizi bir bulut gibi takip edecek bir hizmetçiniz olmaz, her şey kendi ellerinizle yapılmalısınız, sizin kadar hassas bir kişi asla bu kadar ağır bir el emeği işleri yapamaz.!"

"Önemli değil! Ama, Ben ...... "

"En önemlisi," Yun Tian Yang onun sözünü yine kesti. "Seninle evlensem bile, sadık olmayacağım. Zaten bir kız arkadaşım var!"

"Cariye mi?"Shi Jie Yi garip bir şekilde sordu.

"Bu kısım sizin için önemli değil."Yun Tian Yang suçlu bir vicdanla iddia etti. "Birbirimizden çok memnunuz, sizinse kalmanıza gerek yok."

Shi Jie Yi anlamış olarak başını salladı. Aralarında bir engel olmayacağından emin olmasını söylemek için ağzını açmak üzereyken, Yun Tian Yang ağzını tekrar açtı!

"Yani, eğer kalmak istiyorsan, sadece bir koca elde edebilirsin, kesinlikle sana asla dokunmayacağım." ( :) Ayy bu söze gülesim geldi ! Heee damat efendi öyledir, öyle )

"Kesinlikle asla?"Shi Jie Yi geniş gözlerini açtı.

"Doğru, sen sadece ağır hasta bir yaşlı adamı teselli vermek için bir araçsın, benim için başka bir önemin yok."

"Eğer ayrılırsam, babanız ne olacak?"

"Bir yol düşüneceğim......"Yun Tian Yang herhangi bir güven olmadan söyledi.

Aslında hiçbir yolu yoktu! Shi Jie Yi ona acıyarak baktı. Shi Jie Yi'nin kalbinde, Yun Tian Yang, sevgi duygusu kırılmış, acınacak bir aşık adam haline gelmişti.

"Sen...... gerçekten bana dokunmayacak mısın?"

"Doğru!"

"Emin misin?"

"Elbette!" Yun Tian Yang mutsuzdu. Bu kadının aklında ne vardı? Ona dokunmayacağı için çok mutlu görünüyordu, ama kesinlikle bu sadece onun yanılsamasıydı, değil mi?

Bu tür aşağılayıcı konuşmalarla, nasıl mutlu olabilirdi ki?

"Bu harika!"Shi Jie Yi bir yükten kurtulmuş gibi dedi. "O halde kalıyorum!."

Bu karar Yun Tian Yang'ın beklentisinin çok ötesindeydi.

"Bunu açıkça duymamış olmalısınız, bunu söylüyorum...... "

"Anlıyorum!"Shi Jie Yi onu kesti. "Sevdiğin biri var, benimle evlendin, çünkü ağır hasta yaşlı adam, ehhemm, yani baban öyle istedi, ve tüm hayatın boyunca bana asla dokunmayacaksın, değil mi?"

Şimdiye kadar söylediği şeyler, bütün hayatını tek kerede cümle içinde kullanmıştı değilmi? Bu an Yun Tian Yang bir sis bulutu içindeymişçesine ağır ağır başını salladı.

"Eğer öyleyse, sadece kalacağım. Senin için, yaşlı adamla ilgileneceğim, babanla, böylece babana hesap vermezsin!."

"Ben mi anlamıyorum...... sen mi beni anlamıyorsun ?"

"Gerçekten anlıyorum."Shi Jie Yi neşeyle gülümsedi.

"Hayır, anlamıyorsun, eh...... "Yun Tian Yang endişeyle yalan söylemeye başladı. "Biz Yun ailesi hiç zengin değiliz. Bu yaşlı adamın mektubunda ne söylediği önemli değil, hepsi doğru değildi, Gerçek şu ki, Yun ailesi zaten sadece görünüşte güçlü, ama içsel olarak zayıf. Burada kalmak sadece sıkıntıya dayanacak ve sıkı çalışmaya dayanacak, burada iyi bir şey yok."

"Sorun değil."Shi Jie Yi parlak bir gülümseme ile ona karşılık verdi...

Genç bayan gibi davranmak, Shi Jie Yi'nin derin bir suçluluk duygusuna sahip olmasını sağladı. Olayların normal seyrinde, durum hakkında gerçeği söylemeli ve sonra eve dönmelidir. Ama...... Jiangnan'a geri dönmek, onu bekleyen kimse yoktu, ama burada, onu bekleyen bir aile vardı, ölmekte olan bir yaşlı adam onu teselli etmesini bekliyordu. ( ooyy ne kadar da merhametli bir ukesin sen yaaa )

Bir aile! Hep bir aile istemişdi hemde nasıl Tanrı bilir. Ona değer veren insanlara sahip olmak, onun değer verebileceği insanlara sahip olmak.

Kocası onu sevmese de olurdu, ama eğer kalırsa, en azından onun için yaşlı adama bakabilirdi, tamamen işe yaramaz değildi. Dikkatli olduğu sürece, insanların gerçek kimliğini öğrenmelerine izin vermediği sürece, bir ailesi olurdu!

Evlilik, uzun vadeli bir garantidir! Ne de olsa, koca sadece taklit bir eş istiyordu, eğer öyleyse, kesinlikle bunu başarabilirdi, kocaya gereksiz bir sorun ve dert vermeyecekti.

Eğer bir ihtimal varsa...... bir erkek olarak kimliği ortaya çıkmış olsaydı, o zaman kendi isteğiyle giderdi, kesinlikle Yun'un ailesine artan bir sorun vermezdi. Şimdilik, sadece bir 'aile' duygusuna sahip olmak, ve kendini biraz şımartmak için,ilk defa bencil olmak istedi!

Counterfeit Bride ( BL ÇEVİRİ ) SAHTE GELİN TAMAMLANDI...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin