SON SÖZ / FİNAL
AKŞAMA PİLAV PİŞİRDİM,
GENE KARNIMI ŞİŞİRDİM,
ÇOK MANİ YAZACAKTIM,
NOVELİN SONUNA YETİŞTİM :))))
***
"Bence, düzgün konuşmalıyız!"Yun Shi Zheng sandalyeye oturdu, bir sandalyeye işaret etti ve şöyle dedi:" otur."
"...... Evet."Jie Yi oturdu.Bir süre için, nasıl başlayacağını bilmiyordu, iki kişi yarım gün boyunca birbirlerine boş boş bakıyordu, sonra Yun Shi Zheng nihayet boğazını temizledi ve konuşmaya başladı: "E, bu, Yi'r ah, Yun ailesine de kısa bir süre için gelmedin, henüz her şeye uyum sağladın mı?""
"Mm, herkes Jie Yi'ye çok iyi davranıyor.""Bu biraz fazla."Yun Shi Zheng kendine mırıldandı. Bir süre tereddüt ederek, Jie Yi'nin boynundaki açık kırmızı bir işarete işaret etti. "Bu Tian Yang tarafından mı yapıldı " Çok küçük bir umut yüzdesiyle sordu.
"O?"Jie Yi bilinçsizce boynunu okşadı."Unut gitsin! Boşver!"Yun Shi Zheng iç çekti, o gerçekten işgüzar bir şekilde.. "Bu......bu...... Tian Yang'ı seviyormusun ?""
Jie Yi şok oldu, rahatsız edici bir şekilde gözlerini kırptı..
"Herkes çok güzel, herkesi seviyorum.""Eğrileri yuvarlamamıza ve köşeleri süpürmemize gerek yok! ( Ç.N: Bu bizim eğri oturalım, doğru konuşalım gibi bir deyim ! )"Yun Shi Zheng ciddiyetle Jie Yi'e baktı, öne eğildi. "Seni zorlayan Tian Yang, ona karşı herhangi bir hisin yok, değil mi?"
"Hayır, ......O değil....". " Jie Yi sözünü bitirmemişti, ki zaten kesildi."Kesinlikle böyle, yanlış olamaz. Tian Yang her zaman otoriter olmuştur. Yani hiçbir seçim hakkı tanımadı sana, onun otoritesinden korkmaman gerekir."Yun Shi Zheng doğru şeyleri kendi başına üstlendi.
"Korkma. Dürüstçe söylediğin sürece, Tian Yang'ın senden biraz uzaklaşmasını sağlayacağım."Jie Yi'nin elini okşadı. "İki adam birlikte böyle, biraz çirkin, değil mi?"
"Genç Efendi beni zorlamadı!"Jie Yi reddetti.Yun Shi Zheng'in önünde, Jie Yi hala bir hizmetçi olarak görevine atıfta bulundu, elbette Tian Yang'ı genç bir usta olarak adlandırdı. Tian Yang'ın itirazına rağmen, hala kendini düzeltme niyeti yoktu.
"Genç Efendiye karşı kendi arzulu düşüncem. Tian Yang'ın, Genç Ustayla ilgisi yok. Her şey benim hatam."Jie Yi aceleyle ekledi. "Bu doğru, genç usta benim tarafımdan aldatıldı!"
"Nasıl olabilir?"Yun Shi Zheng merakla sordu.
"Başlangıçta, genç usta benim bir kadın olduğumu, aynı zamanda onun gelini olduğumu düşündü, bu yüzden bir eşe davranması gerektiği gibi davrandı......" "öyle oldu!"Yun Shi Zheng nihayet olayların sırasını biliyordu. "Gerçekten sizi rahatsız etmişti. Tian Yang da çok fazla, bu çim ve çamur evi bir depo, nasıl yaşamak için bir yer olabilir? Ve bunu düşünebilirdi!"
"O zaman benden çok nefret ediyordu!"Jie Yi, bu hafızayı hatırlattığı için usulca güldü. "Her zaman hızlı bir şekilde gitmem için beni kovalamak istedi,uzun zaman önce bu tür sıkıntılara alıştığımı bilmiyordu. Ama Tian Yang için çok üzgünüm, Yun ailesinin temelde bu kadar zengin olduğunu bilmiyordum, hala onu bir yatak yapmaya, masa ve Sandalyeler yapmaya zorladım, onu gerçekten rahatsız etti."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Counterfeit Bride ( BL ÇEVİRİ ) SAHTE GELİN TAMAMLANDI...
Tarihi KurguGenç bir adam, zaten kendi sevgilisi olduğu için evlenmeyi reddeden genç bayanının yerini almak için gelin olarak kendisi ile yer değiştirmeye zorlanır.. Böylece sahte gelinin ve damadın hayatı başlar..!!