BÖLÜM. 8

1K 105 306
                                    


Oy farfara farfara ateşte düştü şalvara, ağzım dilim kurudu kız yalvara yalvara, Daracık daracık sokaklar, kızlar misket yuvarlar, kızlara sıra vermiyor kocaman kocaman karılar.... :))))))))))

Pa Pa Pa :)))


( + 18 SMUT !!! )



Depoya bağlı yem otlarının bir yığınını hareket ettirerek, Jie Yi bir ağız dolusu hava çıkardı, alnındaki terleri sildi. Tian Yi'nin çiftliğinde kalmaya başlayalı birkaç gün olmuşdu, o da yavaş yavaş çiftlikte yaşama yollarına adapte oldu, hatta Tian Yi sık sık onun dış görünüşü olarak farklı olduğu için, onu övdü.

Jiangnan'daki günlerle karşılaştırıldığında, Guanwai'deki günler hiç de kolay değildi. Her kim için, yaşamak ciddi bir meydan okuma göreviydi. Jie Yi, Tian Yang'ın onu ilk toplantıdan kovalamak istemesinin nedenini azar azar anlamışdı. Dürüst olmak gerekirse, genç bayan gerçekten bu tür kuru ve donuk ve değişmez bir hayata uymuyordu.

İlk başta hala endişeliydi, eğer şans eseri bu yerde ya Tian Yang ile karşılaşırsa, bu onu rahatsız etti, o zaman lanetlenecekti. Ama birkaç gün boyunca bu yerde kaldıktan sonra, insanlar çoğunlukla sadece birkaçıyla karşılaştı, ancak o zamana kadar Guanwai'nin topraklarının geniş olduğunu, Tian Yang'a koşmak istediğini biliyordu, şans hayal ettiği kadar büyük değildi.

Bununla ilgili olarak, Jie Yi biraz memnun oldu, ama bundan daha fazlası, kalbi tarifsiz hayal kırıklığı ile doluydu.. O geceye dair, güçlü bir duygu ile, unutmak istemesine rağmen, ama ne kadar çok denediyse, tam tersine, kalbinde o kadar çok oyalandı. Tıpkı şimdi olduğu gibi, boş zamanı olduğu sürece, Tian Yang'ı düşünürdü...... ve bu gece kontrolden çıktı.

Hafifçe,Jie Yi zaten anlamıştı, kalbinde, Tian Yang özel bir pozisyon işgal etmişti,ama şimdiye kadar, hala o aslında ne kadar özel olduğunu araştırmakistemiyordu?

Hayır,belki de sadece kendi yanlış anlaşılmalarıydı. Belki de hem babasını hemde annesini kaybettiği, aniden desteğini kaybettiği, sıcaklık ve nimetisteyecek bir yeri olmadığı için. Çok uzun zamandır yalnızdı, bu yüzdenhevesle özverili bir rahatlık, kaybettiği sıcaklığın bir payını aradı.

Böyleolmalı! Jie Yi kendini ikna etmeyi düşündü. Eğer sebep bu değilse, başkabirine aşık bir adama, aşık olabilir miydi? Özellikle, bu adam temeldealdatmacasının altındaydı, bu yüzden sıcak davranıyordu ve ona ilgi gösteriyordu.

ArtıkTian Yang'ı düşünmeyebilirim. Artık onun iyiliğini düşünmeyebilirdi. Artıkona güvenmeyebilirim. Ayrıldığı günden beri, hiçbir bağlantısı olmayan ikikişi oldular. Kalp acıyı hissederdi, ama sadece gelecekteki yalnızlıklayüzleşmekten korkuyordu. Ancak, korkmayabilirdi, çünkü gelecektekesinlikle çok daha fazla yalnızlık ve huzur ona eşlik edecekti..

Şu andan itibaren, kendi hayatını yaşamalıydi..

"Jie Yi."

YunTian Yi uzaktan dört nala geldi.. Jie Yi'nin önüne geldiğinde, atındanaşağı doğru yuvarlandı. Çevik uzuvlar, Jie Yi'nin sürekli olarakhayranlıkla boğulmasına neden oluyordu.

Guanwai'ninadamları Binicilik konusunda gerçekten yetenekli görünüyordu! Jie Yi içedoğru bir karar verdi, Bir gün, o da yetenekli olacaktı..

"YunAğabey!"Tian Yi'nin yaşı ondan tamamen on yaş büyüktü, Jie Yi ona doğrudanadıyla hitap etmenin uygunsuz olacağını hissetti, bu yüzden onu büyük kardeşolarak adlandırarak tehlikeye attı.

Counterfeit Bride ( BL ÇEVİRİ ) SAHTE GELİN TAMAMLANDI...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin