Sabahın erken saatlerinde ışık pencereden dışarı doğru eğildiğinde, bütün gece o kadar iyi uyudu ki, Shi Jie neşeli bir ruh halindeydi. Vücudu tamamen endişesiz yeni bir günü karşıladı. Harika yeni günü selamlamak için kollarını yaymak istediğinde, o zamana kadar hala Tian Yang'ın kollarında tutulduğunu fark etti.
Bu birkaç gün, Tian Yang, muhtemelen fiziksel gücü henüz iyileşmediği için, onun için her şeyi yapmıştı. Her şeyi kendi başına yapmak zorunda değildi. Buna ek olarak, geceleri, ikisi arasında samimi bir his geliştirmek için, uykuya dalmak için ona sarılmak için ısrar etti, Eğer itiraz ederse de , kalbinin atlama ritmini bozan"uygulama" yı gerçekleştirecekti.
O zamanlar Tian Yang'ı öfkeli sesiyle ve sert sözlerle çok net bir şekilde söylediklerini hatırlıyordu, Tian Yang'ın ona "aşık olduğu" konusunda neredeyse kati bir şekilde sertçe söylemişti.. Ancak, şu uygulama mecburiyetten yapılan bir şey di değil mi?
Kalp anlamış olsa da, vücudun kendi iradesi vardı.Tian Yang'ın sıkı kucaklaşmasına, o çekici sese, sıcak nefese, güçlü likör aksanına, ayık ve sabit bir kalp atışına alışmıştı...... bu tür bir yüz kızarması, yavaş yavaş hayatının bir parçası haline gelmiş gibi, öpücükleri de korkutuyordu..
Farkında olmadan, Tian Yang'ın kokusu, havanın varlığı gibi etrafındaki her şeyi sular altında bıraktı. Sadece gözlerini kaldırırken, o yaramaz figürü zaten görebiliyordu. Herhangi bir farkındalık olmadan, her zaman Tian Yan'ı gözleri arar olmuştu.. Tian Yang orada olmadığı anda, onu aramak için kendi inisiyatifiyle hareket ediyordu. Onu bulunca, kalbi nihayet rahatlıyordu..
Birine bu kadar bağımlı olmak görünüşte o kadar iyi değildi. Özellikle de kendisi de bir erkek olduğundan.. Kendini geliştirme için çaba göstermeliydi. Zihni böyle bir düşünceye sahipti, ama Jie Yi bu zor durumdan kurtulmak için çaresizdi, sadece kendine Tian Yang'a güvenmesine izin verebilirdi.
Nasıl böyle olabilir? Jie Yi, inanmayan gözlerle, önünde uyuyan bir yüze baktı. Ne zamandan beri varlığına bu kadar alışmış mıştı? Eğer bu devam ederse, ayrılmak zorunda kaldığı zaman geldiğinde, nasıl çekip gidebilirdi?
"Ne kadar nefret dolu......"Jie Yi hüzünle kendi kendine mırıldandı.Tian Yang ona bu kadar iyi davranmamalıydı, bu yüzden aşırı beklentileri olmazdı, yoksa her zaman onunla olmak isterdi. Tian Yang, ilk tanıştıkları gibi, böyle bir kötü adam olmalıydı. Ancak, onun iyi hallerini tatmıştı, Jie Yi onun tekrar soğuk tavırlarını kabul edip edemeyeceğinden emin değildi.
Ne olursa olsun, Tian Yang ona böyle davranmamalı. İyi......yani dikkatsizce ve gelişi güzel bir şekilde, karısı olarak bu yanlış izlenime sahip olmayacaktı, bir erkek olarak kendi kimliğinin gerçekliğini unutarak, hemen tatlı sevgisine düşkün biri gibi olmamalıydı..
Daha da kötüsü, çoğu zaman, her yakın temastan sonra, "uygulama" olarak adlandırılan şeyi hatırlayarak, kalbi bir kayıp hissi uyandırdı. Yine de, aslında bu tür bir kayıp hissine sahip olduğunu fark ettiğinde, Jie Yi onunla nasıl başa çıkması gerektiğini daha bilmiyordu.
"Sabahın bu saatinde ne mırıldanıyorsun?"Gözler hala uykudan uyanırken ağırdı, Tian Yang hafifçe Jie Yi'nin yanağına bir öpücük bastı ve boğuk bir sesle sordu.
"Hiçbir şey!"Jie Yi itiraf etmek için böyle bir aptal olmazsın, sabahın bu kadar erken uyandığını, beynini yıktığını ve ne işler çevirdiğini itiraf etmek için, oysa düşündüğü tek şey oydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Counterfeit Bride ( BL ÇEVİRİ ) SAHTE GELİN TAMAMLANDI...
Fiksi SejarahGenç bir adam, zaten kendi sevgilisi olduğu için evlenmeyi reddeden genç bayanının yerini almak için gelin olarak kendisi ile yer değiştirmeye zorlanır.. Böylece sahte gelinin ve damadın hayatı başlar..!!