BÖLÜM.4

983 116 256
                                    





Çim ve kerpiç evinde ikinci gün, ikisi çalışmalarını paylaştı ve birbirlerine yardım etti.

Jie Yi, çim ve çamur evini yeniden inşa etmenin yorucu çalışmalarına doğru, en ufak bir sorun bile yaratmadı.. Evin adım adım insan yaşam alanı için uygun bir yere dönüştüğünü gördüğünde, daha da mutlu oldu!

Bu arada Tian Yang, şaşkınlığın ortasında Jie Yi'nin Hızı ile tamamen işbirliği yaptı. İsteğine göre masa ve Sandalyeler, ahşap kaseler ve ahşap tabaklar yaptı. Her bir eşya yapıldığında, Yi'r gözleri hayranlığı ortaya çıkarır ve hayranlıkla haykırırdı. Bu onun daha da hevesli olmasına neden oluyordu.


Yemek zamanı hakkında, Jie Yi kullanışlı bulabildiği şeylerden yararlandı.. Tian Yang'a bazı yenilebilir yabani otlardan mutlu bir şekilde bahsetti. Yeni Evi ve eşyaları kutlamak için, bir tavuğu öldürecek kadar ileri gitti, tatlı kokulu bir kavrulmuş tavuğu pişirdi.

Bu eylem Tian Yang'ı büyük ölçüde şok etti. Mutfağa giren soylu bir bayanın, hayvanları öldürmek için bir bıçak kaldırdığını hiç görmemişdi.. Saçma! Lin Xi bile kan gördüğünde hiçbir şey için yaygara yapmadığı kadar ciyaklardı. Ama Yi'r şaşırtıcı bir şekilde sakin kaldı, dağınık horozlardan kaçanı yakalamak için çeviklik içinde hareket etti ve hala mırıldanan tavuğun boğazını kesti. ( Ona göre ayağını denk al damat efendi :) )

Yi'r kavrulmuş tavuk bacağını aldı ve gülünç bir şekilde onun önüne koyduğunda, Tian Yang'ın kalbi çırpındı! Tanrım, nasıl bir eşle evlendi?

Belki de ilk izlenim en güçlü görüntüydü! Tian Yang, Jie Yi'nin cinsiyetinden hiç şüphelenmemişti. Göğsü o kadar düz olmasına rağmen, yakası her zaman çok yüksekti ve giyim malzemesi iyi değildi.


"Özür dilerim. Ne yemeyi sevdiğini bilmiyorum. Sadece rastgele bir şeyler pişirebilirim."Jie Yi utanarak söyledi. "Bu yerde hiç bir şey yok, sadece bazı hazır şeyler bulabiliriz, bu yüzden sadece bu küçük şeye sahip olmanıza izin verebilirim."

"Bu kadar yeter!"Tian Yang'ın burnu o güzel kokulu kavrulmuş tavuğun kokusunu içine çekti ve birden saldırıp bir ısırık aldı. "Mutlu bir hayata sahip olamamak, bir kocanın başarısızlığı olarak benim sorumluluğum." Dedi yemeğe gömülmüşken..


"Sorun değil."Jie Yi çekingen gülümsedi. Kendisini kocası olarak ifade ettiği için onu biraz utandırdı ve suçlu vicdanı sızladı.. "Başarılı olacağını biliyorum."

"Nasıl kesin emin olabilirsiniz?"Tian Yang merakla sordu. "Birbirimizi o kadar yakından tanımıyoruz!"

"Bu benim sezgim."Jie Yi sezgisel dedi. "Acı çekmeye ve rüyalarımdaki ideal insanmışsın gibi davranmana gerek yok, başarısız olmak için de bir neden yok!"

"Dir......"Tian Yang biraz keyifli oldu. Demek ki, Yi'r'in kalbinde, acı çekmeye ve rüyalarındaki ideal insana sahip olmaya istekliydi!

"Ah, bu arada, yemek yapmayı Nereden biliyorsun?"

"Gerektiğinde, doğal olarak mümkün oluyor."Jie Yi sorundan kaçınmak için cevap verdi.

"Sanırım şikayet edeceksin!"dedi Tian Yang, kasıtlı olarak onu korkutmaya çalıştı. "Bilmelisin, gelecek günler tam da böyle. Şimdi sadece iki kişiyiz, eve dönene kadar bekle, daha fazla insan ağlayacak ve yiyecek için seni bekleyecek. Hayat şimdi olduğundan daha zor olacak."

Counterfeit Bride ( BL ÇEVİRİ ) SAHTE GELİN TAMAMLANDI...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin