BÖLÜM. 6

929 105 262
                                    




( +18 SMUT !!!) ( Şiddetli Şok !! Hafif Zorlama !! Hafif Ayılık !! )

( HAYDİİN GÖZÜNÜZ AYDIN PA PA PA :)))




" Korkma. Sorun yok!"

Tian Yang terbiyesizce kapıyı tekmeledi, yatağına yürüdü, oturmak için döndü, hala Jie Yi'yi tutuyordu, o hala korkudan hafifçe titriyordu.


Bir çocuğu ikna eder gibi Jie Yi'yi defalarca okşadı: "Korkma, Yi'r. şimdi iyisin. Ben senin yanındayım, sana zarar verebilecek kimse yok."

"O kim?"Jie Yi düşük sesle sordu.

"O? Obenim baba kuzenim, birlikte büyüdüğümüz söylenebilir. Çiftlik mülkün de bir payı var. Herkes gibi çiftlikteçalışıyor."

"Onu görmedim."Sadece o değil, henüz tanışmadığı Yun ailesinin geri kalanı. Jie Yi şimdiye kadar sadece tuhaflık hissetti..

"Çünkü...... O......" Tian Yi, Yun ailesinin rahat büyük evinde ikamet ediyor. Tabii ki Tianfeng'in çiftliğinin küçük deposunda görünmezdi. Sadece bugün nedenini bilmiyordu, Tian Yi şaşırtıcı bir şekilde buraya gelmek için ani bir dürtü ile teşvikle gelmişdi. Tian Hao ona yardım etmede iyi bir iş çıkarmamış olabilir mi?

"Eh, Tian Yi Guannei'den yeni döndü, elbette onu görmedin."Tian Yang sakin kaldı ve yalan söylemekten çekinmedi.


"Guanwai'deki tüm erkekler, hepsi bu kadar büyük ve sağlam mı? " Sadece Tian Yang, hatta Tian Yang'ın kuzeni de aynı uzun boya sahpti.. Oysa Şehirde gördüğü insanlar, görünüşte de kısa değildi.


"Olabilir! Ancak her zaman bir istisna vardır. Tian Yang, Jie Yi'nin rahatlamasına izin vermek istedi, şaka yollu bir şekilde şöyle dedi: "Sen çok küçüksün, gelecekte, eğer yavrularımız olursa, o zaman çok uzun olmayacaklar."

Jie Yi'nin vücudu sertleşti, sessizliğe düştü. Onlar...... yavruları nasıl olabilirdi? Şu anda, Jie Yi aniden çok kederli oldu. Çok bencildi. Sıcak bir aileye sahip olmak istediği için, Tian Yang'ı bu şekilde aldattı için!

Vücudunu küçülttü, Tian Yang'a daha yakın eğildi. Sadece birkaç gün sonra, Tian Yang'a gerçeği söyleyecekti, Tian Yang'ın onu Yun ailesine eve getirmesine izin veremezdi, böylece Tian Yang diğer insanların alayına dayanamazdı.. İstediği 'aile' duygusu, Tian Yang zaten ona vermişdi. Ayrıca Tian Yang'a tam bir aileyi hak ediyordu..

Tian Yang'ın sıcak büyük avuç içi Jie Yi'nin kafasını nazikçe okşuyordu. Sevgiyle ve şefkatle ona bakıyordu.. Yi'r çok cesurdu! Tian Yi şiddetli davranırken, Guanwai'de nadiren onunla yüzleşmeye cesaret eden insanlar vardı. Ama Yi'r cesurca onunla savaşmak için bir sopa almışdı?

Tian Yang kendi aptallığını asla itiraf etmemişti. Yine de, Yi'r'in çiftliğe uygun, onun için uygun bir kadın olduğunu fark etmek için neden bu kadar uzun zamana ihtiyaç duymuştu ki? Çok aptalca! Aslında kendi güzelliğini, canlılık ve cesur ruh eşi olduğunu idrak etmişti!

Neden, Yi'r temelde annesi gibi değildi, en ufak bir parçada bile, en azından zar zor hatırlanan hafızasında, annesinin çiftlikteki her şeyle temas halinde yemek pişirmek için mutfağa girdiğini hiç görmemişdi. Ama Yi'r öyle değildi. Bu yüzden ciddiyetle sabit hayalleri kurmaya çalışan bacak ve elleri nasırlı olmaması önemli değildi, onunla olmak istiyordu.


Bu şekilde, onu tutarak, durmak ve bu duygu çok iyiydi. İlk geceden itibaren, kayıp ve yalnız küçük bir kedi gibi göründüğü zaman, onu sıkıca tutmamış ve kesinlikle aptalca konuşmasını bırakmasını istediğini söylememeliydi.

Eğer o kadar aptal değilse, o zaman şu anda farklı bir durum olmalıydı!

Counterfeit Bride ( BL ÇEVİRİ ) SAHTE GELİN TAMAMLANDI...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin