please vote and com🥺🥺❤️
დღეს არის ყველაზე საშინელი დღე. ქორწილი(🙄). როგორც ყოველთვის ადრე გამეღვიძა, 6საათზე. ველოსიპედი გამოვიყვანე და სასეირნოდ წავედი.
ესეც მე2 საათი ვისეირნე და შემდეგ სახლში დავბრუნდი. ყველა მისაღებში იჯდა, ვაჟბატონის გარდა. (ანუ ზეინი ვიგულისხმე) ოთხაში ავდიოდი როცა ლეომ(მამა) გამაჩერა.
მამა:- დღეს ქორწილია და შენც უნდა წამოხვიდე.
ამაზე თვალები ავატრიალე.
მე:- მე არ ვაპირებ წამოსვლას და ტყუილად არ დამაძალოთ.
მამა:- გითხარი რომ წამოხვალ
ხმას აუწია და წამოდგა. მეც მისკენ წავედი.
მე:- მეკი ვთქვი, რომ არსადაც არ წამოვალ
მამა:- და მე ვამბობ რომ წამოხვალ.
მე:- და რომ არ წამოვიდე შენ რა
მამა:- იქ ჩვენი ნათესავებიც არიან და უნდა წამოხვიდე, ისინი რომ არ ყოფილიყვნენ არამც მოსულიყავი.
მე:- აჰა ანუ ვალისმოხდის მიზნით უნდა წამოვიდე არა? იმიტომ რომ ნათესავებიც იქ არიან.
მამა:- სწორად გაიგე.
მე:- კარგი, წამოვალ
შენ მე მაცადე რას დაგმართებ. ესეიგი ნათესავები რომ არ ყოფილიყვნენ არც აიტერესებდა წავიდოდი თუ არა ხომ? ლეამ კაბა დამიდო ოთახში და მითხრა ჩაიცვიო, მაგრამ არა მაგის ჩაცმას არ ვაპირებ. ეხლა როგორც მაცვია ზუსტად ისე წავალ. მეტი საქმე არ მაქ მათ დაკრულზე ვიცეკვო. მაინც ვალისმოხდის მიზნით მივდივარ და. ქორწილი 7 საათზეა ამიტომ სამსახურის მოსაძებნად წავედი, თან ცოტას წვიმდა. ბევრი ვეძებე თუ ცოტა, მომილოცეთ. კაფეში ვიწყებ მიმტანად მუშაობას. თან ხელფასიც კარგი მაქვს. სახლში მოვდიოდი, რა დროსაც მანქანამ ჩამიარა გვერდით და წყალი შემესხა.
მე:- იდიოტო, წინ იყურე დავუყვირე.
ფანჯარა ჩამოწია და იქედან......
ზეინი:- სველი რომ ხარ ეგ ტანსაცმელი უფრო გიხდება და სიცილი დაიწყო, მას კი დანარჩენები აყვნენ.
მე:- ჯანდაბაშიც წასულხარ.
ჯანდაბა, მე ხომ ასე უნდა წავსულიყავი ქორწილში. არაუშავს რამეს მოვძებნი. 1 საათი გზაში ვიბოდიალე და სახლში რომ მივედი, ეგრევე ოთახში ავვარდი და გამოვიცვალე.
ესეც მეგაგიკვირდათ? დიახ ზუსტად ასე ვაპირებ წასვლას ქორწილში. 7-ს აკლდა 5 წუთი რომ ლეო შემოვიდა ოთახში.
მამა:- ეს რა ჯანდაბაა
ბოლო ხმაზე დაიყვირა
მე:- რაიყო არ მოგწონს?
მამა:- წესიერი რამე ჩაიცვი.
მე:- უფს დიდი ბოდიში მარა შენი ქორწილი 3 წუთში იწყება, ამიტომ გამოცლას ვერ მოვასწრებ.
ჩემი ოთახიდან რასაც ქვია გავარდა.******
ღმერთო ჩემო ამაზე მოსაწყენი ქორწილი არასდროს არ მინახავს. ცალკე მაგიდასთან ვდგავარ და წყალს ვწრუპავ. როგორი ბედნიერი სახეები აქვთ ყველას. ვერცერთს ვერ ვიტან. უცებ ჩემთან ზეინი მოდის.
ზეინი:- ერთობი?
მე:- მომწყდი თავიდან
ზეინი:- რატომ მეუხეშები?
მე:- და შენ თვითონ თავს რატომ არ მანებებ?
აღარაფერი არ უთქვია ისე წავიდა.ძლივს დამთავრდა ქორწილი და ხვალ თაფლობისთვეში მიდიან. 1 თვით. ღმერთო ჩემო რა კარგია, სახლში მარტო ვიქნები. ,,მარტო არა ზეინთან ერთად" გამომიხტა მეორე მე. ფუ ჯანდაბა მაგას რა გაუძლებს. ამ ერთ თვეში სახლი უნდა ვიქირაო, ასე არ გამოვა. მალევე მოვწესრიგდი და დავწექი.
ესეც ახალი თავი. აბა როგორია? ❤️❤️❤️❤️lav you all💙💙💜💜❤️❤️
YOU ARE READING
ONLY MINE
Fanfictionმამა(ლეო):- ცოლი მომყავს მე:- რა?? დედა ხომ 2 წლის უკან გარდაიცვალა. ასე მალე როგორ დაივიწყე ის. ******* ზეინი:- რაიყო არ გესიამოვნა? მე:- შენ...როგორ ბედავ დედაჩემზე ესე საუბარს. ზეინი:- ოჰ, ეს როგორ მომივიდა და ბოლო ხმაზე დაიწყო სიცილი, ყველა ვ...