please vote and com🥺🥺❤️
,,2 წლის შემდეგ"
2 წელი გავიდა რაც ჩემი პატარა დაიბადა და რაც ზეინი არ მინახავს. მომენატრა, თან ძალიან. ეხლა უფრო ძლიერად შემიყვარდა. მიყვარს მთელი გულით და სულით, რაც მან გამიკეთა, ვაპატიებ. ამ ორ წელში ბევრი რამ მოხდა. მე და ალექსი უფრო მეტად დავახლოვდით, ჯონის ძალიან უყვარს. მე ფსიქოლოგი გავხდი.
ჯონი (2 წლის)ეხლა ჯონის ოთახში ვარ და ვაღვიძებ
მე:- ჯონ, შვილო, დედიკოს სიხარულო გაიღვიძე. თან თმებზე ვეფერები
ჯონი:- ლაიყო დეე
მე:- ადექი ბაღში მივდივართ
ჯონი:- აუუ არ მინდა რა ბაღში. იქ ერთი გოგოა და მაწვალებს სულ.
მე:- კარგი რა შვილო. მიდი ეხლა ადექი
ჯონი:- კარგი ხო
ისე ნელა ადგა იმ წამს კუს გავდა.
მე:- აბა რა უნდა ჩემს ბიჭს საუზმედ
ჯონი:- ჩაიიი (ავტორი:- ჩემნაირი🤣🤣)
მე:- ჩაი? კიდე?
ჯონი:- კიდე ბლინები, შენ რომ მიკეთებ ისეთი
მე:- კარგი.
ჩავაცვი და ეხლა საუზმობს. ჩემი ერთადერთი იმედია. სიგიჟემდე მიყვარს.*****
ჯონი ბაღში დავტოვე და მე სამსახურში წამოვედი. ბევრი პაციენტი არ მყავს დღეს.
უკვე ბოლო პაციენტი უნდა შემოვიდეს და ველოდები. პირველად მოდის, თან.
კარებზე კაკუნია
მე:- შემოდით
მილა(მდივანი):- თქვენთან ბატონი ზეინია მოსული, ის ახალი პაციენტი.
ზეინი? არა ეს შეუძლებელია ის ვერ მომაგნებდა. არა არა და არა.,,ზეინის pov"
ზუსტად 2 წელი გავიდა რაც ჯიჯი წავიდა. საშინლად მენატრება. ყოველდღე ვეკითხებოდი ბარბარას მასზე და არაფერს არ მეუბნებოდა. აი ეხლაც ვზივარ და ბარბარას ველაპარაკები.
მე:- ბარბარა არ გეცოდები? 2 წელი გავიდა. მეც ადამიანი ვარ და გრძნობები მაქვს. მენატრება, საშინლად მენატრება. მის გარეშე ვეღარ ვძლებ. რაც წავიდა იმის მერე უფრო შემიყვარდა. გთხოვ მითხარი.
ბარბარა:- ზეინ მან მისი თავი დამაფიცა, მაგრამ ჯანდაბას. ის ლოს-ანჯელესშია და ფაიქოლოგად მუშაობს.
ეხლა მეცხრე ცაზე ვარ. ჩემ ჯიჯის მალე ვნახავ.
მე:- ბარბარა მთელი ცზოვრება შენი მადლიერი ვიქნები, ძალიან დიდი მადლობა. და ჩავეხუტე
ლუი:- აე ჩემ გოგოს ხელი
მე:- ვაიმე ძმაო მაგ თავში ტვინის მაგივრად მართლა სტაფილო გიდევს? კაი რა.
YOU ARE READING
ONLY MINE
Fanfictionმამა(ლეო):- ცოლი მომყავს მე:- რა?? დედა ხომ 2 წლის უკან გარდაიცვალა. ასე მალე როგორ დაივიწყე ის. ******* ზეინი:- რაიყო არ გესიამოვნა? მე:- შენ...როგორ ბედავ დედაჩემზე ესე საუბარს. ზეინი:- ოჰ, ეს როგორ მომივიდა და ბოლო ხმაზე დაიწყო სიცილი, ყველა ვ...