Haiii! Alhamdulillah selesai menaip untuk short story yang baru. Setelah sekian lama tak menulis dengan gaya penulisan macam ni, saya cuba polish balik skill saya dengan buat short story baru.
Okey ke cerita kali ni? Puas hati tak dengan one shot short story kali ni? The ending was actually inspired 5% daripada cerita kartun Hollow. [Big spoiler though].
Buat para pembaca, terima kasih saya ucapkan kerana sudi membaca sehingga tamat. Terima kasih juga yang awal-awal lagi sudah kecundang akibat kebosanan yang melampau.
Buat silent readers, baik pergi scroll balik dari chapter 1 dan mula vote. Hehe tak adalah, gurau je. Thank you for reading.
Terima kasih. Jumpa lagi di short story yang akan datang. ❤️
————
[Sweet Announcement]
Saya @/anotherjeons telah berjaya mengeluarkan ebook pertama berjudul 'Lost Souls'.
Price: RM5 (for early birds)
Normal Price: RM7'Lost Souls' merupakan sebuah buku yang menghimpunkan 100 pesanan yang ditulis oleh saya khas buat kamu (yang memerlukan). Kita manusia, kadang-kadang alpa. Hadirnya saya sebagai teman memberi 100 pesanan untuk 100 hari. #100DaysChallenge. (Challenge to be better).
Untuk sebarang pembelian, boleh hubungi saya di akaun instagram @/logolepsyreads atau WhatsApp (0136966374).
Terima kasih. Have a nice day fellas.
YOU ARE READING
[C] never last.
Short StoryBuat yang nak cari kerja nanti, hati-hati tau... [Penggunaan bahasa yang santai dan tidak terlalu baku.]