Sabah yine o lanet alarmın yüzünden kalktım demek isterdim ama maalesef diyemem çünkü sabah birisinin saçımı okşamasıyla gözümü araladım. Karşımda Demir' i görmemle hemen kalktım çünkü uyanmasaydım ne yapacağı belli olmazdı biz en iyisi işimizi sağlama alalım. Banyo' ya girip herzaman ki işlerini hallettin.
Ah pardon ben size kendimi tanıdmadım ben Gece Gürsoy 22 yaşında bir kızım ailem yurt dışında bazen görüşüyorum onlarla genellikle telefonla konuşuyoruz. Demir kim mi? O benim nişanlım kıskandırmak gibi olmasın yakında evlenicez yakın dediğine bakmayın ya 1 yıla anca eğleniriz bence. Yine kıskandırmak gibi olacak ama vallahi çok taş bir çocuk kendisi tabi yakışıklı olduğu için ben çok kavga ediyorum. Neyse ya ben yine çok konuştum.
Ben bunları anlatana kadar üstümü giyinip merdivenlerin başına gelmiştir düşüncelere daldığım için ayağım takıldı ve yerde yuvarlamaya başladım sesi duyan arkadaşım ve nişanlım hemen geldi onlar birşeyler söylüyorlar ama ben duymuyordum onların sesi uğultudan farksızdı. Kasıklarımdaki ağrıyla acı bir inleme döküldü dudaklarımdan. En son bir sıvının boynuma geldiğini hissettim zaten sonradan dayanamayarak kendimi karanlığa bıraktım.
Kulağıma gelen seslerle gözlerimi aralama ya çalıştım bak dikkat edin çalıştım diyorum çünkü açamadım ama sesler hala geliyordu bende dinlemeye başladım.
"Demir" bu Asena' nın sesiydi hemen Demir karşılık verdi.
"Efendim güzelim" ne! Güzelim mi? Dememi bekliyorsunuz değil mi? Ama Demir Asena'ya da banada hep öyle kelimeler kullanır Sorduğumda ise 'o benim kardeşim gibidir onun yeri ayrı benim için ' demişti. Neyse şuan ki konumuza dönelim ama bunların sesi kesilmişti gözlerimi yine aralama çalıştım ama yine yapmadım şuan kendime lanet ediyorum. Bir süre sonra odaya Demir' in sesi doldurdu.
"Çok güzelsin" allah aşkına bunlar neyin kafasındalar bunlar nasıl böyle konuşurlar hala aklım almıyordu. Yine gözlerimi aralamaya çalıştım en sonunda açılmıştı. Odadaki ışıktan dolayı tekrar kappattıp açtım yavaş yavaş alışıyordum. Demir ve Asena' ya baktığımda Demir yanındaki sandalyede oturuyordu Asena ise koltukta uyuyordu. Ama bu nasıl olur daha yeni sesler geliyordu bir an rüyamı diye düşündüm de aslında rüya olabileceği aklıma geldi ama çok gerçek gibi duruyordu. En iyisi kendimi yormamak diyerek düşünmemeye çalıştım çünkü düşününce başına ağrı giriyordu ve çok kötü oluyordum.Tam da o arada içeri taş gibi bir doktor girdi yanlış anlamayın yavşamıyorum sadece yakışıklı olduğunu söylüyorum yani bu kötü birşey değil bence.
"Gece hanım kendinizi nasıl hissediyorsunuz?" Doktor sorana kadar hiç fark etmedim ben kendimi nasıl hissediyorum? Tek kelimeyle berbat tabi bu düşüncelerini hemen doktora da söyledim "berbat" bunu söylememle kahkaha attı ben ise şaşkınca ona bakıyorum neden mi? Çünkü bunda gülünecek birşey yok. Demir o sırada doktora soru sormuştu "Gece' nin durumu nasıl doktor bey?" İşte o an doktorun yüzündeki gülümseme tamamen sokmuştu bundan kötü birşey olacağını anladım hemen ben konuştum.
"Direk söyleyin doktor bey lafı uzatmadan sonuçta her türlü öğrenmicek miyim?"
"Tabi haklısınız Gece hanım ama bizim içinde bu çok zor oluyor. O zaman direk konuya gireceğim merdivenlerden düşerken büyük ihtimalle kasıklarınızı bir yere çarpmış olmalısınız ki geldiğinizde kanıyordu. Siz geldiğinizde gerekli müdahaleyi yaptıktan fakat bir sorun var ve bu hiç hoşunuza gitmiyecek." Artık cidden sinirleniyordum neden tek seferde söylemiyor ki Demir benim yerime hemen soru sordu."açık konuşurmusunuz?". Doktorun ağılından çıkan cümleyle şok oldum ama bu nasıl olur durum bu kadar kötü müydü?"Gece hanım çocuk sahibi olmayacaksınız" bu cümle beyninde tekrar ederken Asena doktora soru sormuştu. "Siz ne dediğimiz farkındamısınız bu nasıl olur?"
Doktor hemen cevap vermişti ama yinede tepki vermiyordu.
"Bunlar sonuçlar Asena hanım maalesef gerçekler bizde böyle olmasını istemezdik ama tedavi görüp iyileşenlerde var tedaviyi deneyen çoğu bayan olumlu sonuç aldı umudunuzu yitirmeyen derim. İyi günler."Doktor odadan çıktığında arkasında enkaz bıraktığını farkında değildi. Demir' e baktım yere bakıyordu bakışlarını Asena' ya çevirdim onun gözleri ise şaşkınlık ve sanki mutluluk kırıntıları ile Demir'e bakıyordu. Herhalde ben yanlış gördüm diyerek boşverdim şu an bunu düşünemeyecek kadar yorgun hissediyorum kendimi. Zar zor çıkan sesimle konuşmaya çalıştım"odadan çıkın" Demir hemen bana döndü tam itiraz edecekken onu durdursun ve ben konuşmaya başladım." Demir ve Asena' lütfen beni biraz yalnız bırakın buna şuan ihtiyacım var biraz sözünü dinleyin lütfen."ikna olmasalardı bana hak verdikleri için ikisi de teke tek çıktılar odadan.
Bende kendimi yatağa atarak düşünmeye başladım neden böyle oldu ben bunu hak edecek ne yaptım ki Demir' in hayaliudi çocuklarının olması ben ona bunu bile vermezken ne yapacaktık anlayamıyordum. Düşündükçe hem sinirleniyordum hem de ağlıyordum. Kaç saat geçti bilmiyorum ama pencereden bakılırsa Gece olmuştu ama hala kimse gelmemişti bende yatmaya karar vererek bu yaşanılanları unutabilmeyi dileyip gözlerimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım kendimi.Sabah kalktığımda kimse yoktu hala gelmemişlerdi. Ama neden bilmediklerini anlamıyorum beni nasıl yalnız bırakırlar. O sırada kapı bir kez tıklatıldı gel dememle odaya suratında bir buket gül buketiyle saklamaya çalıştığı sırasıyla içeri gelip yanıma oturdu gelen kişi Urastı hemen ellerimi boynuna yardım kollarını onun ellerinde boş durmayı ellerini belinde hissettim Uras benim değer verdiğim nadir insanlar arasında ki abim olarak gördüğüm bana iyi gelen kişilerdendi.
"Günaydın güzellik" dedi abim olmasa cidden aşık olabilirdim Urasa. "Günaydın yakışıklı" dedim bende hemen cevap verdi" nasılsın güzelim" "kötüyüm yakışıklım" dedim çünkü cidden kötüydüm. "Neden kötü olduğunu biliyorum ama kendini bu kadar yıpratmaya gerek yok tedavi olursan herşey iyi olur hem tedavisi de var neden bu kadar mutsuzdum canımın içi."dedi ama anlamıyordu ki."Abi tamam tedavi olabilirim ama yine de elimde değil ya olumsuz bir sonuç çıkarsa diye korkuyorum alamıyorsunuz ki beni." Ben bunları anlatırken gözyaşlarımı çoktan akıtmıştım ağzından bir hıçkırık kaçtı. Uras hemen yanıma geldi ve sarıldı. Bir yandan saçımı okşarken bir yandan da beni sakinleştirmeye çalışıyordu." Şşh ağlama güzelim neden bu kadar kötümser düşünüyorsun. En iyi doktorlara götürürüz seni sen kendini bu kadar yorma hadi biraz uyu birtanem." "Ya çocuğum olmazsa ya Demir beni bırakırsa biliyorsun ne kadar çocuk istediğini" "Eğer çocuğun olmassa ve o seni bırakırsa demek ki seni sevmiyormuş ama Demir seni bırakmaz. Hem yuva kurmak için illa çocuk olması gerekmiyorki güzelim sen sıkma canını ben senin yanındayım"
"Abi Demir'le Asena nerde Gece de burada değillerdi"
"Bilmiyorum meleğim ama birazdan gelirler herhalde yoksa sen benim istemiyorsun." Dedi " Yaa abi ben öyle mi dedim sen hemen yanlış anlıyorsunuz beni." Dedim o da hemen cevap verdi zaten" Biliyorsun meleğim şaka yaptım " sonra zaten kimse konuşmadı benim saçımı okşadığı için mayışmıştım onun için bende kendimi uykuya bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın sarışını
ChickLitNişanlandığı kişi tarafından sevildiğini zanneden ama aldatılan Gece Soylu Masum kıza aşık sevdiğini mutlu görmek için sevdiğini veya onu kaçırmayan ama gizliden onu mutlu eden Barlas Atasoy Gece Gürsoy : 22 yaşında güzel, saf, iyi kalpli bir insan...