9. bölüm

719 28 12
                                    

Yazar'dan
O sabah kimse ne olacağını bilmeden kalkıyordu aslında. Sanki bir şey olacağını hissetmişti genç kız ama bir anlam verememişti.

Gece erken kalkıp kahvaltı hazırlamaya başlamıştı. Bu eve geleli bir ay olmuştu. Uras'a bile geldiğini söylememişti. Tabi şuan Uras'ın halini bildiği için pek de söylemek istemiyordu bir de bir aydır burada olduğunu bilse baya asarlardı genç kızı. Tabi genç kızın düşünceleri bu yöndeydiydi fakat bilmedi bir şey ise o da Uras'ın onun burada olduğunu bilmesiydi. Şimdi nasıl biliyor diyeceksiniz Uras Barlas'ın en yakın arkadaşıydı onlarınki aslında arkadaş sayılmazlardı. Arkadaştan öte kardeş gibiydiler birbirine bağları farklıydı. Birbirleri için canlarını verebilecek kişilerdi iki genç. Çünkü onlarınki kaç yıllık kardeşlikti.

Genç kız alışmıştı bu hayata, bu eve, odasına, buradaki insanlara.
Herkes ona çok iyi davranmıştı. En yakını olarak Ayşegül'ü görüyordu zaten. Bu bir ay içinde hiç dışarıya çıkmamıştı zaten genç kız.

Barlas. Sevildiğini iliklerine kadar hissettiriyordu. Zaten başka kimi kalmıştı ki. Sevildiğini ilk defa hissetmişti genç kız. Barlas olmadan asla yaşayacağını düşünmüyordu genç kız. Ama bazen bu hayatta asla dememek gerekir. Yapmam dediğini yapar insan.

Hayatın şartları zordu onlar için. Barlas ilk aşkından ilk karşılık almayıp sabretmişti ama sonunda sevdasına karşılık bulmuştu. Gece sevildiğini kişi tarafından aldatılan en yakınından zarar gören ailesinin bunları bilmesi bile ona yetmişti onları silmeye. Bir insan nasıl çocuğunun üzülmesini ister ki. Ama onlar yapmışlardı genç kızın ne düşündüğünü umursamadan yapmışlardı zaten kızlarınıda kaybetmişlerdi ama bunlar bunu umursamıyordu. Ama sadece şuan umursamıyorlardı ileride pişman olacaklarını bilmeden yapacakları şeyleri düşünmeden yapıyorlardı.

Genç kız çayın altını kapatıp merdivenlerden çıkmaya başlamıştı. İlk önce kardeşi yerine koyduğu genç kızı uyandırmaya gidiyordu. Kapıya geldiğinde kapıyı tıklayıp içeriden ses gelmesini beklemişti. 'Gir' komutunu duyunca başımı kapıdan içeriye uzatıp hafifçe gülümsemişti nedense Ayşegül'ü görünce suratında bir tebessüm oluşuyordu. Gece konuşmaya başlamıştı.
"Kuzum kahvaltı hazır. Abini uyandırıp bende geliyorum in sen."
"Tamam yenge." Gülümseyip odadan çıktı genç kız. Sıra sevdiği genç adamı uyandırmaya gelmişti işte orası biraz zor çünkü sevdiği adam uykuyu çok seviyordu ama bazen şaşılacak derece en ufak sese uzanıyordu. Belki de uyuma numarası yapıyordu da kimse fark etmiyordu. Genç kızın odaya gitmesiyle genç adam gözlerini hızla kapattı çünkü genç kızla uğraşmayı seviyordu.
"Barlas hadi hayatın kalk." Genç adam ses vermeyince genç kız yatağın başına çoktan gelmişti. Tam onu öperek uyandıracakken genç adamın gülümsediğini görüp fark etmeden eline hemen yanı başındaki su dolu bardağı alıp kulağına yaklaşıp fısıldamaya başlamıştı genç kız.
" Seni öperek uyandıracağımı bekliyorsan daha çok beklersin sevgilim." Sözlerini bitirir bitirmez başından aşağıya bardaktaki suyu dökmüştü. Genç adam hemen gözlerini hızla açıp kızgın gözlerle sevdiği kadına bakmıştı ama birşey yapmaya kıyamıyordu aklına ona uygun ceza gelince sırıtmaya başladı.
"Bunun cezasını ödeyeceksiniz Gece hanım" genç adam bunu demesiyle genç kızı kendine çekip altına almıştı. Ardından sevdiği kıza zarar vermeye kıyamadığı için onu gıdıklamaya başlamıştı. Sevdiği kadının kahkahaları odada yankılanıyordu odalardan dışarıya ses gitmediği için hava hoştu onun için gerçi ses gitse bile kimse ona birşey diyemezdi.
"Bar...las...... Dur... Yap.....ma" genç kız gülmekten konuşamıyordu. Genç adamda artık gıdıklamayı bırakmıştı.

"Kalk üzerimden Barlas."
"Neden kalkayım üstünden karanlığımın ışığı?"
"Çünkü kahvaltı hazır ve soğumasını istemezsin."
"Sen mi yaptın?"
"Evet ben yaptım."
"Peki ne yaptın?"
"Sucuklu yumurta." Genç adam sucuklu yumurta kadını duyunca hemen genç kızın üstünde kalkıp hemen aşağıya inmişti. Genç kız ise bu hallerine sadece gülüyordu çünkü sucuklu yumurtayı ne kadar çok sevdiğimi biliyordu.

Genç kız aşağıya indiğinde sevdiğinin yemek yediğini ama Ayşegül'ün onu beklediğini görünce hemen konuşmaya başlamıştı.
"Kuzum görüyormusun sucuklu yumurtayı ne kadar çok sevdiğini beni bırakıp hemen aşağıya indi." Ayşegül ise yengesinin sitemine gülümseyip cevap vermişti.
"Evet yenge sucuklu yumurtayı senden daha çok seviyor." Barlas ise kardeşi ve sevdiği kadının iyi anlaşmasına mutlu olmuştu. Genç adamda konuşmaya dahil olmuştu.
"Hayır tabiki de siz benim için hep ön plandasınız." İki genç kıza aynı anda cevap vermişti.
"Hıhı" herkes kahvaltısına başlamıştı. Tabi Barlas sucuklu yumurtayı bitirmekle meşguldü. Kahvaltımızı bitimine doğru Ayşegül konuşmaya başlamıştı.

"Yenge bugün beraber dışarı çıkalım mı alışveriş yaparız?" Genç kız gözlerini ilk önce Ayşegül'e daha sonra sevdiği adama baktı. Barlas başını sallayınca bu sefer gözlerini genç kıza çevirdi.
"Tamam canım." Barlas konuşmaya dahil oldu.
"Bir şartla korumalar da sizle gelecek."
İki kız sevinçle kabul etti ve kahvaltılarına kaldıkları yerden devam ettiler. Kahvaltıdan sonra iki genç kız masalı toparladılar daha sonra hazırlanmak için odalarına gittiler.

Genç adam ise salonda başında ki sıkıntıyla uğraşıyordu. Kardeşine ve sevdiği kadına belli etmemeye çalışıyordu aslında. Şirketteki bir ihale yüzünden sıkıntı çıkmıştı onunla uğraşıyordu.
Eğer ihaleden çekilmesse ailesinden birine zarar gelebilirdi ihaleden çekilmek istiyordu fakat çekilemiyordu. Barlas onlardan daha güçlüydü istediğini yapabilirdi ama boşuna boşuna kimseye zarar vermek istemiyordu. Çekilmemesinin nedeni ise karşı tarafın kazandıkları parayla uyuşturucu satıcılığı yapmaktı ama ailesinden de birisine zarar gelmesini istemiyordu. Ama ne olursa olsun o ihaleden geri çekilmeyecekti başkalarını zehirlenmelerine izin vermeyecekti. Merdivenlerden ses gelmesiyle oraya baktı. İki genç kız hazırlanıp aşağıya iniyor karşı. Gece dizinde siyah salaş bir etek giymişti üstüne ise beyaz askılı bir bluz giymişti. Ayşegül ise mavi diz altı dizinin üstüne gelen yırtmaçlı bir etek üstüne ise beyaz askılı bir bluz giymişti.

Barlas onları görünce tabi sinirler tavan yapmıştı gözleri ateş saçıyordu.
"Gidin giyimin ve hemen gelin." Gece hemen konuşmaya başladı çünkü Barlas'ın sinirlendiğini anlamıştı.
"Barlas biz hazırız sevgilim."
"Lan bu ne resmen kıyafet falan giyinmemişsiniz heryeriniz meydanda gidin adam akıllı giyinin ve gelin." Gece Ayşegül'ün kulağına eğilip onu dışarda beklemesini söyleyince Ayşegül emin misin? Der gibi suratına baktı Gece başını aşağıya yukarıya sallayınca o da çıkmıştı. Gece'de hemen Barlas'a sarılıp kulağına fısıldadı.
"Akşam hesaplaşırız sevgilim."
"Olmaz si böyle gidemezsiniz."
"O zaman bana bir ay boyunca yaklaşma Barlas"
"Yok öyle birşey Gece hanım."
"Ya izin verirsin böyle gideriz y da bir ya boyunca bana yaklaşma hatta salonda uyu." Diyince el mahkum Barlas'ta kabul etmişti çünkü biliyordu Gece yapardı.
"Tamam gidin ama kimseyle göz teması bile kurmayın."
"Tamam sevgilim. Görüşürüz."
"Kendinize dikkat edin ve korumasız bir yere gitmeyin."
"Tamam sevgilim." Gece evdn çıkınca arabada bekleyen Ayşegül'ün yanına gitti ve o da bindi.
"Nasıl ikna ettin yenge ya senden korkulur valla."
"O da bende kalsın birtanem." Ayşegül gülüp önüne dönmüştü. Sessiz geçen yolculuğun ardından alışveriş merkezine gelmişlerdi. İçeriye girdiklerinde mağazaları gezmeye başlamışlardı.

Mafyanın sarışınıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin