{ ÖNCEKİ BÖLÜMDEN HATIRLATMA }
*ömer, fatma , büşra .. pendik devlet hastanesi . Hasan , melis , masal .... özel mahmut tunceli hastanesi.....* der demez biz melisle birbirimize sarıldık herkez 10 ar 10 ar hastanelere ayrılıyordu ve biz özele girmiştik özel hastanelere notları yüksek olanlar giriyordu ve melisle benim notlarımız çok yüksekti ben okul birincisiydim ve meliste okul ikincisiydi .
* yaşasın yine ayrılmadık dostum ! * dedi melis ve geriye sadece şu kayıt işi vardı inşallah sorun olmaz tüm belgeleri tamamlarız .
》》》》
Herkez gruplara ayrılmış otobus bekliyordu herkezin yüzünde bir heyecan ve mutlukuk vardı . Melis hala elimi tutuyordu .
*elimi morartın * dedim sırıtarak melise .
*çok heyecanlıyım masal acaba oraya gittiğimizde başka okuldan giren stajer öğrenciler yakışıklımıdır düşünene nekadar güzel olurdu * dedi melis hayal kururcasına gök yüzüne baktı .
*hep aklın fikrin erkeklerde melis ya sen orda yaralılara bakarken nasıl erkek kesmeyi planlıyorsun çok merak ediyorum ? *dedim imalı imalı suratına bakarak cevabını çok merak ediyorum.
*belki hastam yakışıklı olur bende hastaya bakarken yakışıklı kesme gibi bir durumum olmaz * işte daha ne bekleyebilirdim ki melis bu her A planının bir E si vardır onda . Verecek bir cevap bulamadığım için sessiz kalmayı tercih etim .
*öğrenciler otabüsler geliyor herkez öğretmeninin yanına geçsin ve otobüsünün gelmesini beklesin !*diye bağırdı müdire hanım .
*yaşasın !! * diye bağırdı melis tabi ilk defa hastanede çalışıcaz artık önümüzde maket değil canlı ne kadar korksakta korkularımızı heyecanımız yeniyor .
*hadi melis gidelim * dedim melise ve elimi tuttu birlikte otobüse doğru yürüdük ayşe hoca elindeki listeyle isimleri bağrırıp kart dağıtıyordu 3 çeşit kart vardı;
yeşil kart en alt seviyede çalışıcaklar yani ayakta hastalara bakıcaklar .
Sarı kart orta seviyedeki hastalar yani yatalaklar fakat aciliyetleri okadar fazla değil bakacaklar
Kırmızı kart ise en üst seviyedeki en pratik olacağımız hastaların kartı bu hastalar ölümle dip dibe gelmiş yada ölüyor olankar acileyetleri en fazka olanlar kırmızı kartı alan bu bölüme girecek.
biz melisle bu kartı nekadar istemesekte bize ayşe hoca bu kartları verdi niyemi istemiyoruz oradaki davranışlarımıza göre derece yapabiliyoruz ve kırmızı alandakiler derece durumundan çok şanslı fakat orada çok hızlı olmamız gerekiyor ve ölü sayıları çok oluyor her an gittiģimizde biri ölebilir ve ben ilk günden birinin ölmesini istemiyorum .
Melisle suratlarımızı buruşturup kartlarımızı aldık kırmızı gurupta sadece ikimiz vardık halbuki ilk 3 e vereilirlerdi neden ilk iki ?
Benim ve melisin kartımda özel eleman yazıyordu şok olmuştuk.
*masal özel eleman nasıl olur ? * dedi şaşırmış surat yani melis .
*babalarımız birşey yapamazdı demi ? * dedim melise
* evet babalarımız bunu yapamazlar hastane seçer yani biliyorsun özel elemansak artık o hastanede çalışıcaz demektir bizi seçmişler yaşasın .! *
*inanamıyorum çok mutluyum ama kırmızı alan bizi çok yorucak .*
* evet ama oraya gittiğimizde bir havamız olacak çünkü diğer stajerlerden üstünüz sen buna odaklan ve bir hasta öldüğünde üzülme artık alışmamız lazım *dedi melis
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HÖST ULAN NE EVLİLİĞİ ~ !!
Підліткова літератураherşeyden habersiz 16 yaşında bir kız ve bu kız sağlık meslek lisesinde okuduğu için staj için bir hasteneye baş vurması gerekiyor fakat hastene ondan medeni durumunun bir belgesini istiyor bu kız ilk başta buna anlam vermesede prosödür gereği old...