(Masalın anlatıma devam )
Ormanda deli gibi 4 ay önce annemlerden ve babamlardan gizli gizli yaptığım kulubemi arıyordum zaten ormanda olmamın sebebiyde buydu o kulubede yiyecek giyecek yatak banyo hatta para bile vardı son derece büyük ve konforluydu .
Orda birkaç gün sinirlerim yatışana kadar kalmayı planlıyordum ama klubenin nerde olduğunu unuttum ben kendi kendime söylenirken ağaçların arasından ses gelmeye başladı havada kararıyordu korkmuştum hemde çok korkmuştum..
Sesin geldiği yöne doğru yürümeye başladım ve birde ne göriyim karşımda bir adet koray duruyor !!
*senin burda ne işin var ?* diye sordum şaşkınca .
*kayboldum * dedi
*tüh bende beni aramaya cıktın sonra buldun diye sevinmiştim * dedim
Önce onun beni aramaya geldiğini sandım okadar sevindim ki sonunda bu çaresizlikten kurtulacağım diye sonra bu sevincimi tek bir cümlesi yıktı ^ bende kayboldum ^ çaresizdim üşüyordum ve açtım .
*3 sorum var 1.si ben seni niye arayayım ? 2.si sende mi kayboldun ? 3.sü eğer sende beni aramıyorsan burda ne işin var ? * dedi bana ukala işte ne olucak !!
*1. Sorunun cevabı : belki insanlık yapasın gelmiş olabilir
2. Sorunun cevabı : evet koray bende kayboldum
3.sorunun cevabı : seni hiçmi hiç ilgilendirmez ve geç oldu ne yapacağız ? * dedim ona
*bilmiyorum ama ben çok yoruldum * dedi ve bir ağacın önüne oturup ağaca kafasını yaslayıp gözlerini kapatti ne yani burda uyuyacakmı ?
*ne yani uyuyacakmısın burda ve şimdi ? * dedim ona şaşkınca o ise gözleri kapalı bir şekilde cevabını verdi .
*evet * dedi. şimdi öcelikle ben burdan gidersem tek başıma korkudan ölürüm ayılar kurtlar vardır belki bu ormanda hem bende yoruldum belki birlikte yolu buluruz dimi ? Bu düşüncelerime dayanarak bir karar verdim .
*kay ozaman * dedim oda biraz yana kaydı bende oturdum üzerimdeki kısa elbise onun yanına oturunca dahada kısaldı o ise gözlerini kırpmadan benim bacaklarıma bakıyordu bu çocuk valla sapık !!
*kes bakmayı !* dedim ve eteğimi çekiştirdim o ise güldü ve gözlerini tekrar kapattı bir 5 dakika sonra sesizliği bozdum .
*koray ? * dedim
*hıı ? * dedi mırıldanır gibi ben burda birşey sorucam beyfendiye bak ohh
*ya korayy ! * dedim sinirli birşekikde bağırıp omzuna vurmuştum.
* ne başımın belası ne ? * dedi bana . baş belası ? ne zaman oldu bu olay ? Yani ben onun ne zaman başına bela oldum ?
* telefonun yokmu ? * dedim bir umutla .
*var * dedi
*salak ozaman birilerini arasana ? * dedim
* senin aklına gelen benim aklıma gelmiyor zaten telefon çekmiyor * dedi haklı yani sonucta oda kayboldu haklı olduğu için sustum ve bir beş dakika sonra tekrardan sessizliği bozdum .
*ben üşüdüm ve acıktım * dedim kollarımı sıvazlayarak . Sonra ayağa kalktı montunu çıkardı tam gömleyinide çıkarıyorduki ..
*ne yapıyorsun ! * dedim hemen ellerim ile gözlerimi kapatarak . Yani az önce koray soyunuyordu yani yanlış duymadınız O SOYUNUYOR !!
*üşüdüm demedinmi ? * dedi tek kaşını kaldırarak . Vay be Tek kaşını kaldırabiliyor! Ben olsan bir tek kaşımı kaldıracağım diye suratımı şekilden şekile sokardım o ise gayet rahat bir şekilde kaldırıyor imrendim şimdi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HÖST ULAN NE EVLİLİĞİ ~ !!
Teen Fictionherşeyden habersiz 16 yaşında bir kız ve bu kız sağlık meslek lisesinde okuduğu için staj için bir hasteneye baş vurması gerekiyor fakat hastene ondan medeni durumunun bir belgesini istiyor bu kız ilk başta buna anlam vermesede prosödür gereği old...