Melisa ben ve ayşe hoca tüm hastaneyi gezdik heryeri dolaştık son olarak bir laborutar kalmıştı ordada kırmızı takımla karlışlaştık içerlerinde çok tatlı çocuklar vardı ama biz onlarla aramızı korumalıyız.
Aralarında iki kişi vardı sanırım iyi arkadaşlar biri bana çok sahiplenmişcesine ve anlamadığım bir duyguyla bakıyor hatta baktığında gözünün içi parlıyor adı KORAY çok yakışıklı ama bu bakışlar hiç anlam veremiyorum diğeri ise melisayı çölde susuzluktan ölecekmiş melisada suymuş gibi bakıyor adı DENİZ diğerlerinden çok değişikler.
Şimdi ben size sormadan söyleyeyim isim kartlarını ezberlerken onlarınkinide ezberledim . Sonra daha yeni gördün cocukları ne ara ismini öğrendin diye sormayın .
*kızlar saat 11 ' e yaklaşıyor hadi hastanede buluşma yerine gidelim !* dedi ayşe hoca çok seviyorum bu kadını çok güzel bir fiziği var ve sanırım şu karşı okulun öğretmeni hocamızdan hoşlanıyor sanırım dedim kesin bir bilgi yok ve ben hala bu hocanın adını öğrenemedim ! En kısa zamanda öğrenmeliyim.
*peki hocam gidelim !* dedik ve laborutardan çıktık buluşma yerine gittik buluşma yerimde yeşil gurup bizden önce gelmiş bekliyordu bende bunu fırsat bilip ordaki inek tipli öğrenciyi yanıma çağırdım cocuk ilk onu çağırdığımı anlamadı fakat sonra geldi yanıma .
*selam ! * dedim cocuğa cocuk hala onunla konuşuyor olmamın şokunda .
*s-s-se-lam !* dedi inek tipli cocuk.
* sana soracağım sorularara cevap verebilirmisin ? * dedim sonra oda onaylarcasına kafasını oynattı.
*öyleyse ilk sorum sizin öğretmeninizin adı ne ? * dedim
*öğretmenimizin adı samet * dedi
*peki öyleyse senin adın ne ? * dedim hiç sormayın ilerde lazım oluyorlar !
*enes ? * dedi ^neden sordun kızım napıcan adımı?^ bakışı attı . Kırmızı gurup geçiyordu .bende onun elini tuttum en samimi gülücüğümü takındım . Neden yaptığımı bilmiyorum sadece içimden geldi . Ordaki koray içini değilmi ben biliyorum seni ! Haha içses sen ne güzel yoktun hayatımda niye geldin ? Hem ne korayı sadece.. mm.. sadece bilmiyorum ya boşver tamam tamam sustum
*teşekkür ederim enes seninle tanışmak güzeldi ! * dedim ve evet bitti bu iş şimdi kekelemeye merhaba de dostum .
*b-b-bi- ş-şey değil * dedi ve melisin yanına geçtim enes ise hala olduğu yerde aynı pozisyonda duruyordu.
*ne yaptın cocuğa hala şokta ? Dedi melis
* sadece elini tuttum 2 saniye yani suçsuzum ben ! *dedim
*salak mısın sen 2 saniye mi ? tam 5 dakikadır cocuğa hem gülüyorsun hemde konuşuyorsun cocuk kalp kırizi geçircekti allah aşkına alışık değil onlar hem şu kırmızı takımdaki cocuk kim ? * dedi korayı göstererek hala bize bakıyordu.
*bilmiyorum * dedim
* yalan söyleme bana ! sen tüm isimleri ezberlemiştin hem sen o çocukla konuşunca bir baktı sana görsen resmen seni o çocuktan kıskandı hemde deli gibi ! Ve şu yanındaki varlık kim ?yada dur o gerçekmi sorusu daha uygun ! * dedi heyecanlanarak
* bana bakan ve kıskananın adı koray senin sorduğun varlığın adı ise deniz ve onlardan uzak duracağız melisa unutma bunu !* dedim
*demek adı deniz * dedi
*melisa okadar cümle kurdum sen onun adınamı odaklandın sadece ! * diye bağırdım kimse bizi duymuyordu ama eminimki suratım sinirden kızardı melisa ise korkmuştu. Çünkü biliyorduki sinirlenince bana karışılmaması gerek !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HÖST ULAN NE EVLİLİĞİ ~ !!
Teen Fictionherşeyden habersiz 16 yaşında bir kız ve bu kız sağlık meslek lisesinde okuduğu için staj için bir hasteneye baş vurması gerekiyor fakat hastene ondan medeni durumunun bir belgesini istiyor bu kız ilk başta buna anlam vermesede prosödür gereği old...