Díj

48 3 0
                                    

Nagyon szépen köszönöm @Egnesc (sajnálom, de valamiért nekem azt jelzi, hogy nem tudlak megjelölni), hogy gondoltál rám. Igaz, nem szeretném tovább küldeni, viszont szívesen válaszolok a feltett kérdésekre. :)

1; Mi a keresztneved kezdőbetűje? - E

2; Van kedvenc gyümölcsöd? Melyik az? - Eper

3; Voltál már szerelmes? - Nem mondom, hogy nem voltam párszor közel hozzá, de ténylegesen még sohasem estem szerelembe.

4; Mióta vagy itt jelen Wattpadon? - Csak három éve, mert a blogolás az én világom.

5; Vannak könyveid? Itt promózhatod őket. - Nem szeretem a fanfictionöket könyveknek nevezni, viszont ficikből van egy rakat, de aki olvassa ezt a posztot, az biztos ismerős a profilomon, így láthatja, miket írtam . (Bár a Harry Potteres és Hobbitos történeteimnek itt nincs nyoma...)

6; Mi volt az utolsó szó, amit kimondtál? - Rendben.

7; Mi volt az utolsó igazi könyv, amit olvastál? - John Green: Teknősök végtelen sora

8; Mennyi az életkorod összeadva? - 6

9; Kedvenc neved van? Fiú? Lány? - Emili és Adam

10; Milyen kategóriában szeretsz olvasni? - Sok műfajt szeretek: 19. századi drámák, fantasy, krimi, misztikus, szerelmes, lélektani.

11; Vannak shipjeid? Ha igen, akkor kik? - Holnapig is eltarthatna, amíg végigírom ezt a listát, de itt legyen annyi elég, hogy REYLO IS REAL!

12; Mi a kedvenc filmed? - A Gyűrűk Ura: A két torony

13; Marvel vagy DC? - DC: nagyon szeretem a The Flash, Supergirl és a Legends of tomorrow tévésorozatokat, bár a Marvel X-men filmsorozata is közel áll hozzám.

+1; Milyen volt ez a kihívás? - Nekem tetszettek a kérdések, úgyhogy köszönöm, hogy ki lettem hívva, és válaszolhattam rájuk. :)

Kard mint mentsvár - ReyLo (Befejezett)Where stories live. Discover now