Isabella'nın Odası
Odanıza karanlık Lord'la gitmek ne kadar mantıklı olabilirdi ki Isabella titreyerek kocaman odasının kapasını açtı ve Lord içeri girdi.
Voldemort:Şu odanı bir değiştirmedin be Bella.
Evet Isabella'nın odasına sürekli giriyordu ve ona Isabella demektense Bella diyordu.
Isabella(titrek bir sesle):Bu şekilde seviyorum, Lordum
Voldemort elini kızın saçlarına götürdü bu kızın titremesini 2 kat daha artırdı.
Voldemort:Bana kimsenin olmadığı yerlerde Tom de demiştim Bella
Isabella:Evet Lo- Tom
Voldemort:Böylesi daha iyi ee okulda seni üzen sana zarar veren birileri varmı?
Tabikide az çok vardı ama onu karşısındaki acımasız adama dese olacakları tahmin etmek bile istemiyordu.
Isabella:Hayır yok.
Voldemort:Az daha unutuyordum bu görevde sakına sakın o Pottere aşık olim deme "SEN BENİMSİN VE BENİM OLANI KİMSE ALAMAZ"
Isabella:B-ben s-sizin d-değilim l-lordum
Voldemort kıza yaklaştıkça kız ondan uzaklaşıyordu.Isabella duvara gelmişti ve kaçacak yeri yoktu.Lord onun yanağından öpüp bıraktı.
Voldemort:Sen benimsin ve hep öyle kalıcaksın.
Lord kızı sırıtarak her yerini süzdü
Voldemort:Büyüyorsun haa, dedi sırıtarak.Ve kızın son bir kez daha süzdü ve gitti.
Isabella gittiğinden emin olduktan sonra sesiz bir şekilde bağırmaya başladı.Hemen ardından Lord'un öptüğü yeri sanki geçici bir hastalık varmışcasına bir sürü kez yıkadı ve göz yaşlarını silip yatağına girdi sabah erkenden okulda olması geriyordu ve yapması çok zor bir görevi vardı...
Sabah Hogwarts,Draco
Sabah Draco'nun kalkması için erkendi ama dün verile görev zor bir görev olacağa benziyordu hemde çok zor.Yıllardır kötü davrandığı 3 insana nasıl iyi olduğunu kanıtlayabilirdiki.Aslında okula ilk başladı yıl arkadaşlık eli uzatılmıştı ama o Potter bunu reddetmişti.Ron'dan zaten nefret ediyordu ama Hermione onun annesi ve kız kardeşinden sonra tek zayıf noktasıydı yıllardır onu sevdiğini anlamasın diye hep kötü davranmıştı pişmanmıydı çok ama eğer bir "seçim şansı" olsaydı her şey çok farklı olabilirdi...
Theo:Hadi muzlu sütüm kalk çook işimiz çooookkk
Draco:Eğer bağırıp duracağına bana baksan uyanmış olduğumu görebilirsin,hem muzlu süt ne alaka
Theo:AA dur o zaman ballı sütüm diyim nasıl fikir
Draco:Kızları kaldır nasıl fikir
Theo bunun harika bir fikir olduğunu söyleyerek kızlar yatakhesine doğru yol aldı ama erkeklerin kızlar yatakhesine girmesi yasaktı.O sırada yatakhaneden Astoria çıktı.
Theo:Wowww Astoria saçına bir şeyler mi yaptın bugun ha çok hoş olmuşta
Astoria:Ne istiyorsun Theo
Theo:Benim kızlar yatakhanesine girmem gerek yardım etsen tatlım
Astiore:BEN SENDEN DRACO İÇİN YARDIM İSTEDİM ZAMAN YARDIM ETMEYEN THEO'MU SÖYLÜYOR ÜZGÜNÜM TATLIM BAŞKA KAPIYA
Theo içinden ahh şu kızlar ve Draco'ya hayranlıkları diye geçirdi.
Theo:Bende Draco aşkıma Astiore senin kız kardeşini uyandırmam için beni içeri sokmuyor derim
Astoria:Şey Draco'mu istedi şey gel içeri buyur keyfine bal
Astoria kapıyı açıp gitti ve Theo Pansy ve Isabella'nın bulunduğu odaya geldi.2 kızda uyordu.
Theo:UYANIN CANIMIN İÇLERİ!
Kızlardan tık yok
Theo:UYANINN!!
Theo:Pki asasıyla bir büyü mırıldandı ve asadan müzik gelmeye başladı.
Pansy ve Isabella sese uyandı Theo ise bağıra bağıra şarkı söylüyordu.
Isabella:Kapa şunu Theo hemen!
Theo:Günaydın Bell aşkım
Pansy:Sikicem belanı kapa şunu Theo
Theo:Tamam tamam kapattım hadi aşağı gelin görev için konuşma yapmamız lazım öptüm
Yoğun tartışmalar sonucu görev belli oldu bu Draco'nun içine sinmesede başka şansları yoktu.Isabella Harry'i kendine aşık edicekti.
Draco:Neden Isabella bende kendime Pottaha aşık edebilirim
Theo:Aww abiliğini yesinler ama muzlu çaklıtım aramızda Potter ve arkadaşları ile en az hatta hiç kavga eden bell'ım
Pansy:Theo haklı dağılın
Malfoy Malikanesi
Narcissa duyduklarına inanamıyordu.Lucius ve Bellatrix'te öyle.
Narcissa:Ama Lordum Isabella daha çocuk
Voldemort:Anlıyorum Narcissa ama benim emrime karşı gelmek istemezsiniz deme hem ben şimdi olacak demiyorum ki okulunu bitirsin öyle bir mağzuru yok deme Lucius?
Lucius duyduklarının şokunu yaşıyordu.Karanlık Lord kızını istiyordu Isabella'nı her şeyi geçti Lucius adam ondan kaç kat daha yaşlıydı içinden şöyle geçirdi belki hayır desem bir şey olmaz..
Lucius:Lordum üzgünümki şey o daha çok küçük ve önünde kocaman bir hayatı var ve siz ondan daha iyisini kesinlikle bulabilirsiniz hem o ve siz daha ne-
Voldemort:CRUCİO!!
SELAM!!Yepyeni bir bölüm ile karşınızdayım.
Sizce Harry ve Isabella birbirine aşık olabilcekmi?
Draco ve Hermione arasında ufakta olsa bir şey olacakmı?
Voldemort Isabella'le sahip olabilecekmi?
-Beğenip yorum yapmayı unutmayalım-
ESENLİKLE KALIN SİHİRLE KALIN HOŞCAKLIN 💚
💗💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Malfoy Prensesi
FantasyKaranlık Lord'un bir Malfoy Prensesi'ne aşık olabileceğini tahmin edin... O kızın ise bir görev için düşmanı kendine aşık ederken ona aşık olması... Her şeye hakim olan bir Lord ufak bir kıza mı sahip olamıcaktı... -Isabella Narcissa Malfoy-