2.1

2.4K 109 2
                                    

Harry ve Isabella Dumbuldore haber vermek için koşuyorlardı fazla zamanları yoktu o sırada karşılarına Ron ve Hermione çıktı.Harry'nin baş sallama hareketi ile bir şey olduğunu anladılar Dumbuldore'ın odasında olmasını umarak şifreyi söyleyerek içeri girdiler.

"Prof Dumbuldore Voldemort Hogwarts'ta saldırmak istiyor!Büyük ihtimalle birazdan burada olucak!"

"Harry sana bir görev vermiştim hatırlıyorsun deme."

"Evet"

"Horkutlukları bulun alın uçuş tozunu ve onları aramaya çıkın patronuslarla haberleşiriz hemen gidin!"

Isabella Ron Hermione ve Harry muggelerda bir kasabaya cisimlediler.

"Horkutluk dedi deme Prof Dumbuldore."

Harry Isabella'nın Horkutlukları bildiğini umarak heyecanla

"Evet biliyormusun bir şey"

"Şey bana bahsetmişti madalyo-

" Madalyon yerinde yoktu Dumbuldore'la gittik biri onu çoktan almış"

Hermione araya girdi.

"R.A.B'di deme Isabella öyle bir ölüm yiyen tanıyormusun?"

Isabella düşündü aslında bunu alan kişinin ölüm yiyen olmıcağından adı gibi emindi asla bir ölüm yiyen Voldemort'un emirlerine karşı gelmezdi bu olsa olsa eski bir ölüm yiyen olurdu.O sırada aklına Sirius ve Tonks'un gösterdi Black soy ağacı geldi.

"Regulus arcturus black"

"Ne o da kim"

"Sirius soy ağacında göstermişti R.A.B o olabilir.Eskiden bir ölüm yiyendi sanırsam."

"Harry o zaman oraya cisimlenmeliyiz."

Hepsi Hermione'nin elini tutu ve
Grimmauld meydanı 12 numara cisimledi.

Ev boştu büyük ihtimalle yoldaşlık üyelerin hepsi Hogwarts'ta gitmişti evde sadece ev cini vardı Kreacher vardı.

Odaları tek tek gezmeye başladılar bir Odanın kapısında R.A.B yazıyordu Harry kıza dönüp gülümseyerek.

"Haklıymışsın..."

Her yere baktılar Accio kullandılar ama horkutluğu bulamadılar.O sırada Ron elinde gelicek postası ile aşağıdan bağırdı.

"Hey Harry bu Umbridge'in üstesinde senin tarif ettiğin madolyon var"

Harry hızla aşağı indi ve şu sözleri mırıldandı.

"Evet bu o"

"Bu gece dinlenelim o zaman yarında Umbridge'den kolyeyi nasıl alacağımızı konuşuruz"

"Olur aslında"

Ron çoktan uyumuştu.Harry ise Isabella' mın kucağında uyuya kalmıştı  kız Harry'nin dağınık saçlarını karıştırıyordu.Hermione ise kahve yapmıştı Isabella ve kendise.

"Ee Hermione senin hayatında kim var?"

"Biliyormusun sana bir sır vericem."

"Dinliyorum"

"B-ben okula ilk geldim yıl ş-seyden hoşlandım..."

"Kimden?Merak etirmesene"

"Abinden sakın bağırma öyle gülümsedemede bakma öyle abin hep bana kötü davranıyordu bunu sende biliyorsun bu yüzden unutma kararı aldım her şeyi yani her şey derken ne yaşandıysam her şeyi"

"Hermione biliyorum Draco sana kötü davrandı ama bu onun suçu değil ben kendimden hatırlıyorum bana öğretmeye çalıştıkları ilk kelime ne anne ne babaydı safkanlıktı.Okuma yazmadan önce öğretilen şeyde buydu özellikle abim için.Erkek evlat anlarsınya ama şunu unutma abim senin kadar kimseyde buluşmadı"

"Hey bu iyi bir şeymi kötü bir şeymi!?"

"Tabiki'de iyi bir şey sana bulaşmadan iyi bir gün geçiremiyor"

Isabella abisinden çok bahsedince onların iyi olup olmadığını merak etti.Pansy'i Theo'yu annesini bu düşüncelerini cırtlak bir ses böldü sese Harry ve Ron'da uyandı o ses Bellatrix'e aitti.

"BOMBARDA MAXİMA!!!"

Umarım beğenirsiniz 🐣

Bu arada yeni bir kitaba başladım "Hp Yeni Nesil" diye bakmanızı tavsiye ederim ☀

Oylayıp yorum yapmayı unutmayalım 🐞

ESENLİKLE KALIN SİHİRLE KALIN HOŞCAKLINĞĞĞĞ 👋💚

Malfoy PrensesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin