2.3

2.3K 110 4
                                    

Malfoy Malikanesinde yeni bir güne uyanmışlardı.Isabella abisini uyandırmamaya çalışırak yataktan kalkıp kendi odasına doğru yürümeye başladı.Uyku sersemlinin verdiği bir şeyle birine çarptı kafasını kaldırıp baktığında bu kişinin Astiore olduğunu gördü.

"Senin burada ne işin var?"

"Ah sanada günaydın Mr.Malfoy bizi size çağırdı kahvaltı için falan anlarsınya."

"Peki bu katta ne işin var."

"Gelecekteki kocamı kaldırmaya gidiyorum."

Isabella bunu duyunca affalamıştı kız ise çoktan Draco'nun odasına gitmişti Isabella'nın elinden şimdilik bir şey gelmiceği için odasına gitmeye devam etti.Elini yüzünü yıkadıktan sonra hafif bir makyaj yapıp üstünü giyindi ve aşağı indi misafirlere başı ile selam verip annesin yanındaki koltuğa oturdu.O sırada gözü gelecek postasındaki habere kaydı.Harry için yakalanma kararı çıkmıştı.Ne ahmakça!

Herkes gelince kahvaltı yapmaya başladılar.Draco Astiore'nın hareketlerine zor dayanıyor, aileler ise Potter hakkında konuşuyordu.Kahvaltı yapılıp misafirler gittikten sonra kız bir sonuca varmıştı Harry'nin Horkutlukları öğrendinden haberi olan Voldemort kızla en azında bir süre uğraşmıcaktı.

Bahçade gezinmeye başladı yapacak bir şeyi yoktu kızın.Çiçeklerin kokusunu içine çekti burada ne anıları geçmişti kızın kafasını kaldırıp ihtişamlı Malfoy Malikanesi'ne baktı.Gülümsemekle yetindi çok güzeldi her şey eğer Voldemort olmasaydı.

3 Hafta Sonra,Hogwarts

Dumbuldore okula baskın olduğu gece öldürülmüştü.Okul tamamen Ölüm yiyenlerin eline geçmişti.Slytherin dışında tüm binalara kötü davranılıyordu.Öğretmenler bir şey yapamıyordu.Isabella yemeğini yemiş ve kakmıştı o sırada kırmızı masada kızıl bir kız kalkmış ve Isabella'nın peşinden yürümeye başladı.

"Hey Isabella baksana" dedi kısık bir sesle.Isabella arkasını döndüğünde Ginny gördü ve şaşırdı nedense Slytherin hariç diğer binadakiler onunla konuşmuyordu.

"Efendim Ginny?"

"Dumbuldore'un Ordusu'na gelmek isticeğini düşündük."

"Gerçekten mi?"

"Evet al şu parayı bu para toplantı olduğunda ısınıyor cebinde yada cüppende taşısan yeter."

Kız parayı eline aldı ve bir sıcaklık hissetti.

"Şimdi ısınması normal mi?"

"Bilmiyorum hadi gel ihtiyaç odasına gidelim."

Herkes çılgın gibi seviniyordu.Ginny ve Isabella neye sevindiklerini anlamak için ufak kalabalığı yardı.Harry gelmişti!Isabella mutluluktan ağlamaya başladı Harry kızı görünce doğru kızın yanına geldi ve ikiside birbirine sıpsıkı sarıldı.Her şey durmuştu sanki o an ikisi için.O sırada Luna'nın sesini duydular hepsi.

"Snape biliyor Harry'nin geldiğini biliyor!"

Önemli^^
     Öteki bölüm savaş bölümü olucak ama final yapmak istemiyorum aklımda fikirler falan var.O yüzden final değil yani.

=OYLAYIP YORUM YAPMAYI UNUTMAYALIM!!💚=

ESENLİKLE KALIN SİHİRLE KALIN HOŞCAKLINĞĞĞĞ 🍭

Malfoy PrensesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin