1.1

11.3K 328 376
                                    

Isabella Narcissa Malfoy

Hogwarts'ta sıradan bir okul gününe uyanmıştı Isabella.Oda ve en yakın arkadaşı olan Pansy baktı güzel kız hale uyuyordu.Isabbella hemen duşa girip yıkandı iddialı bir makyaj yaptı.Cüppesini giyindi çantasını ayarladı ve oda arkadaşını uyandırmaya gitti.

Isabella: Pans güzelim hadi uyan, artık.

Pansy:Sen in hazırlanıp geliyorum ben canımın içi.

Isabella:Çok geç kalma hadi öptüm.

Ortak salon boştu Isabella etrafına bakındı çoğu Slytherin öğrencisi hala yoktu.Abisi ve Theo'da meydanda görmeyince boş bir yere oturup yemek yemeye başladı.Biraz ondan biraz bundan derken iyice yediğini fark etti ve kahve içmeye başladı.O sırada gözü Gelecek postuna ilişti güzel kızın aynen şöyle yazıyordu;

"Bay Harry James Potter Kim olduğunu bilirsin senin geldiğini hala ve hala savunuyor Bakan endişelenicek hiç bir şey olmadığını ifade etti ve Bay Harry Potter'ın düşüncelerine katılmadığını belirtti "

Isabella Karanlık Lordun geri geldiğini tabikii biliyordu sonuçta babası bir ölüm yiyendi ama yinede yüreği burkuldu hem Harry için hem kendi için... Harry iftira ile suçlanıyordu kendisi ise Karanlık Lordun ona yaptıklarına...

Draco:Günaydın küçük hanım

Isabella:Küçük değilim anla abi şunu

Draco:Benim gözümde hala çok küçüksün

Diyerek Isabella'nın yanağından makas aldı.

Theo:GÜNAYDIN GÜNAYDIN THEO'NUZ GELDİ :))

Isabella:Günaydın Theo

Pansy:Gelecek postasını okudunuzmu

Draco:Evet babamlar bakanlığa sızmış galiba

Theo:Ay şu konuları bırakın gerçekten daraldım

Pansy:Keyfinizi kaçırmak istemem ama Theo bey bu akşam ölüm yiyen toplantısı olucak ve bizim de orda olmamız gerek

Isabella:Nerede peki?

Pansy:Malfoy Malikesinde

Isabella derin bir iç çekti bu akşam toplantısı olması demek onun için bir felaketti evet abisi, Theo ve Pansy içinde aynı şey geçerliydi ama onun için bu toplantılar her zaman kötü geçerdi.Bunları akşam düşünme kararı aldı ve hep birlikte yemeklerini yediler Theo'nun şakalarına güldüler falan filan derken ders saati geldi.Hepsi birlikte ksks savunma için dersliklere yol aldı.Isabella normalde bu dersi çok severdi. Ama Umbridge geldiğinden beri nefret eder olmuştu.
Derste sadece ellerine tutuşturduğu bir kitabı okuyorlardı.Harry buna çoğu kez karşı çıkmış ama o ruh hastası kadın onu aynı şekilde çoğu kez cezaya bırakmıştı.Isabella'ya kalsa o da çoğu kez karşı gelirdi ama eğer baban onunla iyi anlaş demişse anlaşmak zorunda kalıyordu...

Akşam Malfoy Malikanesi

Karanlık Lord ve yoldaşları ihtişamlı Malfoy Malikanesi'nin büyük masası etrafında toplanmıştı.Kemik kadro olarak adlarılan ölüm yiyenler oradaydı.Hepsi karanlık Lordun yöneteceği bir dünya için can vermeye hazırdı.

Voldemort:Sizi neden topladığımı hepiniz az çok tahmin ediyorsunuzdur.O Potter için tabikide

Bellatrix hemen Lordu'nun lafını keserek.

Bellatrix:Lordum isterseniz ben onu hemen öldürebilirim dedi.

Lafının kesilmesinden haz edemeyen Lord

Voldemort:SEN NE CÜRRETLE BENİM LAFIMI KESERSİN ÇIK DIŞARI HEMEN!!

Bellatrix korkup hemen masadan ayrılmıştı bile.

Voldemort:Bu görevi 4 kişiye vermek istiyorum.Draco,Theo,Pansy ve Isabella...

Lord Isabella'ya bakarken gözleri ışıl ışıl parıldıyordu.Isabella ise gözlerini kaçırmakla yetiniyordu.Bayan Malfoy ise canından sevdiği 2 çoçuğuna ne görev vericeklerini merak ediyordu.

Voldemort:Göreviniz Potter ve o iki aptal arkadaşıdan bilgi almak olucak yani bir nevi iyi anlaşmak da denebilir hatta kendinize aşık bile edebilirsiniz ama sadece "bilgi almak için"

Draco:L-lordum biz Potter ve arkadaşları ile h-hiç bir zaman iyi anlaşamadık k-ki

Voldemort:Biliyorum Draco biliyorum ama ne yapıp ne edip iyi anlaşıcaksınız, dedi ee Lordun üstüne laf söylenmez tabikide hepsi çaresizce baş sallamakla yetindi.Bunun haricinde bakanlığ'a sızmaktan muggele başbakanını etkileri altına almaktan falan filandan bahsettiler.
Toplantı bitince çoğu ölüm yiyen evlerine dağıldı kocaman malikanede Malfoy' lar ve Karanlık Lord kaldı.

Isabella:Benim bitermem gereken ödevler vardı size iyi geceler,diyerekten odasına kaçmaya çalışan Isabella Lord'un lafıyla merdivenlerde durdu.

Voldemort:Isabella bana odanda okulda olanlar hakkında bilgi verirmek istermisin?

Isabella bunun olacağını tabikide tahmin etmişti.Çaresizce babasına baktı Lucius git dermişcesine başını salladı...

Isabella'nın Odası

Isabella Lord'u kendi odasına götürüyordu.Korkudan tir tir titriyordu.Büyük kocaman bir odaya girdiler asıl hikaye şimdi başlıyordu...

Selam!Bu benim başladığım 2.hikaye umarım beğenirsiniz... 💗

Sizce Isabella ve Voldemort arasında olan şey ne?

Isabella Harry'yi kendine aşık edebilcekmi?

ESENLİKLE KALIN SİHİRLE KALIN HOŞCAKALIN!💚









Malfoy PrensesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin